Back | Reverse | Quick Reply | Post Reply |

Re: Finlandia!
Link | by on 2007-09-28 05:29:05
-Drakmin: Njaa, sivu on ihan vain www.blackkimono.com (siihen klisee-historiikkiin ei kannata kiinnittää paljoa huomiota =p). Sieltä löytyy myös linkki hänen Myspace-tililleen.

オヤシロさまドットコム─テレビアニメ「ひぐらしのなく頃に解」公式サイト

Link | by avatar on 2007-09-30 02:38:28
Haa! :D Tännehän tullu lisää porukkaa. :P Mutta on siitä ihan kamalan kauan ku täällä oon viimeks käyny.. -_-' huh.

Kultin? :'D Siinähän onkin kuukauden/viikon/vuoden/plahplah idea! xD Hah hah..

Link | by on 2007-09-30 04:38:40
Ai niin ja mainittakoot että Jeanne D'arc on ainakin bändi o.o
Mutta siitä pelaamisesta en sitten tiedä xD

@Obetient
Mitenkäs kirjotukset meni?
Minulla ainakin tähän mennessä on tullu pettymyksiä historian osalta S:
Saan ehkä jonkun M:n, kun toiveissa oli vähintään E >_>
Matikasta saattaa tulla jopa E mistä oon ihan ylpee, matikka kun ei ole niitä minun vahvimpia aineita..
Ja enkusta en vielä tiedä. Pitäis kiusata Samia (enkun opea) sähköpostilla ja kysellä. Oon vaan niin laiska!

Link | by on 2007-10-07 08:03:03
-Nekomimi: Njaa, menihän ne kirjoitukset. =p Englannista tulee E, toivoin kyllä L:ää. Pitää varmaan mennä uusimaan kevään puolella. Historia taas; No, opettaja sanoi että arvosana on siinä M:n ja C:n rajoilla. Ärsyttää, kun vielä kehuskelin helpohkoilla kysymyksillä. >.< Mutta joo, ensi kerralla sitten paremmin.

Link | by on 2007-10-07 09:01:33
Heeei! Ollaan sitten samoilla linjoilla :D
Mulla on kans tulossa enkusta se E ja toivoin Lllää. En kyllä uusi kun en todeallakaan jaksa >_>
E on ihan kiva, vaikka siitä Lllästä ei puuttunukkaan kun se 10 pistettä.

Ja mulla oli kans hissassa vähän Mn ja Cn rajoilla :D
Mn kuitenkin saan ilmeisesti.

Ja ne kysymykset tosissaan oli helpohkoja. En tajua MITÄ siihen olis pitäny kirjottaa parempiin pisteisiin :S

Link | by on 2007-10-08 08:35:18
Heh, minä sain historianopelta oikein listan asioista, joita olisi pitänyt mainita. Kyllähän niitä muutama siinä oli. Ja englanninkokeeseen palaten; Minulle se kymmenisen pistettä (265p. tuli, toiv. Helsingissä menee luetun ymmärtäminen heikosti niin voi korottua) on aivan liian lähellä L:ää jotta sen voisi vain jättää hillumaan E:n tasolle. =p

Kuitenniin, kuinkas te muut? Olisi mukavaa lukea teidänkin 'kommelluksistanne'. =p

Link | by drakmin on 2007-10-08 09:57:38 (edited 2007-10-08 10:27:59)
Huu, minä oon ehkä vähän myöhässä mut laitetaas mitä tuli: äidinkieli ruotsi ja englanti M. Pitkästä matikasta C. Ja nämä siis vuonna 2002 :DDD Mut pääsinpä silti kouluun mihin halusin vaikkei nuo kirjotukset niin kehuttavasti menneetkään.

Obedient: tarkottaako tuolla sun profiilissa kohta 'loves AIR' sitä Air bändiä nimenomaan? Jos tarkottaa niin minä fanitan sitä kans :D Taino fanitan Airia jokatapauksessa :)

Link | by on 2007-10-10 04:25:12 (edited 2007-10-10 04:26:21)
-Drakmin: Airia tulee kyllä kuunneltua, mutta en mikään varsinainen fani ole. Kallistun enemmän A-ha:n puoleen. Profiilissa oleva AIR viittaa sarjaan nimeltä AIR TV. Kiitos muuten kun otit asian puheeksi, minun on jo jonkin aikaa pitänyt lisätä se 'TV' sinne, mutta en ole muistanut. =p

Link | by drakmin on 2007-10-10 04:35:50
Ahaa, A-HA kyllä kelpaa minullekin. [olipa näppärää] Ainakin muutama heidän biisi! Ju minä en ole niin selvillä vielä näistä kaikista sarjoista. Narutoa osaan vasta itsenäisesti lueskella, enemmänkin pitäis kun vain kerkeis.

Link | by arttu-sama on 2007-10-11 05:24:20
siis tracon on anime tapahtuma tampereella :P tai niin minulle o sanottu......Ja terve vaan kaikille :)

axel x roxas = <3

Link | by DarkCyntax on 2007-10-12 18:43:47 (edited 2007-10-12 18:45:02)
No taas pyörin täällä päin elikkäs poikkean morjenstamassa tässä nopeesti...morjens XD. Ja sitten erittäin myöhä vastaus "Jeanne D'Arc on Nainen joka soti ranskassa kuultuaan jumalan äänen joka kehotti vapauttamaan Ranskan maan ja lopulta pääty roviolle jumalanpilkan takia tai jotain...ja tästä on tehty anime RPG tyylinen peli PSP:lle joka tuli joku aika sitten mutta ei vielä eurooppaan ainakaan mun tietääkseni".

Admin of: http://Irregular-Network.22web.net

Link | by avatar on 2007-10-16 01:36:39
DarkCyntax: Eikös se D'Arc poltettu roviolla noituudesta? :3

Waaah! O.o teillä hirveet puheet noista kirjotuksista ja kaikista Mmistä ja Eistä ja minä en tajua mitään.. -_- I'm the outsider! Le gasp!

Link | by heprea on 2007-11-14 04:50:46
ahaha et ole yksin nagisha :d emmiekään noista mitään tajua ^^ olen amis ja ylpeä siitä en tajua lukiosta sitten yhtään mitää :3

juuh tracon on kans tollanen kuin anime- & fincon et siel no kaikenlaista mukavaa tavaara varmaankin ja tampereella olisko ollut helmikuuu vai mikä kuu koska se nyt sitten olikaan en nyt ihan just muista..mutta sinne olen silti menossa 99% varmuudella kattelemaaan meininkejä heh

juuh ei oo tosiaankaan hetkeen tullu täälä käytyä että tota tota.. mulla alko sivari tos jonkiaikaa sitten(köh ~2kk si) ja se imee aia hyvin noita mehuja et en niin hirveesti muista ihan kaikkialla käydä sun muuta ;< mut joo koitan musita tulla käymään enempi täälä heh, terveiset uusille sankareille jotka täne eksyivät myös minunkin puolestani \o

Link | by drakmin on 2007-11-14 05:13:04 (edited 2007-11-14 14:15:54)
...voisin tulla Traconiin kuvaamaan, kun näyttäs tuolla mun koululla olevan koko tapahtuma... edellisvuosien kuvat kun tuntuu olevan hiukan surkeita, menee puvut hukkaan :D Otan parempia :P

Link | by on 2007-11-15 07:43:02
Millon se perhanan tracon nyt on? jos drakkis tulee niin sit minä kans xD
Hillutaan kameran kanssa epäsopivina siellä.

KISENO!
You wanted to learn some Finnish, so I decided to try reviving this thread a bit. At least reviving it for me xD
Haven't been here ages.

Anywhoo, there's many ways to greet people in the lovely language of Finnish <3
formal greetings (informal)
Good morning = hyvää huomenta (huomenta, huomenia)
Good day = hyvää päivää (päivää, päiviä)
Good evening = hyvää iltaa (iltaa)
Good night = hyvää yötä (öitä)

And there is many ways to say greet in Finnish :p And most of these can also be used when you are leaving.
Here's few: Moi, moikka, moro, hei, heippa, heissan (this is directly from Swedish -.-), terve..

And about the pronouncing.. (This is the hard part xD) I guess it'd be most helpfull to say that Finnish pronouncing is similiar to Japanese. You'll have to pronounce everything as it's written.
Like with cheese. When in English it's pronounced "chiish" a Finn would pronounce it like "tseese".

I dunno if that helped o.o I'll try to look for some voice clips from youtube or somewhere xD

Link | by drakmin on 2007-11-15 07:50:45
16.2.2008

Link | by on 2007-11-17 08:19:47
happy birth day=hyvää syntymäpäivää (formal)
happy bday=hyvää synttäriä (informal ^^)

Link | by drakmin on 2007-11-18 12:43:29 (edited 2007-11-18 12:45:01)
Kiseno:
"ä" is pronounced the way you cant pronounce it! :DD So it's easy to separate it from "a"

"ä" might sound a bit similar to a baby crying ;D

Nekoo:
Drakkis o hirvee lempinimi :D Iha kauhee, hirvee! niin ja huono myös :D Pithää hommata helmikuuks toinenkin kamera lainaan ni on millä kuvata sit...

Link | by on 2007-11-29 03:32:16 (edited 2007-11-29 03:32:38)
-Kiseno:
Welcome = Tervetuloa
Thank you = Kiitos
Sorry = Anteeksi (formal)/ Sori (informal)
You're welcome = Ole hyvä

Something else eh? Well, there's always 'bottoms up!' = Kippis!. =p

Alloota vain teille muillekin. Ajattelin taas tulla piipahtamaan pitkästä aikaa. Kuinkas hurisee? Minulle ei ole varsinaisesti tapahtunut mitään uutta, mutta abivideoon on aikaa mennyt. Aikookos kukaan teistä muuten ilmaantua Tsukiconiin sunnuntaina 9.12., eli ihan... kohta. Minä itse lähden sinne hillumaan ainakin iltapäivään asti.

Link | by heprea on 2007-11-29 04:45:38
Tsukicon taitaapi olla ihan uusi ja tuntemato coni mulle :O
mihnä päin sijaitsee? tai no voisin khyl ruveta googlettaan heh
tosin jos se noin pian on niin en taida olla tulossa :\ traconia tässä lähinnä odottelen ja sen jälkeen sitte muita kuha alkavata ropisemaan taivaalta alas maahan meidän ihmisten keskuuteen.

Back | Reverse | Quick Reply | Post Reply |
Go to page: 0, ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 Displaying 361 to 380 of 484 Entries.

Copyright 2000-2026 Gendou | Terms of Use | Page loaded in 0.0107 seconds at 2026-07-09 02:17:36