|
Re: Finlandia!
|
| heh juuh tilaamalla ne kait vois jotenki saada tosin jos ostan ne niin veikkaan että saan käänytä kaverini puoleen ja wonkua sitä huutaan semmonen mulle saksan ebaystä :D sieltä sais kuitenki ~10e hintaan niitä :3 se vaan et postikulut varmaan sitte loppujen lopuks tuplais sen hinnan vähintään :s |
|
Link |
by
on 2006-12-09 06:58:39 |
|
Tulimpas välillä käymähän! Kun oon kyllä käyny taas gendoussa joka ikinen päivä, mutta semmosia pika visiittejä *_* Että ei oo ehtiny keskittyä tähän :3 Nonih! Pääsen Hesaan lehtikurssilla! Ja meillä on kuulemma vaikka kuinka monta tuntia vapaa aikaa siellä sitten ^__^ Jesh! Otan tuon osotteen ylös niin voin käydä tsekkaamassa sen. Pitää vaan periä ihmisiltä velat ennen sitä o___O Täälläkään noita fanjea ei yleiseti oikein ole. Vähän nauravat minulle koululla, kun hörhöilen >.< Ei mitään väliä :DD Mulla on muutenkin (luullakseni) vähän semmonen hörhön maine :P Me is noes creepy T.T *goes to make some poisonous potions under her bed* Bwahhahha! None of you can object me anymore, I will rule the world with this! *raises the small bottle of shiny liquid above her head* See! This will change the future! And the new future will be me!! Muahhahhahha! In this little bottle *pokes it* is the power of mushroom! Yes, MUSHROOM!! Bohohooho, so ebile!! ![]() |
|
Link |
by
on 2006-12-09 07:39:37 (edited 2006-12-09 09:11:32)
|
![]() Tuossa tuo metrokartta nyt olisi. En sitten onnistunut saamaan sitä thumbnail-muotoon, mutta kait se näinkin käy. Hiukan epäselvähän se on, mutta koettakaa kestää. =p Ja, ööh, onnea maailmanvalloitukseen sienirohtojen avulla. |
|
Link |
by
on 2006-12-12 05:48:00 |
|
Karmeen pelottava kartta!! Oikeesti. En tajua tuosta mitään :DD Elkää koskaan päästäkö minuu Tokion metroon. Ei misään nimessä. Ainakaan yksin! T.T Mutta mulla on kohta uusinta koe, ARGH! Ja sitten kirjotan bilsankin kohta. ARGH! Mun aika taitaa mennä niihin nyt aikalailla, ettei mua täällä varmaan näy. Töh :S Sieni on kaiken pahan alku ja juuri o.O Tietty sillä saa paljon aikaan. Ja joo, älkää välittäkö kun käyn vähän ylikierroksilla nyt justiinsa... Ihan pikkasen vaan silleen sekoilen ympärin nettiä. En sentään in real life yet. huh >,.< (räkää nenässä, olen kipeä) ![]() |
|
|
| oho pitää khyl jo Bumpata tätä threadia ku mennään jo 2sivulla O_O ei sinänsä kyl oikee mitään sanottavaa.. joululoma alkaa tos tiistaina yay. |
|
|
|
Hehe, one of my favourite hockey players is from Finland! Ever hear the Finland Song? It is by Monty Python :P Tis a good song....but I don't think it tells us much about Finland. The only words really in it are Finland....and Finland @_@ Is Finnish hard to learn? It looks kinda tough @_@ And what does it sound like? I've never heard someone speak it before.
woot
|
|
|
|
@schala/kid hmmm never heard this monthy python song >_< and yeah there are some good players here ^^; and iv heard that finnish is the second hardest language to learn after china if i rember right or was it japan >_< hmm i wonder how to explain what does it sound like :P try watching somet finnish sketches @ youtube ill give few links: http://www.youtube.com/watch?v=pzxeE0goS_M |
|
Link |
by
on 2006-12-18 01:56:24 |
|
We got some good players yah! But it would be fun to know who are you talking about? :P And I have never heard that song either! o.O You got a link for it or something, because I would like to lissten it ^____^ Yeah, I have heard that "second hardest after China too" But our exchange student here already learned to speak finish, and she has been here six months now o.O So.. I guess it's all how are you studying it ^^' But well.. How does finnish sound.. It's speaken exactly as it's written :DD The alpbabetics are different from english. If you pronounce a in english ei In finnish it's still just a :DDD I don't know how to explain it better :S Tiistaina turkanen loma!! :DDDD Kun meikä pääsee vasta torstainta T.T Tai oikeestaan perjantaina kun meillä on yökirrrrrrrrkko! Ja minähän en niistä kirkoista vieläkään tykkää >S Niin sinne sitten keskellä yötä ja vielä äitini ja sen työkavereitten kanssa -.- TÖH! ![]() |
|
|
|
tykkäät nekomimi vaihtaa avataria aika usein? :D huomasin just et sulla aika usein vaihtuu se :s (random talking yay!) |
|
Link |
by
on 2006-12-21 05:14:59 |
|
Kyllästyn äkkiä :D Ja niitä on kiva tehä! Ja vaihdan varmaan siggyäkin taas.. Kohta :P Ahhahah xD Joo, joulua nyt! Olen rikollinen, tunnustan!! Kävin pönkimässä lahjasäkkiä paripäivää sitten T.T Tarkotus oli hyvä, laittaa sinne lahjat äidille ja isälle! Mutta taka ajatus oli paha, ottaa selville saanko isojakin paketteja xDDD Voi elämä. Oon oikeesti vieläkin niin kakara tämän asian suhteen ^^' ![]() |
|
Link |
by
on 2006-12-21 07:36:58 |
|
Viimeinkin on aikaa kirjoitella tänne. =p Aika kiirettä on pitänyt, oli kaikkea hauskaa kuten Puurojuhla, harjoitukset Vanhojen tansseihin ja muuta pikkukivaa. Lisäksi yritän nyt tuttavani kanssa perustaa Suomi-Japaniseuran Kouvolan alajaostoa. ^.^ On sekä tilat että potentiaalisia jäseniäkin, mutta rekisteröinti onkin sitten eri asia. =p Mutta huomenna alkaa loma (klo 12 jälkeen tosin)! Ja lumikin tuli takaisin, joten voin vielä muutaman lumienkelin tehdä. ;] Lopettelen kirjoittelun (ainakin tältä päivältä) tähän. Hyvät joulut nyt kuitenkin kaikille etukäteen, saakaatten paljon lahjoja. ;p |
|
Link |
by
|
|
Waah! kirjottelen minäkii pitkästä aikaa tänne~! ^^ Ja huomenna joulu~~ ^__^ hee~ ja minä saan olla joulupukki. xD on ihan parrat ja kaikki.. itsi, ku on nuha ja kaikkee just nyt jouluna.. kurkkukii nii sairaan kipee että.. plääh~! T.T mutta joulua~~! pitää ny mennä siivoomaan... -_- ku on tää joulusiivous nyt menossa. pläh.. ^^' |
|
Link |
by
on 2006-12-23 05:10:50 |
|
Meilläkin oli just Puurojuhla ja kaikkee muuta kivaa :DD Ihan hullun hauskaa taas vaihteeks! Näytelmän aiheena oli pommiuhka :´DD Meiän sihteeri kyllästy kun se joutu aina tekemään kaikki hommat ja palkkas fysiikan open tekemään pommin sille xDD Ai että se oli ihana. Ne kyllä räjähti lopussa että tiedä sitten, kun oon ens vuonna kolmosella ja pitää herättää ne henkiin o.O Mutta meilläkin on vanhojen tanssi hösselit päällä justiinsa. Tyttöjen tanssi on ihan äly vaikee! Kun sen teki semmoset tanssia harrastava tytöt :´D Mene sinne sitten notkeen kun mikäkin näkkileipä vetämään.. -.- voi nolous! Mutta vähän siistiä! Suomi-Japaniseura :33 keee! Oikeesti, kuulostais niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin siistiltä! Harmi vaan ettei tänne saatais ikinä semmosta pystyyn :´D Oi! Se on pukki <3 Meillä ei enää pukkia käykään >S Harmi sinänsä.. En voi mennä enää sohvan taakse piiloon! Mutta oikein hyvät joulut kaikille! Meeri Kurisumasu!! ♥♥♥♥♥♥♥ ![]() |
|
|
|
jooh jouluja tännekki päin tosiaan <3 mäki pääsen taas vaihteeks leikkiin joulupukkia varmaan :| mut joo kohta vetää kinkkua naamariin <3 |
|
Link |
by
|
|
ouh~! @.@ gendoun tämän hetkinen väritys.. eeh. Yay~! Olikos hyvä joulu? (vai jatkuuko se joulu vielä? ^^) Miulla oli.. ^___^ ja lahjat oli tosi ihania (hahhahhaa!). ja sain piirtiksen :3 (eli se "piirtopöytä" joka yhistetään tietskaan) ja nyt oon yrittäny saaha sitä toimimaan.. -_- huonolla menestyksellä.. waah~~! mutta Nekomimi et viittis tehä mulle uutta siggyä? *puppy eyes* Näin joululahjaks? eikä tarvii liittyä mitenkään tenipuriin. ^_~ mutta joo, hyvää joulun jatkoa~~~! |
|
Link |
by
on 2006-12-25 10:20:04 (edited 2006-12-25 10:20:27)
|
|
Juuh, pirteät värit on. ;p Ja mitä jouluun tulee, se oli... mukava. Ruokaa oli paljon, pääsin jopa kokeilemaan mustekalaa ja kaikkea mukavaa. =] Lahjoilta en varsinaisesti mitään odottanut, saan kuitenkin samat lahjat joka vuosi. Eli paketti Vihreitä Kuulia, villasukat ja rahaa. Tänä vuonna oli tosin Aku Ankan taskukirjojakin mukana. ^.^ Muuten, Nagisha, millainen tuo piirtopöytä on? En ainakaan muista nähneeni mitään sellaista - tai kuullut sen paremmin. Muuten, huomenna TV2:lta tulee Henkien Kätkemä klo 11:15. Joten kaikki, jotka eivät ole kyseistä elokuvaa nähneet kipin kapin television ääreen kyseisenä kelloaikana. =p Joulu jatkuu, ja vuosi 2007 lähestyy huimaa vauhtia. Valmiina valamaan tinaa, hehe. ^.^ |
|
Link |
by
|
|
http://www.trust.com/products/product.aspx?artnr=14070 <------- toolta löytyy niistä piirtiksistä (ja se kuvassa oleva on samanlainen ku mulla). Juups. Minä oonkin ton Henkien kätkemän nähnykkiin ja on se meillä myös VHS:nä. ^^ Kannattaa tosiaan kattoo jos ei oo nähny. Se on tosi ihana~! <3 HU? Mustekalaa?? O.O Eipä tuo taia meijän jouluruokiin lukeutua.. Mutta miltäs maistu? :3 Okeij, eli joulu jatkuu sitte. ^^ |
|
Link |
by
on 2006-12-27 02:49:28 |
|
Oho, aikas hieno. =] Jännältäkin vaikuttaa, sillä voi editoida valokuvia ja videoita. ;p Kaikki ketkä Henkien Kätkemän katsoivat oletettavasti huomasivat ettei siinä ollut tekstityksiä ollenkaan. =p Minä en tosin valita, kohtuullisen hyvin sain selvää puheesta. Ja mustekalasta sen verran, ettei se maistunut miltään. Sen takia sitä kait oli mukava syödäkin. ^.^ Ei se meilläkään virallisesti jouluruokiin lukeudu, mutta sitä oli sellaisessa hauskassa merenelävistä tehdyssä koktailissa. =p Täällä ei enää joulua vietetä. =] Mikä tarkoittaa, että minulla on aikaa lähteä Helsinkiin tutustumaan Tokyokaniin (shoppailua, jes!) ja etsimään DVD:n tekoon tarkoitettuja ohjelmia (kiäh kiäh). =p |
|
Link |
by
|
|
Huh? Kyllähän siinnä Henkien kätkemässä oli tekstit. Mitä se Obedient höpöttää? xD Tokyokani? O.O Minäkii haluun! ... vaikka nyt en ees tiiä mikä se on, mutta kuulostaa kivalta..! ^^' joku kauppa kai.. ?? he hee~~ |
|
Link |
by
on 2006-12-27 05:46:53 (edited 2006-12-27 05:47:28)
|
|
Haa! Tännekkin taas välillä. Niin Nagisha, mitäs haluaisit siihen siggyyn? :P Kysyn aina niin tulee sitten ainakin mieluisa ;) Joulu meni hyvin! Vaikka väritykset täällä vähän silmiin sattukin xD Muistuttivat jostain syystä oksennuksesta -.- Mutta pääsen Hesaan loman jälkeen! Mennään koulun kanssa käymään (sanomalehtikurssi) varmaan hesarin toimituksessa ja sitten on nelisen tuntia vapaata *_* Suositelkaapas kauppoja joissa pitäis käydä? Sain aika ihanat lahjat. Ja toisaalta aika surkeet =D Sain semmosen ihanan marimekon olkalaukun jollasta oon halunnu jo ihan ikuisuuden, vaikka en ees toivonu sitä! Sit sain hirveesti värikyniä o.O joku 80 kunnon puuvärin setti tuolla pöydällä että niillä kelpaa ;D Sit toivoin sukkia. Sain yhen parin :´DD pitää ostaa ite lisää. Ja kenkiäkin pyysin. Tai siis lahjakorttia kenkäkauppaan. En saanu T.T Pitää ostaa ite! Ja toivoin kanssa kalligrafia settiä. En saanu. Pitää ostaa ite xD Siinä oli mitä toivoin.. Aika jeees! Mutta ei valiteta, tykkäsin niistä mitä sain! Katoin juu Henkien Kätkemän.. Olisko viidettä kertaa? :P Se on aina yhtä ihana ♥ Miyazakilla on vaan se paha tapa että ne pojat näyttää suunnilleen samalta joka leffassa =D Ja olihan siinä tekstit o.O Mur Ja niin! Toi piirustus pöytä on ihan sika siisti!! Haluan kanssa!! :333 ![]() |