|
Re: Finlandia!
Link |
by
on 2007-12-02 05:53:19 |
|
: D Vitsi en oo taas käyny täällä. Ja draaaaakkkis >:3 Kiusaan sua sillä. Vaihat sit galtsussa nikkis drakkikseks jos saan siitä kemiasta alle seiskan ![]() |
|
|
| Haha ei sitä niinvaan vaiheta, sama nikki ollu jonku melkee kymmene vuotta, hitto ku tulee vanha olo ku sanoo noin :DDDDD Nojo katotaa eka paljo siitä tulee! |
|
|
|
ehheh, kattelin täs just et aika paljon täälä on tullu puhuttua näin pienellä lukumäärällä.. ei meitä kovin monta täälä ole kuiteskaan ollut puhumassa :O kuiteski alkaa olla jo lähemmäs 400 postia >:S ja alkaahan tällä koko threadilla olla ikääki :O threadin äiti eli nekomimmuska pisti tämän elohon 23.9.2006 :O eli yli vuosi jo ikää! ei me taidettu juhilstaa tämän 1v synttäreitä? millasia vanhempia/sisaruksia me ny ollaan? olisko aika pitää synttärit threadille tjsp? D: voisin alotta~ häppi pööstei tyy juuu häppi pööstei tyyy juuuuuu häppi pööööösteeeei diaaaar finaldia treeeeed häääääpppiiii pöööööösteeeeeeeeei tyyyyy juuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu D: vai olisko tää enneminki meidän juhla ku threadin lawl anyways, perus "olen hengissä" postaus >:3 nyt valmistautuun pikkuhiljaa työpaikan pikkujoulujuhliin -> morjes~ |
|
Link |
by
on 2007-12-14 03:46:34 |
|
hyvä että oot hengissä <3 Tuntuu aina välillä niin kuolleelta täälläkin. Ja minä tiesin! Oon surkee vanhempi D: *pats* Don't cry emo thread ^^ Mut joo, meillä valmistaudutaan kohta johonkin Lauri Tähkän keikkaan 8D Ei pysty. Ei kestä. ![]() |
|
|
|
hehheh ^^; vai että lauri tähkä, ei taida ihan mun musiikkii olla heh, mutta mutta... edes jotaki eloa tänne niin ilmottelen nyt sitte vaan näin että: Meri kurisumasu minna~ eli hyvää joulua itse kullekkin ja vaikka ny sitte samalla onnelista uuden vuoden öh.. odotusta... mä lähen nyt joululomalle töistä pari viimestä minuuttia viel mut ne menee siinä ku pukee vaatteet päälle eli morjes~ |
|
Link |
by
on 2007-12-31 15:43:10 |
|
Hyvää uutta vuotta 2008 kaikille! Eipä tässä muuta, en keksi tähän hätään mitään lisättävää. |
|
Link |
by yamatsuki-chan
on 2008-01-11 12:13:05
|
| Hyvää uutta vuotta kaikille! Ajattelin tulla yhtenä uutena suomalaisena mukaan keskustelemaan, kun kerran täältä tälläinen topicci löytyy. Reaktioita, jee muitakin suomalaisia. :D Mitähän keksisin, kun tähän hätään ei tule mitään mieleen, kun olen uusi täällä, enkä ole aikaisemmin mitään kirjottanut tänne. *sönkötisönköti* :D |
|
Link |
by
on 2008-01-15 06:14:24 (edited 2008-01-31 03:51:11)
|
|
Pöö ja alloo, yamatsuki-chan! Tervetuloa vain. =] ..Ja kiitos, että herättelit tätä ketjua hiukkasen. ;p Eihän sitä aina juttua tarvitse lentää, aina ei keksi mitään (kuten ei allekirjoittanutkaan). Tai no, tunsin yhtäkkiä karmeaa halua fanittaa Kent-bändiä kun löysin kyseisen cd:n pölyä keräämästä. Nyt sitten olen sitä kuunnellut muutaman päivän. Että sillai. =p [Ediitio]: Ei kukaan kehtaisi herätellä tätä ketjua hiukkasen? Alkaa taas vaikuttaa kuolleelta. |
|
Link |
by Emilyn Lynia
on 2008-01-31 09:10:57
|
|
Joo minäkin olen uusi täällä, ja tyhmänä yritin epätoivoisesti sepustaa tonne englanninkieliseen osioon että kuka olen (todella fiksua). Tutustuin tähän sivuun kun ystäväni yamatsuki-chan ilmoitti enttä tälläinenkin löytyy. LOISTAVAA Minkälaista animea tykkäätte kattoo ja tietenkin mitä animemusaa kuuntelette. Itse pidän Death notesta ja Samurai x stä ja aloitin juuri Tacticsin vahtaamisen. Kuuntelen musaa näistä ja monista muistakin animeista.
Lennä kuin lohikäärme
taivaalla verenpunaisella,
polta siihen kuviosi
sielusi roviolla.
|
|
Link |
by yamatsuki-chan
on 2008-01-31 09:17:46
|
|
Fiksu viesti kuule. :) Okei. Joku huomasi. :) Okei, ja koitetaanpas nyt herätellä tätä threadia. En tahdo tukkia linjoja. ^o^ Kukaan ei oikein keksi mitään sanottavaa. Hähää, ei vain tahtoisi istua ja möllöttää miettimässä mitä kirjoittaisi. Joistain coneistako oli puhetta? Minä en ole eläissäni käynyt koskaan missään conissa, mikä on todella harmillista. Minusta on niin mukavaa jutella muiden animanga-tyyppien kanssa, olisivat otakuja tai eivät. ^^ Englanti on ihan oma lukunsa tässä touhussa, mutta mitäpä sitä nyt stressaa, kunhan tule ymmärretyksi, not misunderstood. O.o Nojoo. Mitäpäs tähän lisäisi, jos nyt vielä kommentoisi tuota animekysymystä, niin itse pidän kovasti Elfen Liedistä, vaikka päät lentelee aika runsaasti.x3 Kanon ja Airin tyyppiset rauhalliset animet kuuluvat suosikkeihini myös. Musiikista on vaikempi sanoa, sillä niitä kuuntelee aika laajalti. :) |
|
Link |
by Emilyn Lynia
on 2008-01-31 09:22:28
|
|
Ystäväin mun..... ja sitä rataa. Olen menossa tämän vuoden coniin. Eikös se ole Tampereella. Aijon (miten sen nyt sanoisi) puolicossata.
Lennä kuin lohikäärme
polta siihen kuviosi
sielusi roviolla.
|
|
Link |
by
on 2008-01-31 09:27:26 (edited 2008-01-31 09:30:05)
|
|
Jee, väkeä. Pöö sinullekin, Emilyn Lynia. Minä olen Obedient aka Henrik, varmaan nykyään sitä semiaktiivisempaa populaa. Mutta kuitenniin, hienoa, että tänne saadaan lisää ihmisiä. =] Animen puolella kallistun Air TV:n, Kanonin ja Kanon 2006:n puolelle. Jos komedia pitää mainita, katselen Gintamaa. Toiminnasta lempisarja on Busou Renkin (jota kyllä katselen vain Papillonin vuoksi ;p). Animemusiikkia en enää varsinaisesti kuuntele. Access:in Doubt&Trust voi välillä tulla kuunneltua, mutta ei muuten. [Ediitio]: Klikkasin epähuomioissa väärää painiketta, ei pitänyt postata vielä. =p Coneista nyt sen verran, että suunnitelmissa on tulla hillumaan Traconiin ainakin muutamaksi tunniksi. Turistina hillun, luultavasti minut bongaa videokamera kädessä. Mahdollisesti myös tulevaan Animeconiin menen. |
|
|
|
Nekomimi meinaa jänistää traconit, kiusatkaa sitä! Minä tuun kamera (still) kourassa kuvaamaan sinne. Näyttäs olevan mun koululla toi systeemi, ni ei ainakaan matkasta oo kiinni :D |
|
Link |
by Emilyn Lynia
on 2008-02-01 07:39:15
|
|
traconiin en pääse rahaton kun olen (ei varaa edes junalippuun tampereelle) Olisi mullakin niin lyhyt mataka, jos se ois mun koululla ei tarvis kun kävellä vähän matkaa. Näh pitäis muuttaa johonkin isompaan kaupunkiin niin joskus saattais tapahtuakin jotain. Mun pari kaveria aikoo kumminkin mennä sinne että kuulen niiltä sitten minkälaista siellä oli.
Lennä kuin lohikäärme
polta siihen kuviosi
sielusi roviolla.
|
|
Link |
by
on 2008-02-04 08:57:27 |
|
Tulin välillä käymään ^^ Tervetuloa vaan tähän sakkiin. Kuten varmaan huomastitte niin on laiskistunu postitus D: Niin siinä käy. Mutta kirjotin just toiselle forumille top10 anime listani niin kopy pasteen sen tänne. 1. Code Geass 2. Darker than Black 3. Eureka Seven 4. Cowboy bebop 5. Berserk 6. Death Note 7. Gungrave 8. Tsubasa RC 9. Wolf's Rain 10. Samurai Champloo Tuommosoi :P Luen kyllä enempi mangaa, ja siitä löytyy enempi infoa sit mun profiilistaki ;D Ja todellakin jänistän Traconista D: there's people there. ![]() |
|
Link |
by Emilyn Lynia
on 2008-02-05 21:12:12
|
|
Ei ihmisiä tarvi pelätä vaan sitä mitä ne tekee. Lähen tänään hesaan törsään rahaa fantasiapeleihin ja blippoon. Saa nähä mitä tulee ostettua kun rahaakaan ei ole paljon mitään (mikä ei ole uusi juttu) mutta kun koulu maksaa matkan niin tottahan toki sinne lähetään.
Lennä kuin lohikäärme
polta siihen kuviosi
sielusi roviolla.
|
|
Link |
by
on 2008-02-06 03:34:02 |
|
:DD seon oikein. Mulla ei oo koskaan rahaa nii en voi törsätä mihinkään :> Toivottavasti löytyy jotain hauskaa ;D Ja ihmiset on kauheen pelottavia o.o Ootte ihan varmaan nähny suomen "unelmien" poikamiehen mainoksia. Siinä on pelottava mies. (antille tiedoks että marko oli samaa mieltä. "Näyttää ihan roistolta") ![]() |
|
Link |
by Emilyn Lynia
on 2008-02-07 04:11:34
|
|
KYLLÄ Suomen unelmien (=kauhujen) poikamies on karmiva voro. Käy varmaan kimppuun jos näkee jollain pimeällä kujalla. Nyt harmittaa. Löysin kampin ja sieltä blipon (sen jälkeen kun olin ensin harhaillu puoli tuntia) niin siellä blipossa ei ollu lähen mitään mitä lähin ostaan. Oisin halunnu Death noten ja Zabimarun ja yms kivaa kamaa. Mutta ei sielä ollu melkeen mitään. Rutkasti narutokamaa ja vähän fate/stay night juttuja. Lopulta ostin jonkun ihme sormuksen Fate/stay nightistä, en kyllä tiiä miten se siihen liittyy. Sitten kun lähin etsimään Fantasiapelejä eksyin kokonaan ja harhailin varmaan jonkun tunnin ja kyselin vastaantulijoilta että missä se on. No empä löytäny. Sitten tuli hirvee kiire löytää sinne ihme teatterille missä meijän luokkalaisten piti tavata ja jouduin taas kyseleen kaikilta ihmisiltä apua. No sen mä nyt sentään löysin ajoissa. Ihan kiva päivä loppujenlopuks.
Lennä kuin lohikäärme
polta siihen kuviosi
sielusi roviolla.
|
|
Link |
by yamatsuki-chan
on 2008-02-07 08:41:53
|
|
Voi elämä voin kuvitella sinut siellä yksinään isossa Helsingissä hortoilemassa; tuttavallisesti Emilyn. :) Oo, Bredient, sinulla on oikeastaan aikalailla sama maku animessa kanssani, Air Tv ja Kanon 2006 ovat olleet kaksi parasta animea, mitkä olen katsonut. Pidän myös kovasti Elfen Liedistä. Voin kurja minäkin haluaisin päästä Hesaan Fantsuun törsäämään rahaa. :D Vaeltelin joskus kesällä siellä äitini ja siskoni kanssa, kun luulin osaavani tien sinne, mutta en sitten osannutkaan. Harhailimme monia tunteja ratikoitakin etsiessämme. Aiemmin keväällä eksyin Forum-kauppakeskukseen, kun erosin porukasta vaateostoksille ja rupesin hortoilemaan yksinäni. Kaverini oli lähtenyt pois, kun hänellä ei ollut aikaa jäädä. Ei voinut mitään. ^^' |
|
Link |
by
on 2008-02-11 02:35:06 |
|
Kuulostaa semmoselta mitä minäkin voisin harrastaa :DDD (eksyminen siis) En yleensä osta mitään anime/manga kamaa ite. Ostan vaatteita, uh huh. Mutta koska olen köyhä ja kurja (antakaa töitä!) Niin en osta yhtään mitään just nyt. Oon velkaa ne rahat mitä omistan D: ![]() |