Back | Reverse | Quick Reply | Post Reply |

Re: Finlandia!
Link | by heprea on 2008-05-29 13:33:06
kannattaa myös yrittää hankiutua tuonne nekoconille käymään, se vaikuttaa myös hyvältä conilta.

"Heitän nyt tällaisen kysymyksen pakkaan. Jos saisit olla ihminen, vampyyri, haltija tai keiju, mikä niistä olisit?"

vastaus: vampyyri.

miksi? se sopii tähän mun varsin normaalin musiikki makuuni black/death/grind & helluhellu jpop tyyliin :d

Link | by on 2008-06-01 08:21:41
Nyt ehtii taas ilmestyä tännekin. Yo-juhla ja valintakokeet ovat vieneet aikaa suht tehokkaasti.

-Emilyn: Ihminen. Vaikka osittainen/täydellinen kuolemattomuus houkuttelisikin, vaatisi noina muina oleminen turhan paljon sopeutumista nykyiseen tilanteeseen verrattuna.

Vaikuttaa siltä, etten pääsekään tuonne Nekoconiin hillumaan. Suunnitelmiin on nimittäin tullut matka USA:han tuossa kesäkuun loppupuolella. Mahdollisesti kuitenkin pääsen Anime Expoon. Jos minua onnistaa päästä sinne ja teitä kiinnostaa, voin hiukan kuvailla paikkoja ja postittaa lopputuloksen tänne.

Siinä kaikki tältä erää, palailen nyt valintakoekirjojen pariin.

オヤシロさまドットコム─テレビアニメ「ひぐらしのなく頃に解」公式サイト

Link | by Emilyn Lynia on 2008-06-07 07:26:51
Kiitoksia vastauksistanne. Itse pidättäytyisin ihmisenä, mutta luulen että jos joku antaisi tilaisuuen muttua johonkin noista niin en epäröisi hetkeäkään... Tosin kuten yamatsuki-chan sanoikin, yksi ei riitä vaan mieluiten ne kaikki yhdistettynä Lyniaksi.... Eipä siitä sen enempää.

Aikooko tuo latausesto jatkua loputtomiin? Englannin kielen ymmärrykseni ei ole näitä parhaita joten haluaisin kuulla suomenkielisen mielipiteen...

Lennä kuin lohikäärme taivaalla verenpunaisella, polta siihen kuviosi sielusi roviolla.

Link | by heprea on 2008-06-12 06:53:30
mikä latausesto? :o

itte latasin ainaki tänään yhden laulun :o

Link | by Emilyn Lynia on 2008-06-12 07:05:01
Unohtakaa mitä sanoin. Se oli varmaan joku niin lyhytaikainen juttu että harva edes huomasi sen. Tärkeintä on että se on nyt ohi.

Lennä kuin lohikäärme taivaalla verenpunaisella, polta siihen kuviosi sielusi roviolla.

Link | by heprea on 2008-06-24 01:35:47
vai että sellainen esto >_<''

hittolainen, kaveri lähti viime viikolla nipponlandiin, meinaa hengailla siel ~1kk :O

Link | by yamatsuki-chan on 2008-07-17 11:38:37
Heii! Vihdoinkin jaksoin raahautua tänne muusiikin pariin, ja pitihän sitten jotakin kirjoittaakin. :D Kauhea päänsärky, aamulla herätessäni alkoi heti välittömästi migreeni, voi että vihaan sitä. >.<

Mutta varmaa on, että pääsen todella sinne animeconiin. :D Ei millään jaksaisi odottaa. :)

Onneksi en ollut sen latauseston aikana aikeissa käydä täällä, olisi mennyt hermot. Emilyn tietää kyllä millainen olen kun suutun. :DD Eipä siitä sen enempää.

Hoo, tuntuu, että kuolen lukion kursseihin. >.< Pitäisi raahautua joskus parin viikon päästä ostamaan kirjoja, voi hyvää päivää. Miten se koulu voikin niin pian alkaa? Vastahan tajusin, että on oikeasti kesäloma. Yngh.

Taidankin tässä taas jatkaa muita hommia, mutta viestittelen kunhan kerkiän. ^^

Link | by Emilyn Lynia on 2008-07-21 09:57:41
Samaa mieltä yamatsukin kanssa ei koulu yksinkertaisesti voi alkaa jo elokuun tokalla viikolla eihän siihen ole kun 3 viikkoa. kauheaa! en ole ehtinyt tehdä mitään vielä. En ole käynyt edes uimassa vielä
...noo kyllä vielä ehtii

Con häämötää... en minäkään malta odottaa. Moniko täältä on tulossa sinne??
Toivottavasti sieltä löytyy kaikke kivaa muuten yamatsuki suuttuu ja minä... no silloin olen lirissä...

Link | by yamatsuki-chan on 2008-07-31 12:14:45
Hei! ^^ Con on nyt takana. Olen niin iloinen, että pääsin sinne. Niin, moniko teistä oli siellä? Oli aivan mahtava kokemus, pakko päästä ensi vuonna, ja todennäköisesti tulen Traconiin ensi talvena. Wippii. :D En malta odottaa. Plääh, mukaan ei tarttunut paljonkaan mitään, ehkä en uskaltanut ostaa, kun pelkäsin rahojen loppumista. Olen aina kauhean säästeliäs ja miettiväinen rahojen kanssa. ^^' Noh, huoneeseen pääsi monia uusia julisteita, aivan mahtavia. :D

Emilyn, kävin viimeksi uimassa yli kaksi viikkoa sitten, voih miten pienenä sinne jaksoi aina raahautua joka päivä. Vesi on ihanaa. :) (xD)

Link | by heprea on 2008-08-12 15:13:45
coni tuli ja coni meni. tänä vuonna ei kyllä kovin kauaa sielä kavereitten kanssa pyöritty. tuntu jotenki niin sardiinipurkki meiningilät sielä välistä :\
ostoksia en tänä vuonna tehnyt yhtään, jotenkin ei vaan tullu vastaan mitään mikä olisi kiinnostanut. :< tosin viime vuonna tota rahaa menkin tämä vuodenkin edestä... (~300€)

mutta, jooh ens vuonna kait uudestaan anime & traconiin kuiteskin.

Link | by on 2008-08-15 03:34:04 (edited 2008-08-20 02:33:31)
Pöö ja alloo vain kaikille.

Oli jo aikakin ottaa itseä niskasta kiinni ja kirjoittaa tänne.

Tänä vuonna ei tullut mentyä Animeconiin, vaikka alun perin se suunnitelmissa olikin. Siitä mainostamastani USA:n matkasta nyt ei tullut mitään, mutta sen tilalle ilmaantui matka Tunisiaan. Tämä sattui juuri Animeconin päälle. Eipä mitään, pääsinpä sentään lämpimään. =p Nekoconiinkaan ei tullut mentyä, mikä oikeasti jäi harmittamaan. Seuraavaan Animeconiin kyllä ilmestyn, onhan se ihan lähellä, eli Helsingissä.

Viime aikoina on ollut hiukan kiireitä kun pitäisi muuttaa opiskelupaikan takia. Yliopistoon ei tie auennut tänä vuonna, joten menen Joutsenoon opiskelemaan.

[Ediitio]: Viestini ei jostain syystä tule kokonaan perille, joten postittakaa joku jotain niin voin jatkaa. ;p

Link | by heprea on 2008-08-15 19:58:28
laitetaan ny jotaki että obdient pääsee takaisin henkeen mukaan :]

nekocon jäi myös minuiltakin väliin, kovasti olin menossa.. mutta ei voi mitään, kun unohtaa jotakin niin sen vain unohtaa ^^;

Link | by on 2008-08-16 04:51:59 (edited 2008-08-16 14:51:01)
-heprea: Tack så mycket!

[Jatkoa edelliselle viestille]:

Muuten, kaverini suunnittelee Susicon-nimistä tapahtumaa. Se on jo muotoutumassa kohtuullisen hyvin.

Vielä näin sivuhuomiona: olen kääntänyt ensimmäisen Kara no Kyoukai (空の境界) -elokuvan suomeksi. Jos kiinnostusta on, voin lähettää tekstitiedoston teille, kunhan tökitte minua jotenkin (aka MSN / Skype / PM / ketjussa, osoitteet kahteen aiempaan löytyvät profiilistani). Toisen elokuvan kääntämisen olen juuri aloittanut, joten sen pitäisi olla valmis n. 4-5 päivän päästä, jos jaksan keskittyä siihen. ;]

--
Keksinpä minkä takia teksti ei näkynyt kokonaan, linkki Susiconin nettisivuille esti sen jostain syystä.

Link | by heprea on 2008-08-19 03:18:16
tackar och påckar :p

heh, kun nyt mainitist että kaverisi järkkää conia niin minäkin kait sitten voisin mainostaa hieman bakacon:a :p jota taasen minun tuttavani on järkkäämäss ^^

kylläpä näitä coneja vaa alkaa sataan taivaalta :D

hmm, vai että kara no kyoukai, heh olen kyllä sitä seuraillu. 3leffaan asti olen nähnyt ja odottelen että koska se 4 leffa tulisi käännettynä ^^

on muuten mahtavalta vaikuttava leffa-sarja.

Link | by on 2008-08-20 02:32:02 (edited 2008-08-20 02:33:16)
-heprea: Kappas vain. =] Hyvähän se vaan on kun coneja tulee, saavat otakut lisää nähtävää ja tehtävää. ;]

Juu, minäkin odottelen sitä nelosta, voisin yrittää etsiä raw-versiota mutten jaksa. Kolmosessa oli kyllä loistavin OST mitä olen kuullut. Olet oikeassa siitä, että se on loistava elokuvasarja. Vielä kun olen Fate/Stay Night, Tsukihime ja KnK -fani, on se vielä parempi. =D
Sen takia kai aloin kääntääkin, en ole enää varma. ;p

Njoo, mitäs muut? *Tök*

[Ediitio]: Koko vastaus näyttää olevan pelkkiä irtolauseita, mutta meh. Ei kukaan kuitenkaan välitä. =p

Link | by heprea on 2008-08-21 05:47:15 (edited 2008-08-21 05:48:05)
@obedient:

Näyttää siltä että samalla linjalla ollaa, nimittäin fanitan tsukihimeä(ehkä eniten kaikista), fate/stay night:a myös itsekkin varsin kovasti :) ja näyttää siltä että tuo KnK on just sellasta mitä odotinkin ja halusinkin <3

Ites OST:a en ole vielä pahemmin kuullut, mutta olen kyllä huomannut että niistä on puhuttu kauniita asioita vähän sielä sun täällä, elikkäs täytyypä tästä pian testailla ;)

kaippa liityn tuohon "tökkimis" jengiin eli: mitäs muut? *tök*

Link | by on 2008-08-21 07:40:22
-heprea: Vielä parempaa on, että ne kaikki perustuvat samaan maailmaan. =D En halua spoilata mitään, mutta ainakin yksi asia yhdistää jokaista.
Tarkoitatko muuten tuolla KnK-kommentilla, että odotit/halusit sen olevan erittäin verinen? =p Se oli kyllä yllätys minulle, ainakin jos vertaa Fateen tai Tsukihimeen. Anime-versioissa veri oli vähennetty minimiin siitä mitä se on Visual Noveleissa. ...Jätetään tuo tuohon.

Tuhkimotarina alkaa nyt, pitää mennä. =p

Link | by heprea on 2008-08-21 09:44:43
@obedient:

jep, jotenki näitten kaikkien hellusten sarjojen jälkee mitä olen lähiaikoina kattellut on ruvennut kaipaamaan tuollaisen berserkin veri mässäys tavaraa pikkasen :d

se on kyllä totta että fate/stay:ssä ja tsukihimessä sitä verta oli "pikkaasen" jätetty poijes jos vertaa niihin.... noh tiedät kyllä.

Link | by on 2008-08-22 06:57:35 (edited 2008-09-11 03:29:24)
-heprea: Juu, "pikkasen". Varmaan 80%. ;]

Pieni päivitys Karoista: sain toisen elokuvan suomennettua eilen. Niiden ED-laulujen kääntäminen on kyllä yhtä tuskaa.

Kolmatta en ala kääntää, sillä aika ei riitä. Maanantaina muutto Joutsenoon. =]

[Ediitio]: Joutsenossa on ollut ihan mukavaa. Keskiviikkona alkoi japaninkurssi, jonne tietenkin menin. Tulee kerrattua peruslausahdukset, yms. Tämä kurssi vieläpä kestää pitempään kuin lukioaikainen. =] Muuta mitä olen puuhastellut; jatkoin englanninkielisen novellin kirjoittamista, pitää mielen virkeänä. Lisäksi olen päättänyt alkaa kasata taustakuvia.
Lukiossani kun kävin vierailulla, sattui aika hauska juttu. Opo pyysi minua esittelemään Joutsenoa Ammattien päivänä. Saa nähdä jos uskallan mennä, on suht pahoja traumoja esiintymisestä.

[Ediitio2]: Niistä japanintunneista vaan tulee koko ajan hauskempia, opettaja kehotti meitä katsomaan Haruhi Suzumiyaa, näyttipä hän meille siitä pätkiäkin. =D Joutsenoonkin olen nyt 90% kotiutunut, vaikka unirytmi välillä häiriintyy syysiltamien takia. Ai niin, olen kuunnellut melkein non-stopina Umineko no Naku Koro ni:n tunnaria うみねこのなく頃に. Loistava kappale. ;D

Kuinkas te muut? Elämä kulkee sutjakkaasti? ;]

Link | by yamatsuki-chan on 2008-09-15 06:36:32 (edited 2008-09-15 08:10:18)
Kyllä lujaa menee. Päätin raahautua tänne, kun ei ollut mitään muuta tekemistä, vaikka onkin koeviikko nyt. >.< Hermot menee. Tai no ei oikeastaan mene, omaan jonkun ihme jutun, että vaikken lukisikaan lähellekään niin paljon kuin yläasteella niin jotenkin luotan aivan liikaa pohjaani, ja siten. Kokeet menevät ihan päin mäntyä. :PP Ainakin tämän päivän matikan koe... Hehee, no ainakin päästään läpi. ^^

Animea en ole kauheasti ehtinyt seurailemaan, enkä kesäloman jälkeen ole ehtinyt käymään täällä, kiirettä pukkaa, kun täytyy lukio-opinnot ja harrastukset saada tasapainoon. Hmm... Joka ikinen rako on täynnä. Silti vetkuttelen ja menen koneelle, vaikka parempaa tekemistäkin löytyisi. En vain voinut vastustaa kiusausta. Halusi vain puhua jollekin. *Snif*

Back | Reverse | Quick Reply | Post Reply |
Go to page: 0, ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 Displaying 421 to 440 of 484 Entries.

Copyright 2000-2026 Gendou | Terms of Use | Page loaded in 0.0105 seconds at 2026-07-07 03:14:29