|
Re: Finlandia!
Link |
by
on 2007-07-12 04:32:00 |
|
No obetientti löytyy ainakin! =DD Olkihattu ja sandaalit.. Kuulostaa niin One Pieceltä >:3 Muaha *lovettaa* (teini sanastoa, argh!) Minun vaate valinta määräytyy ihan sen päivän kelien perusteella. Enempi tai vähempi vaatetta, lols ^-^ Mutta minä olin sitten se hullu kihara pää. Ja jos näette minut ilman silmälaseja, niin tehkää kaikkenne että minä huomaisin teidät! Meinaan tuo näkö ei ihan sieltä parhaasta päästä *punastus* Mutta silimälasien kanssa minäkin saatan olla ihan tarkkana =D Jos olen tarpeeks radikaali niin vedän kissa meikit ;P Heepreaa! Kävit Ruis Rockissa. Sinä syntinen ja julma T.T *fanittaa D'espairsRaytä* Huh hah toivon ihan tosissaan että löydän teiät sieltä! Ei olis kivaa pyöriä yksin kun en kettään kaveria saa mukaan ! Tai no.. Onhan täältä jotain hörhöjä ilmeisesti lähössä, mutta minä niitä tunne! Whii~~ ei malta odottaa ![]() |
|
Link |
by
on 2007-07-12 07:51:40 (edited 2007-07-12 07:54:24)
|
|
-DarkCyntax: Nyt olen. =p Hauskahkohan se oli. Mistäs oikein löysit? Melkein totaalinen jälkiviisaus iskee conia koskien; Vaikka kohtaamispaikka onkin, ei tapaamisajasta ole tietoakaan. =p Minulle kyllä käy periaatteessa mikä tahansa kellonaika molempina päivinä, kunhan se vain on ennen klo 17:00:ää, mutta minulla on myös henk. koht. ohjelma, joten en aina pakosti ole "näkyvillä". =p Edellämainittua tilannetta silmälläpitäen tässä puhelinnumeroni, siitä tavoittanee minua kohtuullisen hyvin; nollaneljäneljä kolmenollakolmeyhdeksän yksiviisinolla (kopioin Nekomimiä, koska minua ahdistelee jo pari ulkomaalaista via puhelin ;p). |
|
Link |
by DarkCyntax
on 2007-07-12 09:26:22
|
|
Sattumalta Newgroundsista löysin ton.
Admin of:
http://Irregular-Network.22web.net
|
|
|
|
ahahah :3 joo despray tuli nähtyä \o/ iha ok oli :d hmm... mut varmaan tunnsitaa siitä et 90% varmuudella mulla on mun nahkatakki päällä... pitkät hiukset ja öh musta ainaki joskus ollu picture threadis kuva :S saattaa olla et mulla on kans valkonen "i want my own persocom" tpaita päällä tai yks on kans sitte joko musta club25 tai in flames huppari ja housut on... mustat tuulihousut.. rikkinäiset :d saa tulla moikkaan jos uskaltaa, saattaa olla etten edes aluks tajua mitään jos mulle joku tulee huuteleen ;S kannattaa selvästi kertoa et ketä on jos tulee :) |
|
Link |
by
|
| Hmm. Vaikuttaa vähän siltä että meillä on sellanen "törmäillään" meininki siellä conissa? Ku ei oo sovittu mitään aikoja tai jotain... :3 niin, no moikkaillaan jos nähään sitte. :D |
|
Link |
by
on 2007-07-13 07:40:37 |
|
haa! Ei ole aikaa ei. ja muuten. Oon sittenkin tulossa sunnuntaina. Ehkä -.- Että inhoan isääni XD En siis vieläkään tiedä. Näillä tiedoilla siis sunnuntaina. @Obetient Mutta hyvä kun annoit nuumeros, niin ehkä löydän ainakin sinut sitten kun joskus sinne pääsen :P Ja heepreeaa ^-^ Kyllä pitäis tunnistautua. Minä laitan hiukset jotenkin hullusti. Semmosen ettei mahu ovesta sisään! joo! tai ainakin yritän =DD ![]() |
|
Link |
by
on 2007-07-17 02:12:10 |
|
Jee jee, nyt on con sitten ohi. Kaikki, jotka täältä olivat siellä, mitkä ovat tunnelmat? Mitä tarttui mukaan vai tarttuiko mitään? Lähdetkö uudestaan ensi vuonna? Minusta siellä oli oikein mukavaa, näin ensimmäiseksi conikseni. Paljon pukuja ja hauskaa ohjelmaa / juontajia pitämässä mielenkiintoa yllä. Vaikka jokaisessa paikassa ei ehtinytkään käydä, kului aika silti leppoisasti. Ostoksia minulle kertyi seuraavanlaisesti; Star Wreckin soundtrack ja seitsemän Gunnm-mangaa (johon olen nyt koukussa). Ja vastatakseni viimeiseen esittämääni kysymykseen; Kyllä lähden. Silloin voisi jo ehkä harkita cossaamistakin. =p Tuttu ainakin aikoo pukeutua. Vielä tähän loppuun kiitokset heprealle ja Nekomimille juttutuokioista ja seurasta. Oli hauska tavata kasvotusten. =] Nagishankin saatoin nähdä, mutta ei valitettavasti tullut jutusteltua. |
|
Link |
by
|
|
Duh. Ei tullu nähtyä, ei. >.< Eräiden asioiden seurauksena en kerennyt olemaan siellä kovinkaan kauaa (en tarpeeks kauaa ainakaan!) ja sunnuntaina en ollut siellä ollenkaan. :x Mutta olihan siellä paljon tai oikeestaan tosi paljon cossaajia. ^^ Joillakin oli ihan älyhienot puvut. :3 Oli siellä kyllä paljon ihmisiä... Hirmu tunkkasta ja kosteeta siellä sisällä.. uh. -_- Loveless:ia tuli ostettua. ^^ Eli taas uus sarja jota pitäs kerätä (eihän mulla ookaan ku neljä muuta keskenerästä sarjaa. xD) Ja kauan olin kahen vaiheilla että ostanko vai enkö sen Samurai X (Rurouni Kenshin) -boxin. ^^ En sitte ostanu ku hinta oli mitä oli (jotain yli 80 euroo.) Että nii. ^^ Ihan kivaahan tuolla oli! |
|
Link |
by
on 2007-08-02 08:38:07 |
|
Perses! Minä oon ollu poissa jonkun aikaa :( Mutta kiitos tosissaan Obedientille kans ^-^ Oli kiva nähdä ja Ryhmäcosplay oli hauska ;3 Heprean missasin parilla minuutilla, Obetdient näki sinut justiinsa ennen kun minä ilmestyin z.z Mutta Nagishaa en nähny sitten ollenkaan D: Olin vaan sunnuntaina sitten loppujen lopuks :P Enkä ostanu mitään xD Mutta Obedientille vielä että Gunnm on hyvä sarja! Oon lukenu kokoaan :3 Meinasin ostaa mutta päätin sitten kuitenkin jättää väliin. Mutta tietysti tulen ens vuonna jos se on hyvään aikaan!! ![]() |
|
Link |
by DarkCyntax
on 2007-08-17 13:22:06 (edited 2007-08-17 13:22:35)
|
|
Mua ei ole näkynytkään täällä vähään aikaan. On nettisivun kanssa ollut vähän säätämistä. Hosti laitto salasanat uusiks ja kauhee hässäkkähän siitä tuli. Anyways onko mitään uutta tapahtunut täällä päin?
Admin of:
|
|
Link |
by
on 2007-08-19 12:10:43 (edited 2007-08-19 12:39:04)
|
|
Heh, päätin taasen tökkiä tätäkin ketjua kun kerran nyt ehdin. Vapaa-aikaa ei enää kauheasti ole, aloitin iltalukion päivälukion ohella. Sitten pitäisi vielä harrastuksiin repiä aikaa. ;] Mutta njooh, kyllä se tästä. -DarkCyntax: Ei kait täällä mitään tapahtunut ole. Hiukan kuolleelta ketju ainakin vaikuttaa. Ja minulla ei ole muuta uutta kuin tuo ajanpuute. =p -Nekomimi: Juuh, Gunnm on hauska sarja, jos nyt vain saisi sen yhdeksännen osan (kuukauden myöhässä jo). Lupailivat, että 28. päivä tulee, mutta en kyllä odota mitään. Siinä oli hiukan infoa minun tämänhetkisestä tilanteestani. Kuten teille muille kuuluu (kyllä, kirjoitin tarkoituksella 'kuten')? |
|
Link |
by
on 2007-08-24 02:47:37 (edited 2007-08-24 02:48:27)
|
|
XD Voi kettu kun on niin elämätöntä taas tämä elämä. Luen ylppäreihin eikä siinä sitten paljon muuta :S Ja kuuntelen luonnollisesti paljon J-rockia ja pyörin tällä forumilla --> Tainted World Eli minusta tuli virallisesti erittäin rock >D Njoo, orjapäivä oli tänään ja villiinnyin vähän itekkin näin kolmosen kunniaks ja vedin afron. Jei! ![]() |
|
Link |
by DarkCyntax
on 2007-08-24 05:24:23
|
|
Itse olen juoksennellu työasioiden kanssa ympäri Porvoota. Tänään pitäs keikkuu klo 21 työpaikalla ja sitten vielä mennä huomenna 9 - 15. No onneks pääsee pelaamaan Jeanne D'Arc PSP sunnuntaina. Uploadasin ton muuten vähän aikaa sitten jos ketään kiinnostaa voin heittää linkin :3
Admin of:
|
|
Link |
by
|
|
Yo! ^^ Minä täällä taas! :D Ei oo tullu käytyä pitkään aikaan... Mutta mitäs täällä? Ei mitään ihmeempiä, huh? :D Alko koulu jotain pari viikkoo sitten... Ja siellä ei nyt ekalla vuodella oo ollenkaan matikkaa! Tai äikkää tai näitä muita 'perus' aineita. ^__^ Vähän ilosta. Mutta ne sitten kylläkin alkaa toisella ja kolmannella vuodella.. <.< huh. Aikaa jännää on myös ku mun luokalla on ~15 ihmistä ja 5 meistä on alle 18. xD Kaks on jotain 30-40 ja muut on siinä 20 ympärillä. :P jotenki melko outoo.. @DarkCyntax Umm, Jeanne D'Arch PSP? :3 Onko se joku peli..? |
|
Link |
by
on 2007-09-25 10:16:40 (edited 2007-09-26 12:07:19)
|
|
Mööps vain. Tänne taasen tekstiä ja ketjun tökkimistä kuukauden tauon jälkeen. Kirjoituksissa meni mukavasti sitä aikaa. =p Aina kun aikaa olisi löytynyt, tuli sellainen 'ei tänään jaksa, huomenna sitten'-olo. Joka aina toistui seuraavana päivänä. Heh. Mutta niin, nämä kommentit tulevat nyt sen kuukauden myöhässä, mutta tulevatpa silti; -Nagisha: Yo vain. =] Aika mukava paikka taitaa olla tuo sinun koulusi. Ensimmäisen vuotesi aikana ainakin. =p Hauska myös tuo luokan kokoonpano. No, sentään siinä oppii tutustumaan eri-ikäisiin ihmisiin. ;p -DarkCyntax: Heh, työasiat ovat aina mukavia. =p Minulla meni viime viikolla yksi työtarjous ohi kun työnantaja unohti asian. Niin, muuten, pitää minunkin kysyä, että mikä tuo Jeanne D'Arc oikein on? -Nekomimi: J-rock, hm.. Njaah, minuun se ei koskaan iskenyt. No, hyvähän se on kun siitä pitää. =] Uhkaavalta ainakin avatar ja allekirjoitus näyttävät. Ovatko ne jonkun bändin jäsenestä? 'Turhaa' faktatietoa siitä, miten minulla menee: Kirjoituksista jäi hyvä tuntu, historian kysymykset olivat yllättävän helpoja, eikä englantikaan niin paha ollut. Ensi viikolla alkaa abivideon kuvaukset. Muutamia mehukkaita ideoita on jo valmiina. Sitten pitää alkaa säästää rahaa ensi kevään mahdollista Japaninmatkaa varten. Tarkoitus olisi lähteä muutaman kaverin kanssa. Muuten, katselin tässä jokunen aika sitten Darker Than Blackia ja huomasin, että siinähän on suomalaisia hahmoja! Aika positiivinen yllätys jos totta puhutaan. Kenellekään muulle sattunut vastaavaa saman/eri sarjan parissa? Tuossa nyt sitten olisi teille luettavaa vähäksi aikaa. =p [Ediitio]: Jos joku teistä haluaa tökkiä minua, ihan vain keskustelumielessä tai muuten, käyttelen nyttemmin Skypeä nimimerkillä sunhorror (kyllä, olen erittäin tosissani). Messengerin parissa minua ei juurikaan näe. |
|
|
| Moikka, minä oon from finland myös. :) |
|
Link |
by arttu-sama
on 2007-09-27 04:27:28
|
|
Hei hei!! Tyylikästä mä jo luulin olevani ainoa suomalainen täälä!!! hyvä me! mä olin animeconissa jopa/myös...olis tarkotus mennä traconiin janäin mutta saany nähä
axel x roxas = <3
|
|
Link |
by
on 2007-09-27 04:46:09 |
|
: D mukavaa kun porukkaa tulee lisää! Kauheeta kun oon ollu poissa kauan >_> ![]() |
|
Link |
by
on 2007-09-27 13:29:54 |
|
Allo sekä Drakminille että arttu-samalle. =] Kohtahan tänne voi vaikka perustaa jonkin kultin tai vastaavan jos väkeä tulee enemmän. =p Minä olen Henrik eli Obedient ja toivon, että tulette viihtymään (mitään rakentavampaa en jaksa keksiä, taistelen muutenkin väsymystä vastaan). ;] Muuten, Drakmin, selailin profiiliasi ja huomasin, että siellähän on kaikkea kivaa. Käväisin tuolla DIY-sivulla, ja heräsi kysymys, että itsekö olit rakentanut nuo vimpaimet? Se kotiteatteri oli nimittäin (anteeksi) pirun hieno. Hauskaa musiikkiakin löytyi. Eräs tuttuni säveltää jossain mielessä samantyylistä musiikkia Black Kimono-nimellä. Arttu-samalle sellainen kysymys, että mikä oikein on Tracon? Ei kuulosta tutulta. |
|
|
| Obedient: hehee, juu ite oon rakennellut. Ja moi itelles myös :D Mistähän päin nettiä sitä kaverisi musaa löytys, haluisin tsekata koska tommosta tekee turhan harva! |