|
Re: Finlandia!
Link |
by
|
|
Hm, no ultimate fav sarja on.. (rummut).. Prince of tennis~! Se on sii tois hyvä. Mä en tiiä miks, ku enhän mä pelaa tennistä tai tykkää urheilustakaan mitenkään kovin paljon, mutta silti mä rakastan sitä. ^^' Minä olisin voinu lähtee nyt siihen isos koulutukseen, mutta eipä paljon kiinnostanu.. -_- Se leirikään mikään nii ihmeellinen sillo ollu, että ois toisen kerran sinne pitäny päästä tai jotain. "No ei kai tässä muukaan auta.." *Kaivaa jostain sekkivihkosen* |
|
Link |
by
on 2006-10-27 12:34:11 |
|
haa! Löysitkös muuten sitä mangaa mistään? Vai jaksoitko edes kiinnostua :> Minä en ainakaan ole siitä animea saanut vielä katottua *sweatdrop* ^^' Mua se kyllä kiinnosti sillon aikanaan mutta.. Niin.. Kiinnostus loppu kesken o.O Nyt mun pitäis alkaa (ehkä)käymään Kelhällä (paikallinen seurakunnan nuorisotalo) poikaystäväni kanssa, jos saan sen vaan ensin potkittua ulos, mikä voi osoittautua vähän hankalaks >S Mutta pitikin kysyä että oletteko tämän listan löytäneet jo? linkittää--->ToPpU SONgu<---linkittää Julmetun hyviä kappaleita suurin osa noista!11!!! *Vihaiset työmiehet ahdistavat nurkkaan, kissa sähisee pöydällä* "Hei hei hei tyypit! Elkäähän nyt, kyllä se mun kaveri maksaa, ei mitään hätiä.." *Puhelin piippaa* "Joo anteeks vaiva, mennään pojat!* *Phuh* *kiikaroi ulos linnoituksestaan* Menee ihan hukkaan jos ei ala kohta tyyppiä näkymään.. Ei siis niin että haluaisin sen ihan välttämättä tänne, ei siis ei!... -_-' ![]() |
|
|
|
hoh O.o mikä manga? :o mulla ainaki oli superior ripari :d ja varsinki kaikki ne leirit on ollu aika superior missä olen ollut(köh köh itse kehu):d mulla ny ei tällä hetkellä ole omaa konetta (ja jos totta puhutaan niin ei kyl ole ollu periaatteessa kesäloman alettua konetta) et en ole paljoa kerinnyt lataileen/kuunteleen :< hmmh puolustus paranee :| voitit tälläkertaa mutta "ill be back!!1oneoneo" |
|
Link |
by
on 2006-10-28 06:47:09 |
|
Liitynpä joukkoon tummaan. ...Ja pahoittelen samalla myöhäistä esittäytymistäni. Nimeni on Henrik ja minulla on kaksi kissaa. Asun Kouvolassa ja animesarja, jota suorastaan rakastan, on Air. (Siinä saa itkeä ja kunnolla.) Eiköhän tuo lyhyehkö info riittäne näin aluksi. =] |
|
Link |
by
|
|
No moi..hm.. Henrik! :D JO neljäs! Kuinka uskomattoman huimaa!! ^ Olihan tuo Air ihan hyvä ja silleensä surullinen, mutta ei se minua kovin paljon itkettänyt. (Mikä on aika ihme, koska oon tosi herkkä ja itken melkein joka anime sarjassa jossa on jokin ns. surullinen kohta. -_-'') Mutta se kyllä on tosi nätisti piirretty! Nii söpö~! ^^ Joo, me puhuttiin tosta Prince of tennis mangasta.. Tai niin minä ainakin luulen että me puhuimme siitä.. ^^'' Mitä?! Ei ole ollut konetta?? O.o Miten sinä oikein olet selvinnyt? Jep, puolustus paranee ja hinnat kovenee.. -_- |
|
Link |
by
on 2006-10-28 11:08:31 |
|
Ohhoo! Heisan Henrik! Min olen Anni! Tämän erittäin virallisen ja tiukoissa rajoissa toimivan threadin luoja (lol en osannu kääntää tuota fiksun kuuloseks :D) Mut njoo, meitä on nyt täällä sitten aika lailla ympäri suomea o.O Jämsä(minä) Kouvola(Henrik) Kuopio(Nagisha) Hepre(unohin kerroitko, gomen t.t) Arh! Taas muistutatte minua siitä että olisi pitänyt kattoa tuokin anime sarja <_< pirhana, pitäis kattoo aika montakin anime sarjaa, mutta aikaa vaan ei riitä yhellekkään.. Joo mutta Air siis lisättynä pitkään listaan nämä olisi pitänyt katsoa ajat sitten Mjoo, mut onhan täällä kuitenkin aktiivista porukkaa yllättävän paljon! Owiee~! Me is goes hapii! <3 Juups, Tenipuriahan tarkotin.. Unohtuu vaan aina välillä laittaa nuo tarkennukset, kun minun mielestä se on niin selkeä juttu o.O eh heh Eih! Heprea! Eih! Juuuuri kun mahtavan mahtavan ebil puolustus oli valmiina t.t Pah, myyn linnotuksen jollekkin hullulle tiedemiehelle ja maksan Nagishalle velkani -_- *sob sob* ![]() |
|
|
|
share t3h fun :3 hyvä että tulee lisää porukkaa ;3 ja airista sen verran että nähty on ja samalla pillitetty ja kirottu loppua :s eli toisin sanoen aivan mahtava sarja :) ja juu en ole tainnut vielä mainita mistä päin olen,elikkäs olen "rantahurrilasta" eli vaasasta mhhihhihi there will be time for me to take my revenge mhihihi sellanen vinkki: älä kaikkea myy >;3 *ottaa marsun syliin ja silittää* muista ill be back! |
|
Link |
by
on 2006-10-31 04:01:18 (edited 2006-10-31 10:47:51)
|
Aah, kuulostaa hyvältä :3 Tykkään sarjoista joitten kanssa saa itkeä.. Ja kirota sitten kans, ihan kun FMA!![]() Mutta joo, kiroan nyt tuota rakasta ädminie (huomaatteko, mahtava sanan muotoilu, sitä ei koskaan tiedä jos se vaikka näitäkin kylää xD) mutta joo, se bannas pari hyvää tyyppiä pois T.T *sob sob* Julma paikka.. se on kerrasta poikki jos vähän innostuu spämmäämään.. noh noh, rauhoittuu nyt.. Haa, vaasa! Puhutko sinäkin nyt sitten ruotsia?(ymmärrettävästi) :P Kun enhä minä tuota puhu vaikka sitä se 4 vuotta onkin jo tankattu <.< ![]() Tuo on söpöin ikinä <3 Gingi! Get backerseistä ja chibi modissa tuossa ^__^ Tässä über coolilla periaatteella toinen ![]() Ihhihii! Oli pakko ^^' Kekekeke.. Hyvä kun noin varottelit.. *laittaa ilmoituksen lehteen* "VUOKRATAAN MAHTAVAN UPEA KARTANO. TILAA USEAMMALLEKKIN. LEMMIKKIELÄIMIKSI TOIVOTAAN KISSOJA" KAikki hoituu =D ![]() |
|
|
|
aika superior air kuva :D misäts tollasen repäisit? ja getbackers siinä on kyl kans sellanenki sarja mihin ei ikinä kyllästy :3 *AAAAAAAA BAN-CHAAAAAAAAAAAAAN* se on kyl superior :3 |
|
Link |
by
on 2006-10-31 10:47:14 |
|
Selailin netissä ja tallentelin kiltisti kaikkia mitä tuli vastaan ja piilotin ne photobuckettiin ettei oteta pois xD laitan sen isommaks niin voit ryöstää sen siitä jos huvittaa =P Ja ban-chan nimenomaan sillä höpöllä nenä äänellä xDDDDD ahahha! että, priceless! :3 ![]() |
|
|
|
minä kiitän ^_^ ehkä suurimpia fav kohita getbackersista: apinat rankasee ban:a ja gin:a :d ja tottakai ne kohat ku gin on yksin jackalin kanssa <3 "BAAAAAAAAAAAAAAAAAAN-CHAAAAAN DOKOOOOOOOOOOOOOOOOOOO?????? T__T" yks asia mua harmittaa siinä tällähetkellä, MULLA 4 VIMPPAA JAKSSOO NÄKEMÄTTÄ eikä kaveri suostu näyttään niitä T____________T |
|
Link |
by
on 2006-11-01 08:52:57 |
|
Jaa että GetBackers? Itse en ole kyseistä sarjaa katsonut, mutta eräs tuttavani on kehunut sitä maasta taivaaseen. Pitäisi kait itsekin jossain vaiheessa vilkaista sitä. =P Rankaisevia apinoita? Kuulostaa hiukan oudolta, mutta olihan esimerkiksi Tenshi ni Narumonissakin omat uniikit hahmonsa/asiansa. =] *Cheer for Noelle & Muse!* Niin että joo. Nyt vain pakkomiellettä hoitamaan. *Lähtee ulos tekemään lumienkeleitä.* *Myhäilyä.* -Enter the awkward silence- |
|
Link |
by
on 2006-11-01 11:03:06 |
|
Niin missä Ban tosiaan on ainakun tarvitaan.. hirveä Jackal >.< EI VAINEKAAN!! sekin on ihan paras xD Joo oon lukenu liikaa one pieciä suomeks. Ne suomennokset on oikeestaan ihan sika hyviä. Parempi kun englanninkielinen käännös. Japaniks olis varmaan aika priceless, mutta ei auta kun ei osaa.. Teillä muuten tarvetta signaturelle? Voisin väsäillä kun tuota omaakin olen säädellyt ihan kyllästymiseen asti tekemisen puutteessa <_< dahahah! Rankaisevat apinat on jotain ihan karseeeta!! Kato youtubesta loput vaikka laatu kököttäiskin :3 tunnelma on sama! Määkin haluan tehä lumienkuleita! Unohtu tänään vaikka olis ollu mahkuja kun kaikki tietkin oli tukossa :P Tenshi ni Narumon o.O never heard.. Keh ^^' ![]() |
|
Link |
by
|
|
Hm, GetBackers? O.o En oo ikinä kuullukkaan.. En kyllä tuosta Tenshi ni Narumon:ustakaan, mutta joo.. ^^'' Minä en kyllä yhtään tykkää siitä One piecestä. Jotenkin se vaa on nii.. plää~! Ja se piirrustustyyli -_- En tykkää yhtään.. Mutta mielipiteensä kullakin. ^^ Jey, minulle voit tehä signaturen~! Anni~! ^^ Ja ihanan Air:in kuvan laitoit.. Nya~ Täälläkin vois tehä lumienkeleitä, lunta sataa lisää nyttenkii.. Paha vaan et mä inhoon lunta.. -_- se on nii kylmää.. *hrrr..* |
|
Link |
by
on 2006-11-02 08:03:38 |
|
One piece sopii kaiketi vaan tälläsille ällön lapsellisille höpöille :DDD Tai ei nyt sentään, mistä kukin tykkää, mun mielestä se piirrustus tyyli on just hyvä kun se on vähän erilainen ^__^ Oda ei käytä ees rasteria juuri ollenkaan kun se on niin Jei! Tykkään tehä siggyjä, väsäilen vaikka huomenna kun täällä kirjastossa ei oikein taida onnistua o.O haluat Tenipuri aiheisen varmaan.. Mitään ideaa mitä siihen vois kirjuutella? Joku "Mada mada dane" tai jotain? :D Lumi on kivaa aina aluks :3 tulee niin kakara olo.. thii~! ![]() |
|
|
|
O.o one piecen en ole koskenut oikee aivan liikaa jaksoja ja sen uniikki tyyli ei oikee nappaa :| muutenkin olen aikalailla tätä kanon/air tyylin ihmisä (NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNNN isot superior kawaii silmät :3 ) meh olen tällähetkellä japanin perusteet(?) kurssilla :3 tosin suurin osa asioista mitä siellä tullu tähän asti ollu vaan vahvistuksia mun tietämyksiini(veikkauksiini tbh) :d lumiengkeleitä meh en ole tainnut hetkeen niitä tehdä O.o;; njoo nyt nautiskeleen jäätelöä <3 ja jos vain haluat niin superior kawaii air tai kanon(tai molempia :O )siggyn saa mulle aina tehä ;3 |
|
Link |
by
on 2006-11-02 10:44:23 |
|
One Pieceä en kommentoi, siitä kun en kumminkaan tiedä mitään. Hoo, japanin peruskurssi! Kävin itsekin sellaisen viime vuonna, kun tuollainen ainutlaatuinen tilaisuus avautui Kouvolassa. Onko opettaja ihan kotoperäinen japanilainen? Vai kenties joku wanna-be? =p Noh, ei täällä enää lumienkeleitä kykene tekemään (ainakaan kunnolla). Hiukan harmittaa, sillä siinä meni aivan kunnollinen enkeliriippuvaisuuden hoitokeino. =[ (Tenshi ni Narumon on muuten loistava sarja, suosittelen lämpimästi. Katsokaa vaikka YouTubessa jos ei muualta löydy.) Jeps, Kanon on sekin loistava sarja, aivan kuten Air. (Ja TnN.) =] Välillä tosin tuppaavat ne silmät pelottamaan, kun ne ovat niin häiritsevän isoja. Voisi kait vilkaista sitä Kanonin uusversiota, sillä sehän on Airin tekijöiden tuotos. *Cheer!* Toivoa sopii, etteivät juonta ole hirveästi menneet muokkailemaan. Signaturea en juurikaan kaipaile, veli on suht taitava kuvien tekemisessä. Hän on jo kaksi signatureakin minulle tehnyt, mutta on vielä avatarin auki. Pitänee muistuttaa häntä piakkoin. Sitä paitsi ei minulla ideaa muutenkaan signatureen olisi. (Jos ei nyt niitä enkeleitä, hih. =P) *Lähtee ulos tekemään huonohkoja lumienkeleitä.* ...Pöh. |
|
Link |
by
|
|
Mistä arvasit? Tenipuria jey~! saat melko vapaa kädet, mutta jos Atoben saisit siihen tungettua niin hyvä on, tai sitten vaikka koko Hyotein. ^^ Mutta jos ei onnistu nii hyvä on kuhan se liittyy Tenipuriin. :3 Jaa teksti.. hmm, vaikka jokin "Hyotei" tai "Tenipuri" tai jotain (mielikuvituksetonta? Hell yeah!). Saat kyllä laittaa ihan minkä tekstin vaan jos keksit paremman. ^^ Too "mada mada dane" kyllä ois hyvä, mut silloin siinnä pitäs Ryoma... Ääh, iha sama! Laita vaikka Ryoma tai Atobe tai Seigaku tai Hyotei tai.. joo kuhan on Tenipurista.. mää tykkään niistä kaikista jokatapauksessa joten.. Tulikohan liian vaikeeta? Sorry.. ^^'' Njam, jäätelöä~ :3 Minä oon jokin ihmeen jäätelö-friikki.. ^^' Aina pitäs vaa olla jäätelöö ja jäätelöö.. mjeh~ Arvatkaas mitä minä kuulin~~ tai siis luvin~ ! FMA alkaa SubTV:ltä ens keväänä~~ |
|
Link |
by
on 2006-11-03 04:41:37 (edited 2006-11-03 07:30:37)
|
|
Aarahshrhsahsfdasd!! omgomogomgomogmogmofmgm! *sai kohtauksen* ALKAA VAI!!???!!! OMGOMGOMGOMGOMGOMG! JOS SE HELVETTI TULEE TAAS JOSKUS KAHELTATOISTA NIIN EN ALA!! ARARARARA *rauhoittuu* Noniin, krhm ^^' Juu koetan väsäillä huomenna nuita. Ei nuo nyt vaikeita ole. En minä itse varmaan hirveästi ala piirtelemään mitään, kunhan tuolla kuvan muokkaus ohjelmalla säädän ^^' Mutta se on hauskaa ja osaan jopa käyttää sitä! xD Haluaisin kanssa japania opiskelemaan >( mutta eipä täällä pääse. Opiskelen sitten itse :3 Lainasin kirjastosta allmighty "japanin kielen alkeet by takako karppinen" kirjan ja sitä oon tankannu kohta vuoden ja menossa luvussa kaheksan. Mulla olis pakko olla joku potkimassa itteeni että saisin aikaseks :S ikävää, kun kuitenkin haluis oppia. Jahas, minä oon sitten ainut one piece fanittaja.. Mutta minultakin se lysti loppu T.T luin kaikki suomennetut jo ja nyt taidan ettiä taas netistä englanniks xD Ja sit loppuu into taas parinsadan luvun jälkeen ja möllöttelen. Aina käy niin. Hoi, ehdotus! Pistetään japanin opiskelu kurssi pystyyn tänne *haluaa oppia lisää* Voin vaikka ite alottaa, mutta pitää mennä nyt. Jatkelen myöhemmin tätä samaista viestiä.. paljon jäi puuttumaan =P Eli siis jos kiinnostaa, niin jaetaan tietojamme japanin kielestä ja opitaan siinä samalla kaikkea kivaa uutta. Ilmaiskaa mielipiteenne niin joko kuopataan tämä tai kehitän :D ![]() |
|
Link |
by
|
|
Yay! Minäkin haluun oppia japania~! :D Minulle käy too juttu mitä Anni ehotti, mutta minä ite en osaa kyllä opettaa paljon mitään.. ^^'' Tiiän vaa sanan sieltä ja täältä. Ois täälläkin jokin sellanen japaninkielen kurssi! Mutta eii.. Mistähän minäkii löytäsin tollasen japaninkielen kirjan? En varmaan mistään.. T.T Minä en oo kyllä vieläkään saanu aikaseks katottua sitä FMA:ta, mutta vois sitä kyllä sieltä Subilta kattoo jos, jos, se ei siis tuu sillo joskus kaheltatoista.. ^^ Voi ei, meillä oli tänään bilsan kokeet jotka meni varmasti ihan persiilleen.. Siis ne oli ihan kamalan vaikeita asioita! Ja sit siinnä piti vielä kirjottaa jokin samperin essee verisoluista.. jee, niistähän minä nii paljon tiiänkii.. Kuutonen tulee.. T.T |