|
Re: Finlandia!
|
|
*köh* morjesta yamatsuki-chan & emilyn_lynia ei oo hetkeen tullu kattoatua tätä paikaa ^^; mut siis joo, traconeista ny ootte näyttäny puhuvan jonki verran niin tota tota.. siel tuli khyl käytyä ja kaikkee, rahaa meni taas(liikaa) niinku aina nois coneis näyttää menevän... hmmm, vai pitäs jotaki topx anime listää kirjottaa? öh no enny osaa top10 laittaa ku menee liika vaikeeks mut voin laittaa top5(7) jos se riittänee? 1# shingetsutan tsukihime 2# kanon & kanon 2006 (en millään pysty erottaan näitä..) 3# suzumiya haruhi no yuutsu 4# higurashi no naku koro ni & higurashi no naku koro ni kai (ei pysty erottaan..) 5# Air |
|
Link |
by Emilyn Lynia
on 2008-02-23 02:58:30
|
|
Terveeks vaan ittelleskin heprea. Hiihtoloma lopuillaa ja väkerrän tässä esseetä lohikäärmeistä. Toisaalta aika rasittava aihe kun pikku nippelitietoa löytyy vaikka tohtoriväitöskirjaan asti, mutta kunnon yksiselitteistä määritelmää ei oo missään. Itse en oikeastaan tiedä mikä ehdoton lempianimeni on. Tuntuu vaihtuvan vähintään kerran viikossa. heh. Death note nyt ainakin, aika massa anime, mutta jotenkin niin paras.
Lennä kuin lohikäärme
taivaalla verenpunaisella,
polta siihen kuviosi
sielusi roviolla.
|
|
Link |
by yamatsuki-chan
on 2008-02-28 08:57:45
|
|
Terve. Äsh. Olemme samassa jamassa, Emilyn. Minäkin joudun tekemään inhottavaa koulutyötä. :I Aika tylsää. Aina on sitten pakko päästä nettiin sivuille, jossa tykkään olla. :) Minä en ole koskaan ollut missään conissa, mikä on todella harmi. Haluaisin niin päästä sinne, vaikka rahapussi joutuisikin koville. Niissä taitaa todella mennä paljon rahaa. (Tietää kuulemaltaan...) Paras anime on kyllä ollut Elfen Lied, pakko sanoa. :D |
|
|
|
ugh, jottei täälä olis iha liian hiljaista ja kuollutta niin repäisempä tälläisen kysymyksen/puheen aiheen: tuletko anime-/finnconn:n? tai Nekocon:n? ja jos tulet onko cospay suunnitteluja? vai tuletko löytöjen toivossa? minulla itselläni ei sinänsä mitään kummosempia cosplay suunnitelmia ole vielä, mutta saattaahan asia vielä muuttuakkin aikaa tässä on vielä aika hyvin jäljellä... mutta löytöjä olen pääosin menossa siel käymään kattoon. |
|
Link |
by
on 2008-03-27 06:50:54 |
|
Päätinpä taas yllättäen pöllähtää paikalle. -heprea: Suunnitelmissa on ilmestyä Anime-/Finnconiin. Ajatukseni oli kokeilla cosplayta, mutta se kaatui sitten siihen, ettei minulla ollut kärsivällisyyttä alkaa näpertelemään puvun kanssa. =p Löytöjä en varsinaisesti ole sieltä hakemassa, mutta 90% varmuudella jotain tarttuu mukaan. ;] Mikä tuo Nekocon oikein on? Olen kyllä kuullut siitä hiukan, mutta mitään tarkkaa tietoa ei ole. Ja ihan sattumanvaraisena kuriositeettina, mitenkäs teillä päin lumitilanne on? Täällä Kouvolassa on satanut jo puoli metriä lunta ja lisää tulee koko ajan. |
|
Link |
by yamatsuki-chan
on 2008-03-29 12:10:48 (edited 2008-03-29 12:16:26)
|
|
Hiljaista... O___o En ole koskaan käynyt missään conissa, ja se harmittaa ihan hirveästi. Cosplaytakaan en ole harrastanut, se on varmaan tosi kivaa, mutta en saa kuitenkaan pukua mistään. Meillä ei ole ompelukonetta. Plääh. Olin lomamatkalla kaukana poissa niin en ole käynyt täällä moneen aikaan... Täällä on ollut kauheita lumimyräköitä. Tämän ja eilisen päivän aikana valkoinen peite on kuitenkin kutistunut järisyttävästi. Tuleeko se kevät jo? Vai kestääkö talvi vielä? :) Edito// huomasin äsken hienon tuplauksen kahden viestini välillä; rupesi vähän hymyilyttämään. 8D |
|
|
|
juuh lunta on vaikka muille jakaa :D ruottista tuli joku super myrsky tos käymään viime viikolla täälllä ^^; mutta nyt kyl alkaa parempaan suuntaan(taas..) olla menossa et kattellaan kyllä tästä kohta saadaan kevät :3 @obedient: nekocon on ihan tollanen suht suuri coni, jota viime vuonna ei päätetty pitää(en nyt tarkalleen muista että mikä siinä oli syynä), mutta tänä vuonna sitä ollaan ihan pitämässä. Tässä nyt olis ainakin linkkiä nekoconin sivuille: http://www.nekocon.fi/ @yamatsuki-chan: coneja tulee ja menee, eli kyllä sinäkin väkisinkin joskus pääset coneilla käymään jos vain innostusta riittää :) |
|
Link |
by
on 2008-04-06 08:58:13 |
|
-heprea: Jaa tuollainen. Kiitoksia. Kyllähän sinne menemistä voisi harkita jos ei saatu muuta tekemistä heinäkuun alkupuolelle. ;] |
|
Link |
by
|
|
I'm baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaack!! Jos siis huomasitte, että olin kadonnut. xDD Moikka yamatsuki-chan ja Emilyn Lynia! ^^ Nagisha-chan, finally , tervehtii teitä. xD lol, oon ollu laiskana ja ... vähän niiku... unohin tän paikan vähäks aikaa. >.< *stabs eye with a spoon* Ei oo siis mua oikein täällä näkyny. Mutta mittees tänne kuuluu? On juttua näköjään ees jonkin verran tullu ilman minuakiin. ;D Hah~ Oliko hyvä vappu? ^^ Guh, koulussa kyllä riittää näitä kevät kiireitä. >.< Oon tehny viimeset pari viikkoo ammattiosaamisen näyttöö ja pitäs nyt tällä viikolla saada valmiiks ku lähetään ens viikoks luokan kanssa Riikaan. ^^ Kiirettä pittää siis laiskuuden lisäksi. xD Fuh fuh.. -random comment- Terkka pisti tänää a-hepatiitti rokotuksen sitä matkaa varten. Sattu. ;_; -end of random comment- Huh, ei tässä keksi mitään kirjotettavaa. >.< samat ongelmat kuin ennen vanhaan. *stabs other eye with a spoon* "Waah, I'm blind!" ... Joten lopetan tämän typeryyden kirjoittamisen nyt. xDD (Huomatkaa runsas hymiöiden käyttö. ;D) EDIT// Näättekö te ton mun avatarin? O.o Ku tällä mun koneella se näkyy iha hyvin, mutta ku kävi koulussa kattoon nii se ei näkyny. >.< |
|
Link |
by
on 2008-05-08 06:31:40 |
|
Hurraa Nagishalle tämän ketjun herättämisestä henkiin! Jes! =] -Nagisha: Vappu tuli ja meni ilman sen kummempia tapahtumisia. Söin grilliruokaa, kuuntelin toisten laulua. Siinähän se. Jaa Riikaan? Eikös se ole Latviassa tai jossain siinä lähistöllä (maantieto ei ole vahvimpia puoliani)? Mutta hyvää matkaa sinulle. ;] Minulla aika on pääasiallisesti mennyt valintakokeisiin lukemiseen. Pari kirjaa pitäisi vielä saada kahlattua läpi ennen kesäkuuta. Kyllä tuo sinun avatar ainakin minun koneella näkyy. Jos totta puhutaan en yhtään ihmettele ettei se koulussa näkynyt, koulujen koneethan hankitaan säästöbudjetilla... =p Tuossahan minun kuulumisiani olisi. Ehtisivätköhän toisetkin kirjoitella omiaan niin saataisiin lisää eloa ketjuun? ;p |
|
Link |
by
|
|
Haa, haa, oli siitä postista siis jotain hyötyä! xD Juup, Latviassahan se. ^^ En minäkää sitä tienny ennen ku kävin netistä kattoon. ;D Taitaapi olla ihan pääkaupunki jos en erehy... Minä taas vähä ihmettelen sitä koulun-koneella-ei-näy-mun-avatari-hommaa, koska meidän koulussa on just huippu koneet, ei millän säästöbudjetilla ostetut. :P Eh, kai se oli vaan joki... "virhe" tai jotain, ihan niiku sillä olis nii paljo väliä *shrugs* Kukaan muute kattonu Iron Mania? Mä kävin eilen. ^^ Se oli AWESOME. Robotit on aina nii cool~~! ;D Niiku Transformersit. xD |
|
Link |
by
on 2008-05-08 11:49:03 |
|
Tietenkin oli, ketjuhan varmaan hillui jo sivulla viisi ennen sitä. =p Kai se pääkaupunki on. Jos ei, niin minä en sitten sanonut mitään. ;] Huippukoneet? No pöhö, kai se sitten riippuu koulusta. Täällä ainakin oli koneet vuosimallia 90-92. En ole käynyt katsomassa Iron Mania. Transformereitakaan ei ole tullut nähtyä. Suunnitelmissa oli (molemmat!), mutta kun ei ollut rahaa niin en mennyt. Viimeisin elokuva minulle oli kai Sweeney Todd. Tällä hetkellä odottelen uutta Indiana Jones -leffaa. ;p |
|
Link |
by
|
|
90-92? O.O Oh no, the HORROR! xDD Aw, mä haluisin nähä Sweeney Toddin myös. >.< Jaa, Indiana Jones? Eh, ei oo oikein minulle. xD Transformersit on hyvä, mutta se juoni on todella ÄÄLIÖMÄINEN. >.< Oikeesti. |
|
Link |
by
on 2008-05-09 10:37:09 (edited 2008-05-09 10:37:31)
|
|
Miten ääliömäinen? Jotain luokkaa "Pahuus nousee ja vain teini-ikäiset voivat pelastaa maailman" (aka animejuoni)? =p Jaa-a, tuohon se kirjoittaminen sitten tyssäsi. Auttakaa keksimään joku aihe, hei pliis. ;p |
|
Link |
by
|
|
Jotain sitä luokkaa. >.< Mutta nyt ne tarvii siinnä myös jonku vanhan papan silmälaseja. xD Tajuat kyllä mikä siinnä on nii älliömäistä jos joskut katot sen. Usko minua. Huh, ei kyllä tule mitään juttua. >.< Missä muut on kun niitä tarvitaan? xD |
|
|
|
Guh, koulussa kyllä riittää näitä kevät kiireitä. >.< Oon tehny viimeset pari viikkoo ammattiosaamisen näyttöö ja pitäs nyt tällä viikolla saada valmiiks ku lähetään ens viikoks luokan kanssa Riikaan. ^^ Kiirettä pittää siis laiskuuden lisäksi. xD Fuh fuh.. -random comment- Terkka pisti tänää a-hepatiitti rokotuksen sitä matkaa varten. Sattu. ;_; -end of random comment- mada mada dane . |
|
|
|
mah mah~~~~ jos ny tulis taas puhuun asioita :o vappu meni ihan hyvin, oli kaveriporukalla tollaset pikku lanit. Eli vappu meni pelatessa ja juodessa limsaa ja samalla tuli mätättyä vähä sipisiä naamariin. koulussaki tulee säädettyä.. tosin ei opiskelun merkeissä vaan töitten x_x tässä pitäs viel vajaa puoli vuotta jaksaa puskee töitä nii alkais siwari olla lopussa vihdoinki -_-'' jotenki vaan rasittavaa et kaikki innoissaan kesäsästä ja kesälomasta ku mulle sitä ei sinänsä sallita D:< mutta vaikkei lomia olekkaan niin silti anime & finncon ja nekocon lähestyy.. sinne sitte menen varmaan no mut, morjes ja kattellaan meen nukkuun -> |
|
Link |
by yamatsuki-chan
on 2008-05-16 07:42:47
|
|
Heius vaan sinullekin, Nagisha-chan. =D Mukavaa, että tämä keskustelu on saanut taas uutta aihetta ja postia. Olen ollut lähiaikoina hieman turhautunut, vaikka pitäisi olla iloinen siitä, että koulu loppuu ja olen vihdoinkin suoriutunut oppivelvollisuudesta. Olen nuori vielä. ^^ Tällä viikolla viimeiset kokeet, tuntuivat todella raskailta, mutta olin tuloksiini tyytyväinen. Nyt tänä kesänä minun on tarkoitus mennä animeconiin, toivottavasti ystäväni, Emilynkin pääsee tulemaan. :) Odotellut sitä nimittäin niin kauan. Meinaa kyllä hermot mennä, jos ei tänä vuonnakaan sinne pääse. Toisaalta ei voi sitten mitään ellei tuuri käy taaskaan. :)Kesäloma tuntuu tosi lyhyeltä, kun aattelee mitä kaikkee pitäs tehdä. Tuntuu, ettei aika riitä. Viikonloppu, mitähän tässä keksisi. Tuijotan varmaan animea koko ajan, jos nyt saisin nettiyhteyden pelaamaan. Se kun on nyt kiukutellut, en tajua miksi. o.O |
|
Link |
by Emilyn Lynia
on 2008-05-17 07:50:19
|
|
Pahoitteluni kun en ole saanut kirjoitetltua. Animeconiin olen tietenkin tulossa aika isollakin kaeriporukalla. Cossaamaan ja myös krääsää haalimaan, kun sitä ei ole ehtinyt juurikaan kerääntyä kun olen animeiden ja mangojen maailmassa seikkaillut vasta vuoden. Rahaa täytyisi kyllä haalia ensin. Heitän nyt tällaisen kysymyksen pakkaan. Jos saisit olla ihminen, vampyyri, haltija tai keiju, mikä niistä olisit? (tiedän ei liity mitenkään yhteenkään edelliseen aiheeseen)
Lennä kuin lohikäärme
taivaalla verenpunaisella,
polta siihen kuviosi
sielusi roviolla.
|
|
Link |
by yamatsuki-chan
on 2008-05-17 08:31:39
|
|
Hahaha, tuttavallisesti Emilyn, minä olisin LYNIA. 8D Eli kaikkien noiden risteymä. Okei, tämä on meidän juttumme. En pitänyt aikasemmin yhtään vampyyreista, en tajunnut niistä mitään, mutta olen ruvennut tykkäämään niistä, ja siksi olisin vampyyri, ne on mahteja. : D Muuta en tuohon Emilynin kysymykseen osaa sanoa. Joo, ja menään sitten yhdessä sinne coniin, Emilyn. ^^ Rahaa ainakin on. Joo, menee jo pelkkiin matkoihin 40 euroo... Voi ei. |