Back | Reverse | Quick Reply | Post Reply |

Re: Finlandia!
Link | by heprea on 2006-11-27 03:22:54
hoh juuh khyl meijän koulus on jonkilaiset "ID" kortit missä on meidän kuva ja jotaki muuta tekstiä, mulla ny ei valitettavasti kyllä vieläkään ole kameraa niin en voi tosta koritsta mitään kuvaakaan ottaa :|

juuh mulla khyl on ainaki se yks hieno kuva musta siel show us ir piccie :D se pitäs vssii olla ekalla sivulla tjsp en oikee muista, näytän suomalaiselta? :S

Link | by on 2006-11-27 03:48:46
Ohhoh o.O luulin että ne on ylellisyys tavaraa jotka kuuluu vaan tuonne ameriikan mantereelle! Aika siistiä :P

Mutta mitä pahaa on näyttää suomalaiselta? :D Näytänhän minäkin.. luullakseni *_*
Mutta siis, jotenkin vaan näytät *miettii mitenkähän sen voisi pukea sanoiksi*
Noh, usko nyt, näytät kuitenkin!

Link | by avatar on 2006-11-28 06:20:54
Nii luulin minäkiin, mutta näköjään olin väärässä.. :D

Aaah! Kuinka järkyttävää Nekomimi! xD Ei joulupukkia saa ampua! *ikuinen joulupukki-fani* ^^

Link | by on 2006-11-28 10:44:05
Ahhaha :D Se on vaan väliaikanen ^^'
On semmonen roolipeli menossa täällä tuolla Maialla missä metsästetään joulupukkia :3 Yritin vakuuttaa että suomalainen pukki on kiva tyyppi, niin kaippa me nyt metsästetään sitä amerikkalaista vastinetta o.O Pohjoisnavalle sitä ainakin tappamaan lähdettiin xD

Teen uuden siggyn itelleni tässä jahka on aikaa =P

Link | by on 2006-11-28 11:27:19
Juu, pukkia ei saa ampua. =p

Huh, roolipeli. Itse en niistä juurikaan pidä. Syy? Vaikeuksia keksiä kunnollisia nimiä henkilöille. Mutta niin, pitäkää hauskaa pukkia metsästäen. *Lähtee piilottamaan pukinvaatteitaan ja tekopartaansa* ;]

Koska pitämäni oppitunnit loppuivat ja minulla on tylsää, voisin postittaa tänne Tokion metrokartan. ^.^ Saako niin tehdä? Saa? Ei? Ehkä..? Jos teitä kiinnostaa, voin sen tehdäkin, on japaninkielinin ja englanninkielinen versio. Tosin varoituksen sana tähän väliin; se on erittäin sekava. =p

Ja joulu sen kuin lähestyy, nyt jos vain saisi lumet takaisin...

オヤシロさまドットコム─テレビアニメ「ひぐらしのなく頃に解」公式サイト

Link | by heprea on 2006-11-28 22:22:54 (edited 2006-11-28 22:24:10)
heh truu :D ei yhtään lunta T_T eikä varmaan hetkeen tulossa ainakaan tänne vaasaan päin ku kokoajan pyöreästi 6-8 astetta PLUSSAA näin marraskuiseen(kohta joulukuiseen) aikaan :D aika perus 'talvi'? :3 kaiken lisäks täälä on kokoajan satanu vettä joka on mun osalta huono asia koska en käytä autoa tai muita kulkuneuvoja(mukaan lukien pyörät jne) eli kävelen kaikkialle, jotenki vaan ei oikee nappaa kävellä kouluun ku pihalla sataa kaatamalla ja kouluun ~3 km :|

hoh vai alkaa porukoilla olla tylsää? :d kokeilkaa seinän kattomista <3 sitä mä oon ny täs ~6½-7kk harrastanu :D

mä ny oon tuolta kirjastosta muutamia japanin historiaan & kulttuuriin liittyvää kirjaa lainannu ja lueskelle pian yhen niistä, sielä ainaki näytti olevan ihan kiinnostavaa matskua voisin sitte joskus ku saan aikaa olla jossaki koneella kauemmin ku öh 10min..? niin kirjottaa sieltä sellasekki romaanit vaikka :3

tosin kuulin huhuja että voisin pian saada jostaki sellasen ~330Hrz hp:n koneen :P *thumbs up!* jos vaikka saisin edes jonkimoisen koneen millä edes kuunnella jpoppi radio kanavia ja plarata nettiä :S niin vois lopettaa ton seinien kattelun :3

hoh tässä teille vähä lukemista :d

ja laita vaan obdient, oon kyl itte tainnu pari kertaa sitä metrokarttaa kattonu ku temmeltäny koulutehtävien kanssa se on kans yks sellanenki :P

hmmh pitäsköhän sitä ruveta keksimään uusia puhen aiheita :S ööh vaikkanu et löytyykö keneltäkään teistä mitään anime/manga aiheista 'krääsää' niinku jokku kaverini sanovat?
multa löytyy: chobits dvd boxi(mis mukana eka ost cd) sitte chobits art book 'your eyes only'(chiista kuvia o/, ja sen mukana tuli hieno kangas pussukka) chobits kangasjuliste(kokoa en muista olisko metri vähä eri suuntiin) sitte löytyy kanon 1 ja 2 ostit (yhteensä 3cd) ja sitte mangana löytyy tokio mew mew (kokonaan) ja mega tokyo(kaikki mitä tähän asti ne on jaksanu 'mangaks' tehä) ja 2 ekaa kirjaa angel sanctuarysta + 2 uusinta megamia(julisteet mukaan lukien) niijooo ja olihan mulla hello kitty kamaaki 1ranne kello, 1 herätys kello(sydämen muotonen) 1 lamppu(vanha,löysin kirpparilta ei toimi :( )ja sitten vielä hello kitty öh ranne pehmustin tjsp tohon hiiren viereen ettei ranne väsy tjsp :P(ja se kiiltää pimees!) :P

hoh eiköhän tosta repeee ainaki ees teille puhumisen aihetta :3

*modify*
niijoo ja kyl multa jaappanin kieltäki varmaan viel tulee jossaki vaiheesw kai :P

Link | by on 2006-12-01 00:44:32 (edited 2006-12-01 00:45:40)
Kekek! Whaii~~! Tein siggysen ^_^
Mut njoh, taas ollu vähän kiireitä niin vaikka oon täällä pyörähtäny niin vastausta en oo ehtiny typoilemaan :D

Mutta nyh, tämä on tosiaan tositositosi perustalvi. Tämmönen kökkö kakka talvi >.< En tykkää kun talvella on kylmä mutta vielä vähemmän tykkään jos on lämmintä. Kaikki talvivaatteet jää käyttämättä xDDD Joo, ei nyt noin materialistisesti kuitenkaan aatella. Mutta lumi on kivaa. Se on nättiä ja voin mennä tekkemään niitä lumienkeleitä JA kiipeillä puissa :DDDD Uskoisitteko. Oon seittemäntoista ja se on vieläkin hauskaa jos käyn kävelyllä metässä.. ^^' Krhm.

Mutta hauska juttu on että mun kaveri Fratello tuli takasin! Siis nettituttu frat-boy, mutta se on niin seko tyyppi (kukaan ei tiedä onko se poika vai tyttö.. minä päätin että poika xD) että me tulllaan hyvin toimeen @_@

Sitten kun hajos ämppäri(mp3) ja sit hajos taas tietokone niin menetin kaikki musiikkini -.- paskiaiset.. tekisivät toimivia käyttöjärjestelmiä!

Mutta oon ilonen että on kone! vaikkei se oma olekkaan :33 Mutta hyvä jos heprea saat sen koneen! Seinien kattelu on tylsää. Minä yleensä alan lukemaan kaikkia kirjoja jos ei oo mitään tekemistä. tai teen kohtalokkaita kuviksen töitäni *_* Ne on ollu tekemättä jo liian kauan ja jäi suoritus kesken >.< inhaa!

Näin sen tokion metrokartan jossain ohjelmassa. Mutta en kyllä muista siitä mitään että antaa tulla vaan!

Mää olen niin ei anime/manga krääsä ihminen kun olla voi o.O En oo oikeesti käyttäny euroakaan tähän harrastukseen. Tai no. Yhen one piecen ostin kaverille kun se anto mun lukea ne kaikki mitkä oli jo ilmestyny ^.^

Ja omistan yhden manga kirjan. One piecen 7 osa! Jonka olen muuten lukenut aika pirunmonta kertaa uudestaan, ja uudestaan, ja... Ja sitten mulla on yks suomalaisen piirtäjän.. Mikähän se oli.. Noh, joku Kalevala aiheinen manga riipustus kuitenkin. Se on vähän kökkö, mutta ompahan suomalainen! Eikä ees niin huono =)

Että tuotas.. Heprealle en vedä missään nimessä vertoja! @_@

Mutta voisin kyllä ryöstää ton pimeässä hohtavan juttusen :3 *potee harakkamaista hohtaviin asioihin kohdistuvaa ihastusta*

Link | by heprea on 2006-12-01 03:11:58 (edited 2006-12-01 03:12:29)
ei ainakaan tähän asti viel konetta T_T mut odotan sitkeästi >_<

kawaii siggy:ki btw :P

frat-boy ei taida olla tuttuja ainakaan mulle o.o

juuh khyl mullaki oli parhaimmillaan niin et ei ollu konetta eikä ämpäriä :S se oli jo aika pohja noteeraus :S

hoh vai et keräile ;o et ees hello kitty kamaa? :D

pitää vissii ruveta rakentaa suojausta sille?
*hmmmmm*
*huutaa marsuille* okei marsut unohetaan meijä come back! uusi operaatio, operaatio suojelkaa hello kitty rannne pehmustinta!
*alkaa sunnitteleen*

Link | by on 2006-12-01 07:03:48
No, 'krääsää' löytyy FMA:n viiden ensimmäisen volyymin muodossa (20 jaksoa). Enemmänkin olisin noita volyymeja ostanut, mutta rahat mokomat loppuivat kesken. =/ Ja jos Pokémon-kortit lasketaan myös krääsäksi, niin niitäkin löytyy (en enää kehdannut poiskaan heittää), mutta muuten ei mitään kiinnostavaa ole. Kuten jo aiemmin mainitsinkin, mangaa en hirveissä määrin omista. Löytyy yksi niistä Dragonball-kirjoista, mutta senkin sain lahjaksi ystävältäni koska hän kyllästyi siihen. ;]

Muuten, toimivatko thumbnailit (kartta on thumbnailina koska se on 'isohko', joten en sitä suoraan tähän liitä) vain jos albumi on julkinen, vai toimivatko ne ihan suoraan?

Metsässä kävely on kaiketi hauskaa. Täällä minun lähipiirissäni sitä ei oikein kykene harrastamaan, asun nimittäin muutaman kymmenen metrin päässä junaradasta. <.< Niin että hyvä sinne on lähteä kävelemään.

Minä en rahaa tuhlaa mihinkään mp3-soittimiin tai vastaaviin, hyvin olen selvinnyt ilmankin. Veli taasen on toinen asia. =p

Onnea vain koneen odotukseen, heprea. Mitä kauemmin sen saapuminen kestää, sitä paremmalta tuntuu jälkeenpäin käyttää sitä. ;p

Link | by on 2006-12-01 07:13:54
Bwahhaha! Mikä on "thumbnail"? ^^' Huomatkaa, en todellakaan tiedä oikeastaan mitään koneista, vaan sen minkä täällä olen oppinut.. Mutta kannattaa aina kokeilla ;) Minä tosissaan hostaan noita kuviani photobucketissa, mistä ne saa kätevästi rullattua aina tänne *_* Jaan itse asiassa Frat-boyn (siis fratellon) kanssa accountin siellä, kun en omaa jaksanu tehä :P

Sain lahjaks sen soittimen, ja kovassa käytössä olikin :3 Pakko omistaa sellanen kun en pysty muuten kuuntelemaan musiikkia! Ja oon ihan addikti T.T

Mistä muuten pölläsit obetti noi FMA dvd boxulit? *niin totaalisen vihreä kateudesta kuin ihminen olla voi* Mutta valehtelin! Onhan mullakin pokémon kortteja! Unohin vaan ne ihan täysin (tai halusin unohtaa xD) Mutta niitä on ihan hirveesti.. Tai hirveesti ja hirveesti mutta liikaa kuitenkin. Mitähän.. 40 markkaa olisko maksanu o.O *shocked*
Jotain jigglypuffeja siellä..

Metsässä kävely oli pienempänä vähän hohdokkaampaa :D Mutta kyllä se vieläkin maistuu, jos haluaa rahoittua, tai purkaa kiukkua ^^'

KITTYYYYYYYY!!!

*attacks on the hepreas marsus* xDDDD (käytän fingelskaa ny!)

Minun! Annaaaa! Tahtoo shiny kitty thingien!

*Tries to reach the table*

*marsut peittää hänet päästä jalkoihin (ei tarvita kuin kaks!) and she cant move!*

Älkääh! Se on niin lähellä!!

Link | by on 2006-12-01 07:28:35
Thumbnail on sellainen pienennetty versio isommasta kuvasta, jonka avulla sen ison kuvan saa näkyville uuteen ikkunaan... Jotenkin noin sen voisi kait selittää, en tiedä tarkkoja termejä sillä en ole mikään tekniikkaihminen. =p

Ja nuo volyymit ostin Helsingin Filmifriikistä. Mukavasti siellä oli myynnissä muitakin sarjoja kuin tuo FMA. =]

Link | by heprea on 2006-12-01 11:18:33
niijjooo khyl multa taitaa itteltäni ~100 kipaletta noita pokumon kortteja löytyä :3 hmmh mihnäs päin helsinkiä muuten noita anime liikkeitä oikee menee? oltais koulusta tulossa tos tammikuun puolella helsingin matkamessuilla käymään ja sen kautta mennään sitte luokan kaa omatoimisesti laivalle (ryyppään ainaki 99% porukasta menos, taidan itte nukkua hytissä kokoreissun T_T) ja ajattelin et meil varmaan sen verran löytyy aikaa et vois anime liikkeis käydä ostaas jotaki superior anime kamaa <3 jollaki tietoa? :3

*good job marsut!*
*gives marsuille quineapig-keksejä med choklad-kuorrutus*
*mhmhmhmhmheeeheh*
*grin*

Link | by avatar on 2006-12-02 03:45:22
Ai anime/manga 'krääsää'.. No minullakiin oli Pokemon kortteja mutta taisin antaa ne kyllä pikkusiskolle (muistaakseni xD) ja sitten minulla on mangoja: Prince of tennis ykkönen, Tsubasa RC 1-3, Xxx Holic ykkönen, KKJ 1-6, TSK 1-3, Inuyasha 1-13? (no siihen asti ku niitä nyt on ilmestyny.. :D) ja animeja on: Liikkuva linna, Henkien kätkemä, Tonari no Totoro ja Kissojen valtakunta. ^^ Siinnä ne 'krääsät' oli.. hee~

Hm, minulla ei kyllä oo mitään tietoo noista helsingin anime/manga putiikeista.. Sorry. ^^'

Ja taasko te noo marsu-jutut alotatte? xD Tällä kertaa mä en sponsaa ketään..

Link | by on 2006-12-02 05:51:48
Ahaa! Se on siis thumbnail! En oo ite niitä käyttänny ikinä, mutta kyllä monet tyypit käyttää niitä täällä. Mutta siitä tosta julkisuudesta en tiädä (hivenen hakusassa mitä silläkin tarkoittaa hän) ^^' Kokkeilee!

Hmm.. En käy helsingissä juur koskaan, sinne kun on vähän kallista matkustella :S Menis 50€ pelkästään matkoihin >.< Mutta jos pääsen käymään niin haen kyllä netistä noita parhaita kauppoija (ja varaan mukaan reilusti cäshiä! €_€) Mut olis tosissaan ihan kiva tietää että mitkä on hyviä kauppoja. Obedient tietää, eikös? :3

Tietty alotetaan marsu jutut! pakko aina välillä vähän.. leikkiä ^^'

*looks at nagisha with HUGE glimmering eyes*

Sooh, you is noes goes to helps me?

*Antaa äkäisen glaren marsu raukoille jotka mussuttaa suklaacoociesseja on her feets*

jos vaan ei olis noita fattiessejä tuossa niin then..!

*yrittelee saada feettejään pois marsun äässien alta*

*sigh*

Not working! But..!

*kaivaa taskustaan nuhjaantuneen vohvelin*

Tyletyle thännee!

*waves the coocie*

Mmm! It's sweet!

Link | by heprea on 2006-12-03 07:11:47 (edited 2006-12-03 07:12:16)
pari kertaa yrittäny googlella jotaki sieltä' löytää mutta no luck T_T pit'' varmaan vähä sitkeämmin googlettaa >_<

ja anime krääsäsätä mullahan oli viel 2 hamataro julistetta :3

teh fatties ovat my precious marsut mwhahaha!
hetkinen...
PARI MARSUA PUUTTUU NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOUUUU!!!
who was it? who took mun pari quineapiggiä?
*eeevil glare to nekomimi*
*hmm*
pitäää parannella mun masterplannia!
*menee miettimään pimeeseen luolaan(eei ei oikeesti ihan vaan pimeeseen huoneeseen)*

Link | by on 2006-12-03 07:18:06
Voi vemppa T.T Photoshoppi lähti karkuun just kun olis tilauksia siggyista ja avatareista vaikka millä mitalla >( PÖH! Pahuksen tietokoneet!

*hakkaa näyttöä näppiksellä*

Puh. Nonih. Pitänee hamstrata jotain animekrääsää itelle kans xD tulee niin epäaitofani olo =P Mutta mulla on kuvistyö melkein valmis! Yks siis.. Three more to go!

Miten teiän kaverit muuten suhtautuu tähän "anime hömpään"? Kun mulla on kaks sellasta kaveria jotka tykkää kans ihan pirusti, ja sitten kaks joitten mielestä se on ihan täyttä shiiittiä! He ovat siis mun parhaat ystäväni :3

ZÄDDÄÄÄÄM!

*silittelee marsuleita ja istuu mahtavan tammisen evil genious pöytänsä takana*

*lights up the flashlight*

*laittaa sen valaisemaan kasvojaan alhaaltapäin*

Now I look even more EBIL!!! Buahahaha!

^^' krhm

Link | by on 2006-12-03 08:08:05 (edited 2006-12-03 21:49:10)
No jaah, en ole Helsingissä kuin yhden pelkästään mangaan keskittyvän liikkeen nähnyt, ja senkin sijainti ja nimi ovat jo tyystin hävinneet mielestäni. Yhtään 'animekrääsää' (tässä siis figuriinit, lamput ja vastaavat) myyvää liikettä en tiedä.

Mutta tuolta Filmifriikistä löytyy mangaa ja animea. Yksi putiikki sijaitsee Eerikinkatu 6:ssa ja toinen Hämeenkatu 48:ssa, joista tuossa Eerikinkadun liikkeessä oli mielestäni laajemmat valikoimat (kaikille kiinnostuneille: osoite on www.filmifriikki.fi - valitse "Tuoteryhmät" vasemmalla olevasta palkista niin johan kaikkea kivaa alkaa löytyä).
...Rannepehmustimista sun muista en lupaa mitään. Tosin saattaa sieltä sellaisiakin löytyä. =p

Suurin osa tutuistani pyrkii välttelemään animea. Mutta muutama siitä pitäväkin ystävä löytyy (kolme!). Yksi heistä häärii adminina Japania käsittelevällä sivustollaan.

Postitan sen metrokartan sitten kun saan nuo thumbnailit toimimaan kunnolla. Tänään ei onnistunut. <.<

Link | by heprea on 2006-12-03 22:28:50 (edited 2006-12-03 22:37:55)
huhhhuh mikkä hinnat tuol filmifriikis O_O 30€ 1 dvd blargness vähä liikaa khyl mun kukkarolle :S

eikä löytyny air:a tai kanon:a tuolta T_T

hmmmh suurin osa mun kavereista on aikalailla ZOMG KAWAIIIIIIIIIII ^_^ ku puhutaan animesta, oon aika ylpeä siitä et oon saanu lähes kaikki mun kaverit animesta innostuun, silloin aikoinaan ku olin vielä yläasteella niin olin aika pitkälti ehkä koko koulun ainut ihminen ketä kattoi animea mutta sitte joskus 9 luokalla sain ~10 kaveria innostuun siihen malliin että kahella niistä on tällähetkellä 1tera animea koneillansa :D

*-.-*
pitää keksiä joitaki muita sotilaita ku marsuja >_<
*menee takasin suunntitelemaan kellariin*

Link | by avatar on 2006-12-04 10:13:50
Huu~ Kukaan minun kaveri ei tykkää animesta tai/ja mangasta.. T.T Ei ne sitä tietenkään hirveesti dislike, mutta ei ne oo niiku sellasia.. niiku minä. ^^''
Mutta tiedän ehkä kaks, kolme tyyppiä jotka tykkää siitä kans, mutta en mä niitä oikein tunne.. Täällä ne fanit taitaa vain olla harvassa.. -_-

Hiu, ois siistiä päästä käymään tuolla filmifriikissä. ^^ Mutta taitaa se liian kallista olla minullekkiin..

Ja Nekomimi is CREEPY!

..Oikeesti!
*ryömii sängyn alle* -_-''

Link | by on 2006-12-04 12:06:54
No no, ei siellä nyt sentään jokainen DVD kolmeakymppiä maksa. =p Ja Air / Kanon on mahdollista saada tilauksen kautta. Kait.
Ja hyvin tuolla Filmifriikissä selviää jos on rikas (hoh hoh) tai on paljon säästettyä rahaa. No ei nyt sentään. Hyvin saa esim. Studio Ghiblin klassikoita kympillä tai halvemmalla. =]

Lähiaikoina kun tässä on lomaa, niin voisi kait tuonne Helsinkiin päin taas lähteä. Ja katsastaa samalla Tokyokanin, missä myydään japanilaista ruokaa. =p

Ja taistelu thumbnailien kanssa jatkuu. Pöh.

Back | Reverse | Quick Reply | Post Reply |
Go to page: 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, ... 24 Displaying 161 to 180 of 484 Entries.

Copyright 2000-2026 Gendou | Terms of Use | Page loaded in 0.0071 seconds at 2026-07-11 19:44:17