|
Re: Finlandia!
Link |
by
on 2008-09-15 06:53:13 (edited 2008-09-15 06:55:39)
|
|
-yamatsuki-chan: /Soothe. Minä taas olen pyörinyt (väijynyt uusia viestejä!) täällä melkein koko ajan. Pelottavaa/häiritsevää sinänsä. Kyllähän lukiossa välillä menee kiireiden puolelle, mutta onneksi tilanne helpottaa aina. Itsellänikin oli yleensä täysiä jaksoja syyslukukaudella joka lukuvuosi. Näin jälkeenpäin tarkastellen ihmetyttää, miten oikein selvisin kaikesta. ;] Njoo, minulla vapaa-aikaa on vähän liikaakin. Päätinpä hyödyntää sitä ja kääntää Chäos;Head -pelin OP-elokuvan suomeksi. Opin samalla tekemään karaokeakin. =p Hyvä peli muuten, käytän sitä japanin lukemisen opiskelussa. Kaikki hahmot on ääninäytelty päähenkilöä myöten, mikä omalta osaltaan auttaa. ...Taas tuli suollettua kaikkea outoa nyt kun täällä kävi joku. =p (Tulkaapas te loputkin piipahtamaan täällä.) |
|
Link |
by yamatsuki-chan
on 2008-09-15 08:09:28 (edited 2008-09-15 08:48:49)
|
|
Tulee unohdettua välillä sivustot, joilla tulisi välillä pyöriä, kun ei oikein yhtään muista, milloin kävin viimeksi. o.O Ei siinä kauaa mene, kun laittaa itsensä ajan tasalle. "Voi miten paljon uusia viestejä! Kävin viimeksi heinäkuussa." Voiko siitä olla jo niin kauan? Siitähän on melkein ikuisuus. Olonikin on jo paljon parempi, kyllä netistäkin löytyy paljon piristäviä ominaisuuksia. :D Edito:// heti kun tulee pois koneelta rupeaa ärsyttämään. O.o Inhaa kun on tottunut saamaan hyviä numeroita ja nyt on joku kutonen vitonen tulossa, nin jeheeii! 8D |
|
|
|
jos viitoset alkaa ärsyttää nii kuvittele et teillä onki koulussa oikeesti arviointi numeroilla 1-5 joista 5 on luonnollisesti parasd ;3 chaos:head animekin näyttää olevan tulossa, itse peliä en ole testaillut mutta animea saatan pikkaasen tökkiä kepillä :3 (näin kara no kyoukain 4 leffaa odotellessa) D: |
|
Link |
by
|
|
Hei, ilmoittaudun suomalaiseksi ja suomea puhuvaksi~ o/ En minäkään enää saa kokeista kuin pelkkiä kutosia vaikka yleensä keskiarvo on ollut kasin molemmilla puolilla. Muutamat kokeet ollut jo tänä vuonna ja kummastakin tuli kutonen. Eihän siinä muuten olisi mitään mutta kun koko lukuvuosi ratkaisee ysin numeron. Yritä siinä sitten saada hyvä todistus kasaan kun ei koulu kiinnosta yhtään ._. |
|
|
|
tervetuloa vain tähän kummalliseen poppooseen setsurenka~ täälä on hetken aikaa ollut hieman hiljaista :p mutta ei se mitään, kyllä vielä täälä tulee käytyä jonki verran moikkailemassa. jos nuo muutkin pälisijät eksyisivät vahingossa tänne niin alkais juttua tuleen nopsaa :) |
|
Link |
by
on 2008-10-21 06:33:52 |
|
APUA! I'm online. Holy hell ![]() |
|
|
|
MY GOD O__________________________O @obedient: chaos;head vaikuttaa muuten aivan loistavalta sarjalta :) mitä ny ekan jakson kattoin. Sitten saaki odottaa ~10 viikkoa et sarja olis valmis ^^; |
|
Link |
by
on 2008-10-21 06:39:35 |
|
8DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Jotenkin jääny koukkuun J-rockiin ja mangaan. En ees muista millon oon viimeks kattonu animee >_> arg ![]() |
|
Link |
by
on 2008-10-26 04:44:57 |
|
-Setsurenka: Tervetuloa! -Nekomimi: Tervetuloa takaisin. =p -heprea: Olen itsekin seurannut sarjaa suurella mielenkiinnolla. Tosin peli > anime in all aspects, ainakin näillä näkymin. Plääh, en keksi muuta. Heippa vain kaikille, tulinpa minäkin tänne pitkästä aikaa. |
|
Link |
by yamatsuki-chan
on 2008-11-29 12:17:33
|
|
En oikeasti vaan kyennyt olemaan erossa täältä. Hirveää. O___O Menin lakkoon, enkä uskaltanut tehdä mitään koska virukset vainosivat minua. O___O Nyt oli pakko tulla tsekkaamaan foorumi. Tänne on eksynyt uusi suomalainen. :D Tervetuloa minunkin puolestani. :) Setsurenka! Joulukuu alkaa pian. Aika outoo. Olen tykästynyt polttamaan kynttilöitä. O__O Pitäisi tästä raahautua nukkumaan, mutta ei millään malttaisi. Rupesin tässä katsomaan paljon uusia animesarjoja. Serial experiments lain vaikuttaa tosi mielenkiintoselta. Puoliväli menossa, joten ehkä pällistelen sen tässä loppuun pian, ja katson sitten jotain muuta. Ongelma on aina, että aloitan ja etsin uusia sarjoja, joista saan harvat kokonaan katsottua. O__o Ehkä pitäisi ottaa niskasta kiinni. Tuosta kyseisestä ärsytysmatikan kokeesta tuli kutonen. xDD Seuraava meni jo paremmin... Sain kasin. ^^ Tosiaan kävin täällä viimeksi ykkösjakson koeviikolla. Hyrr. O__O |
|
|
|
heh, tervetuloa vain takaisin yamatsuki-chan :d tuli täs ittellenikin pieni tauko, ihan hetkeen ei ole tullut käytyä, tosin nytte kun tuon kara no kyoukain 4 leffan ilmestyttyä tuli sivusto mieleen ^^; @yamatsuki-chan: serial experiments lain on tullut nähytyä ja on tullut pohdittua että millaisia sieniä ne sarjan tekijät popsivat sitä tehdessään :) mutta olihan se kieltämttä loppujenlopukis ihan kelpo sarja ^^ tullut vastaan tuola anttilan toptenis lainin dvd boxi ja pohdiskellut että pitäisikö ostaa :3 eikä niitä sarjoja väkisin kannata kattoa, kylmän viileästi kuule deletee vaa ja uutta tilalle, niin ainakin itse teen <.< ja matematiikka, on se hieno asia *cough* näkemisiin kunnes ihmiset taasen tänne eksyyn :d -> |
|
Link |
by yamatsuki-chan
on 2008-12-26 10:44:06
|
|
Rattoisaa joulunaikaa kaikille. :) Juu, en ole nyt animea kauheasti katsonut. Jotenkin se on alkanut jäädä nyt taas tällä hetkellä taka-alalle. Olen suunnitellut taukoa, koska on minulla muutakin tekemistä, ja jostain päästä on pakko karsia. Harmillista on, mutta ehkä voisin käydä muutaman jakson katsomassa nyt joulun kunniaksi. ^^ Millainen joulu teillä oli? Itselläni ihan mukava, sain paljon hauskoja lahjoja. :D Nyt odottelen uutta vuotta, että josko pääsisin ystäväni luo. Odotellessa kirjoittelen romaania. ^^ |
|
Link |
by
on 2008-12-26 14:19:58 |
|
ಠ_ಠ|
|
Link |
by
on 2009-01-12 12:15:13 (edited 2009-01-12 12:16:09)
|
|
Heissan ja hyvät myöhäiset joulut ja uudet vuodet kaikille. Pitkästä aikaa jaksoin vääntäytyä tänne. -Yamatsuki-chan: Ihan tavallinen joulu oli. Sain samat lahjatkin. :p Uusi vuosi meni ulkona hilluessa ja Suur-Kouvolaa juhlistavaa ilotulitusta katsellessa. Aika komea oli, joskin olisivat voineet käyttää vähemmänkin rahaa siihen. Katsoin myös Ringin ensimmäistä kertaa. Kirjoitat romaania? Sopiiko kysyä millaista? Minulla on englanninkielinen romaani kesken jo kohta toista vuotta. ;p Mitäs muuta? Aloin käsikirjoittaa visual novelia (muahaha!). Hauskaa puuhaa. Tämän vuoden coneihin pyrin ilmestymään, vieläpä cosplay-puvussa! Harkitsin Takumi Nishijouta ja Takeshi Kuranaria, ja päädyin Kuranariin (iso /keksi kaikille jotka tietävät kenestä puhun). Eipä enempää. :] |
|
Link |
by yamatsuki-chan
on 2009-02-12 04:26:49
|
|
Täällä on aika hiljaista. Minne kaikki ovat menneet? O__o Huomenna alkaa joululoma. Ihanaa, ehtii olemaan koneella vähän enemmän, on iskeny hirvee nettiriippuvuus. Koeviikko loppui juuri tänään, kuusi koetta on nyt takana. Mitenkä mahtaa mennä, kun panostin suurimmaksi osaksi matikan numeroon, noo sain kiitettävän geometrian kurssista. Harvinaisen hyvin. :| Bredient: Romaanista kysyit. :D Miten sen nyt sanoisi? Noo, se kertoo oikeastaan aika pitkälti menetyksistä ja oman paikkansa etsimisestä maailmassa. ^^ |
|
Link |
by
on 2009-03-03 13:23:39 (edited 2009-03-03 13:26:51)
|
|
-Yamatsuki-chan: Myöhäiset onnittelut geometrian numerosta. Se jos mikä on ilkeä aihe. Romaanissasi on siis hiukan tragedian piirteitä? Mielenkiintoista. :] Itse yritän saada psykologista trilleriä aikaan. :p Minulla hiihtoloma tuli, meni, ja nyt olen taas opiskelemassa. Hassua, että kun pääsee lomalle, toivoo ettei se loppuisi. :p Seuraava loma on pääsiäinen, minkä jälkeen odotetaan opintomatkaa Englantiin. Pitäisi tulla mielenkiintoinen reissu. Satuin muuten huomaamaan, että uusi Higurashi-kausi on alkanut. :D Nimi on Higurashi no Naku Koro ni Rei, jos kiinnostaa katsastaa. Tietääkseni sarjaa ei ole vielä alettu fansubbaamaan, mutta se nyt on pikkuasia. ;] Yamatsuki-chanille vielä: Yritän muuttua vähän aktiivisemmaksi, jotta saadaan pidettyä tämäkin ketju elossa hamaan loppuun asti! [Ediitio/sidenote]: Aloin tekemään cosplay-pukuani! Mitä nyt purin saumat hihoista ja kauluksesta, mutta alku se on sekin! Tulevana viikonloppuna jatkoa. :] Eipä muuta. :] |
|
|
|
Hummmmh, vai on higurashin 3"season" alkanut? Harmittava asia siinä on se että siinä on vain 5 jakso vissiinkin :\ vaikka tosin ne on varmaan ~30 min kaikki (sen verran tais eka ainaki olla). Nojoo, pitää tarkastaa kuha saa aikaa varattua tarpeeksi, tässä ny kaikenlaista sarjaa kesken tällä hetkellä muutenki, jääny vähäiseksi tää kattelu mulla jotenki. Mut joo takas omaan maailmaani -> |
|
Link |
by
on 2009-03-05 15:00:27 (edited 2009-03-05 15:03:00)
|
|
Niin, no, saatoin olla hiukan innokas kun huomasin Rein. :p Kyseessähän on viisi OVA-jaksoa, mutta kai voin leikkiä, että se silti on kolmas kausi. Umineko no Naku Koro ni:n ei pitäisi seurata Higurashin juonta yhtään (paitsi murhien osalta), joten sitä ei ainakaan voi pitää kolmantena kautena. Tai no... en tiedä, on jo aika myöhä ja saatan sepittää kaikkea outoa. :p Sivuhuomio: Siggyssänikin lukee juttua Reistä, siitä viimeistään olisi minunkin pitänyt huomata. [Ediitio]: Ennen kuin unohdan, Ushi-Ai on kääntänyt ensimmäisen jakson suomeksi. |
|
Link |
by yamatsuki-chan
on 2009-04-08 00:04:02 (edited 2009-04-08 01:14:13)
|
|
Hahaa. Innostuin taas kirjoittelemaan tänne teidän iloksenne, hiukan hiljaiselta näyttää. Innostuin uudestaan Japanista. Viime aikoina innostukseni on laantunut, mutta nyt sain sitä jo takaisin. ^^ Pitäisi tässä lukea huomiseen kokeeseen, koeviikko kun on. Ei yhtään huvittaisi lukea... Mulla on paha taipumus tulla koneelle, koska en pääse siitäsitte pois pariin tuntiin. xD Edito:// Huomasin vasta äsken, että olet Obedient. xDD Kuinkakohan monta kertaa olen kirjoittanut sen väärin?? xDD |
|
Link |
by
on 2009-04-15 10:44:43 |
|
-Yamatsuki-chan: Juu, on taas hiukan hiljaista, mutta välillä niinkin. Kyllä ketjuun tökkimällä eloa saa. Eikä siitä nimestä niin väliä, et ole ensimmäinen, jolla se on mennyt väärin. Sivuhuomiona lisään tähän, että kirjoitin runon Rhyme Royal -kaavalla. ;) Kuinkas pääsiäinen meni? Söittekö paljon mämmiä? Minä ainakin söin. :p |