|
Re: Finlandia!
Link |
by
|
|
Oishan too kopieeraminen tietysti halvempaa... Mutta kun koneelle ei oikeesti mahu enää mitään. Son iha täynnä. T.T Pitäny tässä poistella aika kivasti kaikkia hommeleita. xD Ja sitte toisekseen jos minä tykkään sitä mangasta, mä haluan säilyttää sen ja lukee ja lukee miljoona kertaa uuestaan. ^^ Joten se on ehkä hiukan käytännöllisempää näin. :3 Vaikkakiin rahat menee... T.T Ainut haitta puoli näissä kesälomissa on, että niillä tulee ihan hemmetin tylsää. >.< Ei oo oikeesti mitään tekemistä.. puuh. Pitäs varmaan alottaa kahtoo jotain uutta animee tai jotain. Tai sitten kattoo jotkin alotetut loppuun. xD Yay! Vois olla nyt se Animecon nii pääsisin käyttää ne viimesetkin rahat. xD heh. |
|
Link |
by
on 2007-06-12 10:03:32 |
|
Ahhaha XD Toi on kyllä ihan totta. Sen yhen one piecen minkä omistan niin lukenu ihan hiirenkorville jo :3 Aina kun vähänkin tekee mieli naureskella niin kaivan sen esiin! Minä vaan oon liian köyhä ostamaan yhtään mangaa xD Keettuu, haluaisin kyllä :S Alotin just kans lukemaan yhtä uutta mangaa tappamaan tylsyyttä. Se vaan on kohta luettu että paljompa autto >.< Noh, alkaahan mulla ens viikolla se erittäin viihyttävä ylppärieihin lukeminen, yay... Tylsää!! Heinäkuu, tule tule! ![]() |
|
Link |
by
|
|
Ei too heinäkuu taija tulla vaikka kuinka huutasit Neko. xD Mutta on se vaa tylsää. -__-'' Eikä kyllä keksi nyt mitään muuta kirjotettavaakaan.. Heh. |
|
Link |
by
on 2007-06-14 10:03:01 (edited 2007-06-16 23:48:31)
|
|
Pöö, täällä taas. Hiukan myöhässähän tämä tulee, mutta; tervetuloa joukkoon tummaan, DarkCyntax! Minä olen Henrik aka Obedient, se 'lähes normaali kaveri', kuten taisin jo aiemmassa postituksessani jo mainita. Tai no, lähes normaali musiikkimaun ja mitä ilmeisemmin Animecon-vaatetuksen perusteella. -Nagisha: Hauskasti olet käyttänyt rahaa mangaan. Meh, kun itsellä olisi edes noinkin paljon. >.< Mutta ei se mitään, kohta on. Olet muuten oikeassa siinä, ettei kesälomalla ole mitään tekemistä. Minulla on nyt tosin pitänyt hiukan kiirettä kesälukiossa, mutta ehdin silti tylsistyä. Joten päätin opetella soittamaan syntikkaa. Jee. ;p -Nekomimi: Meh, ylppärithän on hauskoja. Eikä heinäkuuhun nyt enää 'niin' pitkä aika ole. =p Tuossa kaikki mitä tällä hetkellä irtoaa. Jatkoa [eli ediitioita] seuraa myöhemmin. Ehkä. [Ediitio 1]: Kuinkas kulutatte kesälomaanne tällä hetkellä? Itse sain ystävältäni lainaksi koko Inuyasha-sarja ja kolme elokuvaa, joten minulla on nyt vierähtänyt muutama päivä niiden parissa. Sääkin on ollut hauska, toissapäivänä tuli hirveästi vettä, mutta nyt taas paistaa aurinko (sosiaalisen kanssakäymisen sääntö nro 1: "Jos et keksi aihetta, juttele säästä"). Ja vielä siitä Animeconista sen verran, että olisi varmaankin, luultavasti, mitä ilmeisemmin hyvä keksiä joku kohtaamispaikka. Eli, jos tunnette Jyväskylää, ehdottakaa. =] |
|
Link |
by
on 2007-06-17 09:05:34 |
|
Ahaha, minä mietin kans tota että miten siellä Animeconissa sitten nähään. Mutta olikos se messukeskuksessa vai? Meinaan.. en tunne kun sitä keskustaa, että en osaa varmaan ees mennä sinne ^^' Ehehe, *asuu jyväskylän vieressä* Mutta minä oon vaan dataillu ja muuta tylysää D: tylylylylylylsäää!! Luin Battle Angel Alitan mangana kokonaan. Alotin Air Gearin (piiikkusen pervoja/kakka- juttuja mutta hauskaa on) jaah, latailin 2gb musiikkia =D j-rockia joka lähtöön. Vaan ei kyllä soittimeen mene. Anywhoo, voin tietty pistää kännyn numeroa teille jotka ootte tulossa niin voin sitten toimia.. jonkilaisena yhteys henkilönä jos joku eksyy jonnekin xD (luultavasti minä eksyn) ![]() |
|
Link |
by DarkCyntax
on 2007-06-20 06:24:46
|
|
@Obidient Thanx, heh. Harmi etten pääse tonne animeconiin, tekis mieli mennä, mutta kun täytyy käydä töissäkin ja kaikkea :P Ensimmäiset lomat vasta tuolla elokuun puolella (9 päivää).
Admin of:
http://Irregular-Network.22web.net
|
|
Link |
by
on 2007-06-20 06:34:45 |
|
Nooh, mulla taitaa just loppua työt siihen mennessä. Eipä niin että niitä töitä mitenkään hirveesti ees olis ^^' Kaks viikkoa kaupungin duunia XD Mutta se kelepaa :P ![]() |
|
Link |
by
|
|
Juu oishan sitä hyvä joku kohtaamispaikka olla. ^^ Mutta en kyllä minäkään tunne sitä Jyväskylää senkään vertaa vaikka oon siellä melko useasti käynytkin. xD Tavataan vaikka siellä paikan päällä jossakin? :D Ja se jossakin on tosiaankin jossakin kun en tiedä yhtään minkä näkönen koko rakennuskaan on. :3 Minä kulutan kesälomaani nukkumalla. :3 Ja piirtämällä, lukemalla, olemalla koneella, hillumalla pihalla... mutta silti tulee aina ihan himo tylsää! >.< Pläh. Neko: Minäkii meinasin alottaa kahtomaan Air Gear animee. :D Mutta enpä oo saanu tässä aikaseks. :3 Ja too kisu tossa sun siggyssä on muute tosi söpö. ^__^ heh. Yay! ^___^ Meikä pääs just sinne kouluun minne halusinkin! :D Ja pisteitä sain 9/10 eli aika hyvin vaikka ite nyt sanonkin. :DDDD Eli enää ei tarvii siitä huolehtia. :3 EDITTOO:// Hyvää (aika myöhäistä) Juhannusta! ^^ |
|
Link |
by
on 2007-06-27 11:00:42 (edited 2007-07-01 00:29:33)
|
|
Ajattelin lähteä perjantaina hiukan tutustumaan Jyväskylään näin etukäteen, jotta osaisin edes hiukan suunnistaa sitten siellä conissa. Ja pitää opetella hotellin sijainti. >.< Mutta luultavasti tuo puhelinnumerokin hyödyllinen olisi, jos kartat pettävät tms. -Nagisha: Onneksi olkoon! Hienoa, että pääsit siihen kouluun minne halusitkin. Hyvillä pisteillä vielä. =] Hyvää myöhäistä jussia sinullekin. =p Muuten, Animeconin kotisivuilla onkin jo jonkinmoinen kartta tapahtuma-alueesta (huomasin juuri). Näkyypä siinä kartassa muutamien conin ohjelmanumeroiden sijaintikin. [Ediitio n:] Eli juuh, katselin kaupunkia hiukan ja etsiskelin jotain kohtaamispaikaksi käypää. Paras mahdollinen olisi kait heti yliopiston kirjaston edessä / portin alla. Yliopistolla tosin saattaa olla aikamoinen tungos, joten puistokin voisi toimia kohtauspaikkana. Mutta niin, mielipiteitä ja ehdotuksia. =] |
|
Link |
by
|
|
Juuh, se kohtaamis paikka vois olla kyllä siinä melko lähellä sitä yliopistoo. :3 En mä muualle löyä. >.< Eikä kauheesti huvita raahata pikkusiskoo ja (mahdollisesti) pikkuserkkua ympäri kaupunkia jos ne nyt ei suostu jättää minua ku minä teitä tuun tapaa. :3 Voishan se puhelinnumerokiin olla ihan hyödyllinen. :3 Pitää kyllä miunkii käyä hieman kahtelee noita animeconin sivuja. Pari kertaa oon käyny aiemmin mutta ei siellä sillo mitään karttoja ollu... heh. :D Obedient: Kiitus~! ^__^ |
|
Link |
by
on 2007-07-04 09:29:01 |
|
Hei! Oottehan te siellä ne molemmat päivät? Lauantai sunnuntai? Meiän porukat ilmotti just että ollaan menossa serenaan sillon lauantaina D: Petturit. Tahallaan siihen järkänny sen reissun. Mutta voisin toki sunnuntaina tulla! Mun numero olis:: nolla neljäsataa neljä viis yheksän kaks kolme kaheksan. Noin vaikeasti kun en taho jakaa sitä IHAN kaikille XD Yliopisto kuulostaa hyvältä paikalta. Tiedän missä se on =DD Höpötän lisää myöhemmin. Oon ollu tosi away jo pari viikkoa nyt että täälläkään ei oo kerenny käyä. ja minulle animecon sivuston tsiikaus tuokio kans! Ja nagishalle kiiiiitos! <3 Kun tykkäilet siggy kittystä! Ja huuuuge mycket isot onnittelut kouluun pääsystä! Saako tiedustella että minne olit menossa? :3 uimaan---> (50m järvelle! ehkä XD en vieläkään osaa arvioida välimatkoja) ![]() |
|
Link |
by
on 2007-07-08 04:33:04 (edited 2007-07-09 08:29:39)
|
|
-Nekomimi: Njooh, olen siellä kyllä lauantain ja sunnuntain, itse asiassa matkaan Jyväskylään jo perjantaina. Mikään ohjelmanumero ei saa jäädä lauantaina väliin. =p Bongailuvinkkejä satelee viimeistään torstaina. Jos luulette, että vinkit eivät auta (eli jos monella hepulla on samanlainen vaatetus tms. =p), voin toki laittaa puhelinnumeron, jotta minuun saa sitten yhteyttä. [Ediitio:] Jos aiotte yleisöksi cosplay- ja AMV-kisoihin, varatkaa paikkanne nyt heti ja kiireellä. Itse varasin äsken ja huomasin, että lähes kaikki paikat olivat jo menneet. |
|
Link |
by DarkCyntax
on 2007-07-09 13:23:12
|
|
Argh! Just löysin äänenlaadultaan paremman version tuosta Abigndon boys school: Howling kuin mitä täältä löytää ja nyt en voi laittaa requestia että voisin upata sen tänne damnit! No jos joku haluu sen niin DarkCyntax@hotmail.com MSN
Admin of:
|
|
Link |
by
|
|
Nekomimi: Kiitos, kiitos. ^^ Tonne Ingmannin käsi-ja taideteolliseen tässä oon menossa. :D Pitäs tässä about kolmen vuoden päästä sitte valmistua kuva-artesaaniks. :3 Heh. Minäpä en ookaan tänä kesänä käyny uimassa vielä kertaakaan. :P Aika hyvin. (Enkä minäkään osaa arvioda niitä välimatkoja.) xD Juuh. Kyllä minun pitäs siellä vielä sunnuntaina olla. ^^ Ellei sitten tapahdu jotain järisyttävää joka estää sen. xD Bongailuvinkkejä, hm? Pitäs varmaan minunki antaa sitte jossain vaiheeessa. xD Kuhan nyt miettii mitä meinas laittaa päälle... |
|
Link |
by
on 2007-07-10 09:52:51 |
|
Hamp! Näillä tiedoilla taijan sittenkin olla siellä vaan sen lauantain =DD Syytäkää minun iskää, se haluaa että mennään sinne serenaan hyvillä keleillä XD Mutta tulen siis, jompana kumpana päivänä! @Cyntax Se täällä oleva versio on kyllä aika sukka :p Mutta mulla on soitin niin täynnä (parempaa musiikkia XD) niin en tarvi ^-^ @Nagisha hei toi kuulostaa niin siistiltä :o oikeesti, ei mitään tietoa mitä kuva-artesaani tekee, mutta kaikki missä on "kuva" on pakko olla mukavaa >:3 ![]() |
|
|
| ömm.. tääl ois taas yks suomalaine lisää, toivottavasti mahun teijä kaua kestäneesee keskusteluu?! :o |
|
|
|
ET VARMANA MAHU ADELIE! ja muuten varmana mahtuu <3 tottakai kaikki mahtuu ;\ huhhuh, en oo hetkeen täälä kerenny käymään ^^; armon kekkalointia ollu ja tuli myös ruisrockis käytyä kattelees in flames & pain ja sun muuta kivoja pändejä :3 ja animecon tosiaanki iha just :3 sielä sitte saatetaan nähä \o/ me lähteään animeconeille hyvissä ajoin jo perjantaina elikkäs päivää etu-ajassa :d ollaan varattu meidän porukalle mökki koko viikonlopun ajaksi + perjantai ofc cosplay nyt jäi khyl meidän osalta poijes :| |
|
Link |
by
on 2007-07-11 09:00:53 |
|
Juuh, kyllä mahtuu. Elikkäs tervetuloa vain, adelie! =] Lupailin tuossa muutama päivä sitten bongailuvinkejä, joten tässä niitä olisi; --Minua voi nähdä olkihatussa, sandaaleissa, valkoisessa t-paidassa jossa on katakanoja, mahd. videokameran kanssa hillumassa kampuksella tai sen läheisyydessä. Tarvittaessa lisään sitten sen puhelinnumeronkin, jos luulette ettei minua muuten löydä. ;p |
|
Link |
by DarkCyntax
on 2007-07-11 11:38:33
|
|
Onko kukaan kattonut tollasta kun "kung fu jimmy chow" http://www.heavy.com/video/16237?partner=aff57 XD
Admin of:
|
|
Link |
by
|
|
Jeps! ^^ Eli tervetuloa vaan Adelie~! :D Kyllä tänne meijän seuraan vielä hyvin mahtuu. Duh. >.< Minä en ehkä saatakkaan olla siellä sitten sunnuntaina. T.T Eli me ei Nekon kanssa pakosti nähäkkään... Minulla ei tosiaankaan ole aavistutakaan mitä minä sinne laittasin! :D Varmaan sellaset melko tavis vaatteet, ei mitään sen kummempia. Ja jos sanon että miulla on ruskeet olkapäälle ulottuvat hiukset, harmaat/siniset silmät ja silmälasit niin se ei varmaankaan auta kovin paljon jos ottaa huomioon että suomessa on varmaan miljoonittain samoilla tuntomerkeillä varustettuja ihmisiä. xD Että niin. Mun pitää kyllä kattoo niitä vaatteita iha lähiaikoina... >.< heh. |