Back | Reverse | Quick Reply | Post Reply |

Re: Finlandia!
Link | by on 2007-04-17 01:23:06
Whaa! Kesä kelit on kivoja. Tykkään ihan hirveen hirveesti xD Oikeesti, oon ihan hullu, mitä tulee aurinkoon. Tykkään vaan istua ja torkkua ^^ Voin sitten kans istua ja torkkua vaikka koko päivän siinä :P Ja sitten muutun mustaks noin puolessavälissä kesää ja ihmiset ei jaksa olla huomauttamatta siitä että oon "neekeri" >:3 olenpahan.

Mutta tänään sataa T____T paljon vettä. Vesi on ihan kivaa välillä, mutta kyllä mulle se aurinko olis kelvannu vielä muutamaks päiväks!!

Ja tämä köyhä ei niin kauas matkustele kun harvoin ja vielä harvemmin. Mutta kuulostaahan se aina ihan kivalta kun ihmiset puhuu.. Niin, kuulostaa T.T *kateellinen*

Mutta mää en tienny että oot NIIN hyvä jaaponissa obedientti! Kun noh. En minä osaa mitään kääntää vaikka sanoja on päässä ja rakenteita ihan kiitettävästi >) Ei vaan tule tarpeeks käytettyä/harjoteltua ikinä.

Niihi! Sulle pitkä tukka, muistaisin että sulla oli se armeija kampauks ainakin viimeks. Mutta siitä onkin kai joku.. puolisen vuotta jo? ^^'

Link | by heprea on 2007-04-19 01:32:03
hohooo :3 taas täälä piipahtaas ^^;
nekomimille tosiaanki juu sen verran olit oikees että oon amikses :3 tosin en datanomi tai mitään sellasta ^^; ihan näin perus jannu kuin matkailu virkailija :D älä kysy et mitä se sellanen tekee kun en ittekkään oo saanu vielä oikee selville näin 3v opiskelun jälkeen :3 ainavaan pari x kummittelee tuol opintokortissa(aka todistus) tekee tiukkaa jo melkeen et läpäsenkö koulun 3vuodes >.<

ja obdient khyl tukkaa kannattaa aina kasvattaa <3 pitkät hiukset ftw! :3 mulla ny ei mitään armeija meininkejä ole(siwari\o/) niin ei oo hiuksia tosiaanki tarvinnu leikellä :d on tässä vissii öh 4-5v tullu ns kasvatettua hiuksia ei oo ees tasottaas jaksanu käydä kyseisenä aikana :d enkä varmaan menekkään ^^

ja kesä säät on aina jeesh <3 JES EI TARVI ENÄÄ IKINÄ KÄVELLÄ RÄNTÄ SÄÄS KOULUUUN WWOOOO!!!!!!111oneoneoeno ei mun kengät kastu enää ikinä <3 ei enää ikinä märkiä kenkiä aamulla jalkaan <3 ainakaan hetkeen :3

uisaaa~ ollaan täs ~4 kaverin kans suunniteltu lähtevämme kesä-heinäkun välillä käymään japanissa :3 japanin opettaja antoi sellasia kivoja pikku winkkejä et pari kertaa kesän aikana finnair lennättää TODELLA halvalla japaniin porukkaa :3 meidän japanin opettaja itte tais maksaa sen meno-paluu lipusta 350€!!!!!!!!!!!!!!!!!!! että että jos oikein hyvin käy niin saadaan rahaa tarpeeks kasaan ja mennään japaniin kuukaudeks suunnilleen <3 tosin se saattaakkin tarkoittaa sitä että mua ei nähä coneis ;< mut mut blargh pitkä viesti takas lukeen uusinta kokeita varten :S ~20 min päästä eka uusinta koe ja ~4h päästä toinen GAMBARE ORE!!!!! ja~~mata ne minna~ <3

Link | by avatar on 2007-04-20 07:30:08
Whoo~~! Tännepä tullu pitkiä viestejä! ^____^ Ja hepreaakin näkyy.. hee~

O.O Wah! Minäkii haluun Japaniin!!! ... mut eihän mulla ole rahaa.. eikä porukat päästääs. >.<*

Mutta minähän meenkin sitte heprean matkalaukussa! :3 Kukaan huomaa mitään.. hee~~! ^__^

Muu, minä en oo ikinä käyny muualla ku Norjassa. :< En ees Ruotissa.. Ja toiset lähtee Italiaan ja ties minne.. epiä!

YEAHH!! Kesä on kyllä paras!! :D :D Ja jäätelö!! ^^
Harmi vaa, että nyt ei oo kesäsää vaan sataa vettä.. :( ja öisin on satanu taas lunta.. -_-

Ja eikös se muutenkiin ollut että tästä kesästä ei oo ennustettu kovin lämmintä.. T.T

Link | by on 2007-04-26 01:58:49
Hei mitenkä olis.. Jos ootte Japaniin menossa.. Josko mukaan mahtuis? *pupwwy eyes*

Okei ei xD Ei olis rahaa ja meen just sinne Italiaan.. Noh, kateuttaa ihan karseesti!!
Mutta eikös matkailuvirkailija sitten osaa järkätä ne matkat aika kätsysti, vai? >:# *tietää alasta paljon*

OOT IHAN OIKEESSA! EI RÄNTÄÄ ♥ Ja pääsen pyörällä kuivana. Kesä, rakastan. Jäätelö, himoan. Vesi, KAIPAAN!

Ja pirhana nyt kerrot sitten meneekö ne opinnot läpi vai ei!!

Ja kyllä siellä ulkomailla kerkee käymään nagisha, meinaan, minä ainakin säästän sitten joka turkasen pennin pyörylän minkä käsiini saan ja käyn kiertelemässä paikkoja *sitten joskus* T___T kyllä se kuitenki masentaa kun se "joskus" ei oo NYT!!

Link | by on 2007-04-27 12:03:26 (edited 2007-04-27 13:49:38)
Onnea vain Japaninmatkalle, heprea. =]
Ja Italianmatkalle myös, Nekomimi.

Nyt on alkanut taas vähän vaikuttaa keväältä. E tiedä onko se hyvä vai ei, mutta minä ainakin onnistuin tulemaan kipeäksi. <.< Mutta juuh, kohta paranen mitä luultavammin.

Muuten, tänään tulisi Neloselta Cowboy Bobop - palkkionmetsästäjät-elokuva klo 00.15->. Aika myöhään on, mutta pakko nähdä! ;]
Huomenna taas tulee Memories - muistoja tulevaisuudesta klo 16.20->, sama kanava. En tiedä lukeeko näitä nyt kukaan, mutta voi tästä jotain hyötyä olla. =p

オヤシロさまドットコム─テレビアニメ「ひぐらしのなく頃に解」公式サイト

Link | by on 2007-04-27 12:11:26 (edited 2007-04-27 12:11:49)
jep huomasin! katoin jo pari viikkoo sitten että tulee xD
Nelonen näyttää nyt muutenkin parina perjantaina peräkkäin jotain anime leffoja :3
Mutta kun satun olemaan cowboy bebop fani niiin on ihan pakko kattoa!!

Ja tuo memories, sekin piti kattoa o.O (sitä en enää muistanu :P)

Parane! Kipeenä ei o kiva olla :S *noes*

Link | by avatar on 2007-04-28 02:36:00 (edited 2007-04-28 02:36:49)
Nekomimi miten sinä oot voinu unohtaa kattoo sen Memories ku ei se oo vielä ees tullu~! @.@ Kellohan on vasta... mm, 12.31! Ja se tulee 16.20. ^___^ ha ha haa~!

Minä nauhotin sen Cowboy hommelin. ^^ Itse asiassa katoin sen vasta äsken. Ennyt kyllä tiiä oliko se nii hyvä, mutta.. pittää nyt kattoo säilytänkö sen. ^^

Nii! Obedient parane! xD Miun pikkusiskokii on kipee joten sitten oon varmaan minäkiin kohta. T.T Ei kiva...

Wah~~! Mitteehän minä pukisin päälle maanantaina kouluun..? Ku meillä on naamiaiset! ^___^ Pitäs jottain kehitellä.. heh.

Link | by on 2007-04-28 06:18:33
Juu, ei en sillein unohtanu, mutta olisin meinaan unohtanu jos ei olis muistutettu :´D Näin. Unohin että se piti kattoo. Siis. Juu xD

Mutta minä tykkäsin siitä leffasta. *fanittaa* arr, se vaan olis ollu noin 20x parempi alkuperäsillä äänillä >.< Inhoan duppauksia vieläkin niin hirveesti että se haittaa aina.

Mutta ketthhhuuu!!! Unohin että meilläkin on joku naamiais hömpötys :´D maanantaina nimenomaan. Kettu. En tykkää. Yläasteella pukeuduttii aina yhen kaverin kanssa. Mutta en minä enää! *kypsä ja fiksu*

Okei, etin itelleni yhen riemunkirjavan villapaidan ja meikkaan >:3
Vappuja~~!

Link | by avatar on 2007-04-30 06:16:08 (edited 2007-04-30 06:18:32)
Oro? Kuka muka jaksaa olla 'kypsä ja fiksu'? xD En ainakaan minä... Mä käyttäydyn aivan liian lapsellisesti ikäisekseni. ^__^' heh~ Kaverit saa aina hävetä. :3

Sain muuten vihdoinkin valmiiks sen tutkielma. ^^ Ei tullukkan ku 11 sivunen. :3 Oli kyllä tosi rasittavaa tehä, toivottavasti ei tarvii tehä uutta nyt lähiaikoina.. xD

Et mjuute Nekomimi vois tehä mulle uutta siggyä ja tota-hommaa-jossa-lukee-nagisha-chan? *puppy eyes* Ei siis oo mikää pakko tai kiire jos et kerkii tai jotain. ^^

Mutta joo. Vappuja~~! <3 ^__^

Link | by heprea on 2007-04-30 18:13:55 (edited 2007-04-30 18:14:48)
heh näyttää sitä et jouduttiin peruun toi meidän uber masterplan japani reissu mut ei se mitään ^^ säästyypähän rahat :3 mutta joo no coneihin ainaki pitää sitte mennä tänävuonna niinku ollaan jo suunniteltu parin sankarin kanssa ^^ kouluki vielä kesken jotenki ainaki :d pari kurssii siel ainavaan kummitellee nyt tos 10 päivä ehkä viimesistä mahikista ainaki saada toi toinen kurssi pois 2sta ^^ gambare ore~ :d

mutta kesä alkaa olla <3 sen näkee noista hirmu myrsyky tuulista mikkä katkonu puita ympäri suomee >.<''

wappuja~ <3

Link | by on 2007-05-03 01:50:16
Aaaa! Tosta avatar/signature hommasta mun täytyy neuvotella vielä myöhemmin. Nimittäin velipoika ei välttämättä anna asentaa photoshoppia uusiks >:S Mutta katotaan viikonloppuna, meinaan sitten pitäis ainakin salaa pystyä asentamaan se, kun tyyppi lähtee kuskaamaan porukkaa ja siinä menee koko yö taas xD
Mutta jos onnistuu niin heti teen, että toivomuksia, toivomuksia ;3

Mutta nyt tulee sit ainakin kaikki (tai noh, kaikki ja kaikki >:3) Jyväskylään. Waiii~~! ^_____^ Pitää hommata jostain varmaan joku kissankorva panta xD
Omgzorz, kiwwaa.

Link | by avatar on 2007-05-03 08:55:58
Nekomimi: Juu! Ei sillä mitään kiiretä oo. :3 Mutta jos saat asentaa sen photoshopin siinnä vois olla joku oikein ihana Kenshinin kuva. ^^ (uusi fanituskohteeni! xD <3) Ja jos jotain hienoo tekstiä siihen joku keksii nii ehotuksia! ^___^

Yay! ^___^ Eikös sinne olekii tulossa kaikki täältä, mm? Minäki haluisin sellaset kissankorvat! :3 Mutta mistäs hankit.. ei taija oikein itekkää onnistua se tekeminen.. >.<

Mutta joo.. mitäs miun pitikään vielä sanoo?.. @.@ Mm, en nyt muista sitä enää. >.<'' *deme iskee*

No minä käyn kirjottaa sen sitte tänne myöhemmin jos muista sen. ^^'

Link | by on 2007-05-03 10:17:51
Waaa! Loistava fanitus kohde (siitä löytyy paljon matskua ;DD)
Mutta asennus luultavasti onnistuu, nääs nuo poijjaat poissa koko viikonlopun ilmeisesti ;3

Mutta eiii minulla vielä ole korvasia. Tahtoo! Nuu, se on niin ikävää kun ei tiedä mistä niitäkään sais *etsii Obedientia* *hails her master* senseiii~~~!!

Dementia ei oo niin vakavaa *puhuu kokemuksesta* >:3

Mutta nimpä, kaikki "aktiiviset" ainakin ;3

Link | by on 2007-05-03 11:47:13 (edited 2007-05-04 06:49:35)
Jesh, koin ihmeparantumisen ja olen taas terve. =p

-heprea: Hö, kuinkas siinä noin kävi? No, näkeepähän sinua sitten Animeconissa. ;] Ja ne myrskyt oli hauskoja, juuh. On muutenkin ollut vähän outo sää. Yhtenäkin päivänä kävelin kouluun kun yhtäkkiä tajusin; "Hä.. lunta?". Siinä oli jonkinasteinen shokki lähellä. =p

-Nagisha: Dementia on vain hyvästä! Sitten vasta on syytä huoleen kun alkaa unohtaa asioita jotka juuri teki. ;]

-Nekomimi: Oletanko että oletat minun tietävän mistä saa ostettua kissankorvia? Olenko antanut aihetta sellaiseen oletukseen? Oo No, täällä ainakin on jonkinlaiset valmistusohjeet kyseisille korville: [http://www.geocities.com/kastanja90/kissankorvat.html]. ;p Liikkeistä tms. vastaavista, jotka myisivät valmiita korvia ei ole tietoa.

Kiinadokumenttikin lähenee loppuaan. Kenties päätän vielä laittaa sen Photobucketiin tai linkittää tänne. Mehehe.
Ja muuten, tänään tulisi taas Neloselta animaatioelokuva nimeltään Ihania Päiviä klo 00.30 ->.

Link | by on 2007-05-04 07:10:49
-Obedient Jep, huomasin. ^____^ Silmäkarkkia kuulema, mutta mitäpä siinä illalla muutakaan tekemään xD Ja tietty sinä tiiät! =DDDD Ja toi "saa ostettua kissankorvia" kuulostaa nyt aika jännältä. Tulee mieleen semmoset kuivatut, OIKEELTA kissalta leikatut korvat T___T sarjassamme yököttävät assosiaatiot osa 281. Mutta mahtavat ohjeet, hih, olisin ehkä saattanu itekkin osata ^.^ Mutta kiitos silti! Voishan tuota yrittää. Minun käsityötaidoilla! (låls)

Ja kiina tokumentti! Kyllä minä tahon nähhä >:3

Ja tosiaan nuo kelit vähän kettumaiset -.- En tykkää. Tulee varmaan kiva kesä, jos jatkuu samalla periaatteella.

Link | by avatar on 2007-05-04 08:14:57
What means 'assosiaatio'? O.o Ikinä kuullukkaan tollasesta sanasta.. :3

Mutta joo kelit ovat kyllä tosiaan "hieman" kettumaiset. >.< Tänäänkiin sato lunta! LUNTA! >.<*** Nyt on toukokuu hemmetti soikoon!! Ja pitäs olla lämmintä! T.T

Miäkin haluun nähä sen kiina dokumentin~! ^^ Jookos! :3

Dementia hyvästä? O.o No, ehkä sillo ku pitää keksiä joku tekosyy ku ei oo tehny jotain.. xD

Nii, joo. Eikös se Ihania päiviä joka tulee tänään oo korealainen animaatio? ^^ Ainakin nii minä muistan jostain lukeneeni. Mutta pittää nyt kattoo jos vaikka nauhottas.. ^___^

Link | by on 2007-05-05 03:51:45 (edited 2007-05-05 06:22:16)
Assosiaatio = liityntä, liittymä; mielleyhtymä; liitto ¶ Varsinkin sanojen ja asioiden yhdistymisestä toisiinsa ihmisen mielessä sekä jonkin asian mieleen tulemisesta (jonkin ärsykkeenä toimivan sanan tai tapahtuman takia). [Varastettu Pienehköstä sivistyssanakirjasta. =p]

-Nagisha: Niinpä! Enemmän lämpöä, räyh (Give me more sunshine..!). Ja oli se Ihania Päiviä korealainen. Erittäin viihdyttävä elokuva muuten, vaikka melkein kaikki sivuhenkilöt nyt kuolivatkin. =/ Hyvä ja hiukan dramaattinen loppu, huomasinpa vielä yhden (tosin pienehkön) viittauksen Edgar Allan Poehenkin. ;]

Mutta juuh, maanantaiksi pitäisi sen dokumentin valmistua. Katsotaan jos laitan tänne jonkinlaisen linkin videoon silloin.

Link | by on 2007-05-05 07:49:00
Haa! Obedient. HAA! Minä en huomannu mitään viittauksia. Johtuiskohan siitä kun tuo Poe vähän tuntematon ^^' urf, mutta se leffa oli väähän tylsähkö. En tiiä oliko se sen takia että väsytti niin pirusti ettei millään olis jaksanu valvoa, vai mitä, mutta ei se oikein iskeny :S

Yleensä tykkään kuitenkin katella fiksumpiakin elokuvia, eikä vaan niitä höpöjä höpöjä tai verisiä pampam räiskis machomiehet ja pikkunaiset sekoiluja xD

Jostain syystä ei photoshoppi pelitä >.<
Pitää yrittää asentaa uusiks sitä.

Link | by on 2007-05-05 11:06:48 (edited 2007-05-05 11:09:21)
-Nekomimi: Tylsä? *Gasp* No, ehkä paikoin. Mutta pääasiallisesti se oli viihdyttävä kokonaisuus.

Tässä muuten pieni 'teaseri' Kiinadokumenttiin. =p Minä olen se heppu joka ilmestyy kuvaan ensimmäisenä. Toinen kaveri on Riku, ja kuvaamassa on Pauli. Olkaa hyvät ja viihtykää. ;]

P.S. Kannattaa muuten avata tuo video uuteen ikkunaan jos ei halua sen avautuvan Gendoun tilalle. =p

Link | by on 2007-05-05 11:10:13 (edited 2007-05-05 11:24:22)
Obsku (arf! sorruin taas käyttämään tuota ^^') Mutta noh, jos olisin kattonu sen päivällä niin olisin saattanu suhtautua vähemmän nihkeesti ;3 Yöllä tarvittaan vähintään se 10x väkivaltaa ja räiskintää enemmän kun mitä tuossa nyt oli =D
Kunnon tykkejä.

Mud mnjoo. Latailen tuonne välilehteen just tuon tokumentin ;3 *hieroo käsiään*

NYWAA!!! noin

Ediitti:
Hei! Nyt olis utelias, melkeimpä siis ihan oikeesti tosi utelias. Tuli semmonen olo että "wtf? mikä kiina centteri?" OUT! Mutta ihan siistin näköönen video, tosin kuvaajalla astetta vilkkaampaa tuo kameran liikutus =D waa! Mutta musiikki~~ ja muutenki, mitäs siihen vielä sanomaan enempiä, paitsi LISÄÄ!

Back | Reverse | Quick Reply | Post Reply |
Go to page: 0, ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, ... 24 Displaying 261 to 280 of 484 Entries.

Copyright 2000-2026 Gendou | Terms of Use | Page loaded in 0.0090 seconds at 2026-07-09 02:17:11