|
Re: Finlandia!
Link |
by
|
|
Mm, se leffa OLI tylsä. -_-'' En ees jaksanu kattoo loppun. ^^'' Jotenkin ei oikein napannu... Whoo~! Nyt on katottu kaikki Kenshinit! ^___^ Paitsi leffa.. Ja vika OVA. Siis ei voi olla totta, että just sitä vikaa OVAa ei löydy sellasella subilla että siitä tekstistä tosiaan sais selvää.. This sucks!! >.<*** Ja ne OVAt on vaan angst, angst, angst ja ANGST! >.< Liian masentavia siis.. -_- Pointsit menee kyllä ihan sille "oikeelle" Kenshinille, ei millekkään OVIlle.. Mutta joo minäkii kahtelen ton "teaserin" tosta ihan kotsillaan.. ^^ //EDIT: Ihan kivaltahan too vaikutti. ^___^ Mutta mikä ihmeen China Centter? WTF? O.o |
|
Link |
by
on 2007-05-05 12:52:01 |
|
Ahahha =D Minä pääsin pari jaksoa kenshinissä etiäpäin. Montahan miljoonaa jaksoa siinä on? Alottelen just tekemään sulle sitä siggya ja avaa, sain photarin kuntoon! (hikinen uudelleen asennus auttaa aina) Mutta se on kieltämättä ihan ERITYISEN rasittavaa jos subit on jollain milli fontilla :S urf ![]() |
|
|
|
Hmmm, I thought this had something to do with Jean Sibelius' song Finlandia |
|
Link |
by
on 2007-05-05 14:20:59 (edited 2007-05-06 07:47:18)
|
|
Teehee~~ I said that at some point because of the headline we can talk here about that song (Finlandia) or Finlandia vodka (xD) or just our land called Finland ;3 My gread ideas once again =P But now that you mentioned, I love finlandia, as a song. I have been brainwashed to adore it, since my mom always plays it nonstop at our idenpedent day ;3 Ja nagishalle Valkkaa xD < img src="http://i43.photobucket.com/albums/e394/panda789/nekos%20stange%20pics/siggyy2.jpg"> < img src="http://i43.photobucket.com/albums/e394/panda789/nekos%20stange%20pics/siggyy3.jpg">Nyt väsyttää niin pirusti (kello on 1:49 xD) että avataari huomena~~ ![]() |
|
Link |
by
on 2007-05-06 01:37:50 |
|
-Nagisha & Nekomimi: "China Center on Kouvolaan rakentuva kiinalaisten teollisuusyritysten tukkukeskus, joka palvelee Euroopan ja Venäjän markkinoita..." Pihistin tuon suoraan China Centerin kotisivuilta. |
|
Link |
by
|
|
Nekomimi: Kiiitus~! <3 Ihana oot. ^____^ Ja eihän niitä Kenshinejä oo ku 95 jaksoo. :3 Obedient: Ahaa. ^^ Johan selkis. Finlandia laulu, huh? En oo tainnu kertaakaan ees kuula sitä. ^^' Nii isänmaallinen minä oon. hee~ |
|
Link |
by
on 2007-05-06 04:56:33 (edited 2007-05-06 05:01:05)
|
|
Hyvä että tykkäilit :3 Muuutta että niin monta :´DD omg, mun tahdilla menee aika kauan! Kettuuuu!! Unohin pienentää sen kuvan kun tein o.O Lisääppäs sinne koodiin height="100" vaikka sen img jälkeen. Kiellettyä olla sitä korkeempi siggy, siitä saa penaultia =D Mutta tässä olis avataari, sanoppas että saako siitä tekstistä selvää? < img src="http://i43.photobucket.com/albums/e394/panda789/nekos%20stange%20pics/avataari.jpg">Ja sen siggyn saa taas keskitettyä sillä < center> kuvan koodi < /center> koodulilla :3 Ja jos haluatte että siinä kuvan kohalla lukee jotain, siis kun hiiren laittaa siihen kohdalle, niin laittakaa tohon kuvan koodiin sen img jälkeen title="tekstiä" ^.^ < img title="Manslayer battousai" src="jotainjotain"> Obedient: Kiitusta ;3 Ihan siistiä että semmosen rakentavat. ![]() |
|
Link |
by
|
|
Kiitos taas Nekomimi!! <3 ^___^ Ja hyvin saa selvää! ^^ |
|
Link |
by
on 2007-05-06 07:58:35 |
|
Hoo, vai noin sen tekstin siihen avatariin saa. Ihmettelinkin hiukan. Mutta täytyykö siinä käyttää < a>- ja < /a>-koodeja? Yritin laittaa tekstiä ylös, mutta mokoma vain herjasi ettei löydä < /a>:ta. =p |
|
Link |
by
on 2007-05-06 08:31:35 |
|
< a> koodeja o.O onkos sulle siis se koodi tätä tyylie < a href="http://photobucket.com" target="_blank">< img title="jotainjotain" src="http://i43.photobucket.com/albums/e394/panda789/nekos%20stange%20pics/siggyy.jpg" border="0" alt="Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket">< /a> vaiko tätä < img title="jotainjotain" src="http://i43.photobucket.com/albums/e394/panda789/nekos%20stange%20pics/siggyy.jpg" ![]() |
|
Link |
by
on 2007-05-06 08:45:31 |
|
Oli sitä alempaa mallia, mutta sain sen nyt jotenkin toimimaan. ã‚りãŒã¨ã† kuitenkin. =] |
|
Link |
by
on 2007-05-06 08:49:10 |
|
kettu kun tää kone ei tue hiraganaa/katakanaa/kanjia T___T ????? Minulle ;3 Mitähän siinä lukkee? Haluaako paljastaa,jookos~ ![]() |
|
Link |
by
on 2007-05-06 09:01:41 |
|
Viestissä lukee 'arigatou'. Ja avatarissa 'Sushi? Itadakimasu!'. Innovaatio jyllää! =p |
|
Link |
by
on 2007-05-06 09:07:18 |
|
Husaaaah! Mutta se on hyvä kun lukee ;3 Ja olkapa hyvä, vaikka hirveesti apuja ei ollukkaan xD Onko sushi hyvää? En o koskaan maistanu. Se kuulostaa aina pahalta ^^' ![]() |
|
|
|
hohoo, mäki tuun taas käymään, onko ollu kilttejä lapsia eh? :3 nojoo jos jätetään väliin *köh* nojoo koulua puskee ainavaan :D ei millään taho päästä eroon parista kurssista ^^; seki vielä et tosiaanki työssäoppimis jakso meneillään et ei paljoa ehi koulus käyäd opiskeleeskaan ainetta :D heh mut mut eiköhän tää tästä parempaan suuntaan ollaan menossa ^^ torstaina olis koetta T^T siinä sitte taas nähään et kuinka paljo mullekki noita harmaita hiuksia kerääntyy loppua kohden :) kauhee pohdinta kavereitten kanssa eh :d mietitään kovasti et pitäskö kokeilla tota cosplay:a :d kovasti suunnitellaan et kaikki cosplay:aan oishi:a(higurashi) mut joo ei täs mitään meen varmaan nukkuun et jaksaa sitte olla töis moro o *edit* pieni lisäys jos täälä kukaan tykkää jmetallista tai jrocksta tjsp niin tässä vähän tietoa: Dir en greyn Euroopankiertue: 05.08.07 Ankkarock Festival, Helsinki, Suomi D'espairsRay Suomen festivaaleilla: Tuskassa ja ruisrockissa MUCC provinssi rock lisempää tietoja voi kattella tältä sivulta: http://www.jmusiceuropa.com/fi/index.php |
|
Link |
by
|
|
Hoi hoi! ^___^ Täällä taas. Jotenkin tulee aina sellasia kumman pitkiä taukoja tässä kirjottamisessa tänne.. :3 YAYYYYYYY!!! :DDDDD Sain Kenshin mangan 1 osan! xD Ja son ihan paras! <3 :P (joo, kiviäkin kiinnostaa..xD) Ja huomasin myös, että Filmifriikissä on Kenshin boxi myynnissä joka sisältää ne kaikki jaksot.. *haluu~~!* Eikä tietenkään maksa paljoo.. T.T Voihan taateli. >.<* Silmälasit meni rikki.. Ja ilman niitä mä oon puolsokee... Jeesh. T.T Sushi? O.o En oo kyllä ikinä maistanu, mutta se ainakin kuulostaa pahalta. ^^' Yuk. Ja sitten kuukauden kysymys: What means innovaatio?? O.O hee~ Hm, aikooko joku muukin teistä ku heprea (ehkä) cossata jotain siellä conissa? Minä en varmaan saa mitään aikaseks, joten minä en, mitä luultavammin, sitten cossaa ketään. ^^' ha ha. hm, minä en oo oikeestaan kuullu noista j-rock/-pop/-mitä-lie bändeistä kovinkaan paljoo. Tai siis en oo kuullu niitten *musiikkia* kovin paljoo, mutta kyllä noo bändien nimet on ihan tutut. ^^ Dir en greytä on kyllä vähän tultu kuunneltua, mutta enpä sitä niin fanita että lähtisin tonne sen keikalle.. :3 Voi elämä. -_- Ens viikolla on kolme päivää koulua ja viiet kokeet. Tässä rikotaan koulun sääntöjä! T.T Ku ei (meillä ainakaan) sais olla ku yhet kokeet päivässä. Ja maanantaina on kolmet!! >.<** AARGH! Kuviksen lopputyökiin puskee päälle.. T.T Waaah~! Minähän voisin kohta saada vaikka stressiä! ... mutta ei vielä. xD Mikähän linnuissakin on nykyään vikana? :3 Ku maanantaina löyty kuollut lintu meijän kuistin eestä (törmänny ikkunaan mitä luultavammin) ja tiistaina löyty KAKS kuollutta lintua linkkipysäkin polkupyöräkatoksesta. O.o Strange.. Ei, mutta sehän onkin tietysti jokin lintujen salaliitto! :D En vain vielä ole saanut selville mikä on motiivi ja mitä näillä kuolemantapauksilla yritettiin saavuttaa.. hmm. xD |
|
|
|
OH SHI- sinnekkö ne mun lähettämät linnut meni? argh >.< niitten piti käydä nekomimin kissoja 'moikkaas' :\ no woihan räkä sinne meni se mun toivo salahyökkäyksestä nekomimille >____< no *palaa takaisin salaiseen tukikohtaan* hmmmm... *ottaa marsun syliin ja rupee suunnitelemaan marsua silittäen* (sinänsä surullista tollanen et linnut noin vain kuolee :\ rip) hmmm mie itte oon aikalailla kiinnostunut j-metallista :) olenhan kuiteski aika 'kovettu' hewari :p itte olen todennut tähän asti parhaaksi j-metal pändiksi blood stain child.. :d cossaamisesta sen verran et satan vaihtaa hahmon ketä meinaan cossata oishiista komugi-chan:n (nurse witch komugin-chan) mut pitää viel kattella ja koulu pitäs kans viel suorittaa loppuun :P torstaina oli tosin se koe ja uskon et se meni läpi ihan hyvin (niinkin hyvin että vois ihan 3:n tulla numeroksi kokeesta <3) moroo~ |
|
Link |
by
on 2007-05-14 01:18:19 |
|
*istahtaa näyttöpäätteen ääreen* Hmm.. vai että kitulille lintuja. Harmi ettei tulleet tänne asti :S *nälkiintynyt* *laittaa kissan korvat päähän ja alkaa pohtimaan* Mitenkähän olis.. >:3 Oh HOH! Minä fanitan D'espairsRayta kyllä ihan kympillä xD Mutta kettu mulla kuitenkaan rahaa minnekkään lähtee :S Riippuu vähän jos joku ajokortin omistava kaveri olis menossa noille festareille niin vois pummailla kyytiä ja muuta sellasta ;33 Mutta en minä varmaan cossaile ketään. Johan meiän porukat on ihan helisemässä mangan lukemisen kanssa. Mitenkäs sitten kun alan esittämään sitä o.O *ilmoittaa suosiolla itse itsensä hullujen huoneelle* Ne on oikeesti sitä mieltä että se on hullujen hommia xD Taateli tosissaan! Mulla meinaan ollu noi samat lasit kohta 5 vuotta. Tahtois vaihtaa kehykset :S *suunnittelee taatelimaisen ikävää ja erittäin valitettavaa lasien tahatonta rikkoutumista* XD Tuolta löytyis rekisteröyitymällä ainakin D'espairsRayta, jos kiinnostaa kuunnella ;3 Kenshin boxi T.T itken verta. Taas. Kun kateuttaa xD Omg, että pitäis kattoo niitä jaaaksoja, ei vaan oo taas kerenny >:3 Kettu, elämä! Mulla on kans melkein hirvee stressi xD Sen Italian matkan takia piti sopii kokeita uusiks, ja nyt ne on AIKASEMMIN! Onneks mulla ei oo kuvista tässä jaksossa *helpotus* Hei! Tahon muuten joskus nähä mitä piirtelet Nagisha! Jookooos ^-^ ![]() |
|
Link |
by
|
|
Ahaa. Siitähän niissä linnuissa oli kysymys. :'D Ois pitäny arvata.. xD Miten nii hullujen hommaa? :3 Mulla ne ei onneks sano siitä mitään vaikka luenkii mangaa ja katon animee... Mitä nyt vähä valittaa ku tuhlaan kaikki rahani mangaan. xD Mutta mitäs siitä. Itse asiassa äitikin kattoo animee aina sillontällön. :3 Son kattonu FMA:ta ja sitten se katto myös sen Cowboy hommelin joka tuli sillon neloselta. :'D Pittää kai käyä katteleen.. tai siis kuunteleen tota bändi tsydeemiä jossain vaiheessa.. Sitten kun jaksan, siis. :3 Waah~~! T.T On se nii epistä ku Nekomimi lähtee Italiaan! Ja sitten meijän koulusta saksanryhmä (sisältäen kaksi parastakaveriani) lähtevät Saksaan vikaks kouluviikoks! NOOOOO!! TT.TT Minä se tässä sitä verta itken.. Joo-o. :3 Kai minä voisin jotain piirrustuksia tänne laitellakkiin kunhan joku hieman valottaa minua kuinka niitä kuvia saa näihin 'posteihin' niin kuin liitettyä. :3 Ehe hee~ *stupido* Ku niitä ei näköjään pysty vaan laittaa että 'kopioi' ja sitten vain 'liitä'. >.< Joten minä oon sitten vähän niin kuin hukassa.. |
|
Link |
by
on 2007-05-15 01:11:37 (edited 2007-05-15 01:12:11)
|
|
Nekomimin kuvan istutus ohjeet: 1. Kuvia tietsikalle! 2. Kuvat tietsikalta nettiin! -nettiin laittaminen toimii täällä Photobucket -Teet oman accountin (for free) ja sitten kuvien laitto hoituu ihan itestään. -Lataat kuvan (mikä ikinä onkaan) sinne koneeltas. 3. Kuvien siirto photobucketista netti saiteille -Photbucket antaa sulle kolme koodia. -Otat niistä sen ylimmän, URL-koodin (tai jos et jaksa ite kirjotella mitään niin sen toisen =D sen voi laittaa suoraan sellasenaan ihan minne vaan) esim. ![]() Sen koodin kopieeraat. Mutta ei siinä vielä kaikki! Jos haluat sen kuvan näkymään niin tarviit HTML-koodin muotoa tämä: Ja voilá! saatte kuvan näkymään ^-^ (ja näitä Oliko riittävän epäselvä? ^^' ![]() |