|
Re: Finlandia!
Link |
by
on 2007-03-13 11:43:11 (edited 2007-03-13 13:02:10)
|
|
Jesh, minullakin on nyt noita koulukiireitä ollut. Mutta kohta on ohitse, juuh. =] Muuten, aikoneeko kukaan täältä vierailla Animeconissa 14. - 15. heinäkuuta? Itse ainakin ajattelin mennä, alustava ohjelma [http://www.animecon.fi/?action=ryhmateksti&ID=7] näyttää ihan mielenkiintoiselta, mutta tuskin kuitenkaan cossaan ketään. ;] Mutta niin, jos täältä olisi väkeä tulossa, voisi sopia tapaamisen Jyväskylässä ja kierrellä tapahtumaa oikein joukolla? Ja olisihan se mukava tavata ihmisiä näyttöjen takaa. Tai jotain. =p [Ediitio]: Kirjakielisempiä sanoja. |
|
Link |
by
|
|
Aijaijai! Ei saa tökkiä! >_<* Mut heijssan taas! ^___^ Pitkästä aikaa tulin tänne kirjotteleen. Täällä ku oli vähä aikaa nii kuollutta ettei aiemmin jaksanu vaivautua.. (lazy! >.<) Minäkiin oon tonne Animeconiin menossa. ^___^ Innolla odottelen, mutta en minäkään taia ketään cossata. Ei onnistuis millään niitten vaatteittenkaan teko..(lazy!!) Ja kyllä mulle too tapaaminenkin käy. ^^ Minäkii oon onnistunu kipeenä olemaan. Itseasiassa oli kahen viikon sisällä kaks kertaa kipeenä ihan tässä lähi aikoina. Ensin oli mahatauti ja sitte se A-virus (vai-mikä-se-nyt-olikaan?) jossa tuli ihan himo kuume. Sillo makas vaa puolikuolleena sängyssä. >_< Jah! Pitäs päästä fantsussa (Fantasiapelit) käymään! Sais tuhlattua vähä rahaa Tsubasa RC:n. ^__^ ..oikeesti mulle tulee kohta konkurssi. -__-' Ja pitäs säästää tota rahaa sinne Animeconiinkiin.. Puuh. |
|
Link |
by
on 2007-03-20 10:27:07 (edited 2007-03-20 10:27:45)
|
|
Tervetuloa takaisin vain, Nagisha. *Fanfaari?* ;p Hienoa, en siis ole täältä ainoa Animeconiin menijä, jesh. Harmi vain, että se on vasta heinäkuussa. >.< Jaa Fantasiapelit. Milloinkohan viimeksi kuulin koko paikasta. Muuten, tuosta Tsubasa RC:sta; eikös siihen tule / ole tullut kolmas tuotantokausi? Koukuttava sarja ainakin on. =p -heprea: Kävin vilkaisemassa ketjuasi. Tuskin haitannee jos vastaan tässä? ;p En matkustaisi. Enempää en jaksa kirjoitella tänään, sain juuri valmiiksi 6,5 sivun esseen Falklandin sodasta ja kättäni koskee. =p |
|
Link |
by
|
|
Niimpä liian pitkä aika. >.< (Animeconiin) Yup! Jos siis Tsubasa RC animesta puhut nii siihen on tulossa kolmas tuotantokausi huuhtikuussa. Ennyt kyllä tarkkaa päivää muista mutta sillo kumminkiin. ^__^ Ja se vasta onkin koukuttava sarja. :P Jaa mikä sota? O.o Falklandin? En oo kyllä ikinä kuullukkan. Ei taia Suomessa ollu..? ^^' ehee~~ heprea: minäkii kävin kattoo. ^^ Eikä se varmaan haittaa jos minäkiin vastaan nyt tässä? Kyllä, matkustaisin! ^^ Ja kukaan ei sitten sattuis tietää mikä tämä Subtv:n FMA juttu oli? Ku kyllä se vähän kismitti ku huomas, että se olikii alkanu aikasemmin ku lehessä oli ja sattu sitten vaa näkemään sen siitä puolesta välistä. Nauhotuksesta puhumattakaan.. >_<** |
|
Link |
by
on 2007-03-24 10:19:20 |
|
Jesh, eli kohtapuoliin jatkuu Tsubasa. =] Ei ollut Suomessa ei, se oli Britannian ja Argentiinan välillä. =p Tuosta FMA-hommelista ei ole mitään tietoa. Itsekin odottelin sitä alkavaksi vasta 15 yli. Onnekseni tosin yksi tuttu tökki messengerin kautta. Juuh, tuossa tarpeeksi (ehkä) tälle illalle. ;p |
|
Link |
by
on 2007-03-24 12:33:43 |
|
MOON TAKAS!!! Yooosh! menin naimisiin niin oli pakko aktiivistua xD Ollolool =3 Ihan hassua. Mutta juu Missäs tuo animecon nyt on? Oon taas tässä vanhalla koneella niin en saa tota linkkiä aukastua :S Tää kaveri ei oikein tue kaikkia sivustoja -.- Mutta olis oikeesti hauska nähä teidät ainaki! Oikeesti, hullun siistiä :3 Mutta se riippuu ihan että missä tuo on. Mulla kun ei tuota rahaa yleensä oo yhtään ylimäärästä >.< Tai sen verran että jossain vähän lähempänä pääseepi käymään. Mutta jos tuun niin raahaan muutaman ystävän sitten kans! Ne ei tästä gendousta niinkään tykkää, mutta anime on sensijaan ihan ehdoton ;3 Aww! Nagisha, minä sain kanssa kaks pöpöö peräkkäin, ja sen hemmetin A-viruksen kans. Kivasti ennen kirjotuksia. Melkein itkin kun stressas niin pirusti (prkl pois pirun phöpööö!!) Mutta juudelis. Josko vähän rauhottusin. Tsubasaa on tullu katottua jonkun verran. Muistaakseni meen jossain episoodissa 39 ^^' Montahan niitä on jo? (subattuna) Nyt meen tsekkailemaan tuon Heprean linkityksen. En tähän voi enää vastailla kun on tämä vanha kone -.- Ei tunne ediitiota ja tupla posteja ei tueta Later~! ![]() |
|
Link |
by
on 2007-03-25 05:12:51 |
|
Onneksi olkoon vain naimisiinmenon johdosta. ;] Animeconia koskien lainaan itseäni; "...Mutta niin, jos täältä olisi väkeä tulossa, voisi sopia tapaamisen Jyväskylässä ja kierrellä tapahtumaa oikein joukolla?..." Minulla tulee olemaan hauska matka täältä Kouvolasta tuonne. =p Ja Tsubasaa on tietääkseni subattu 52 jaksoa, eli molemmat ilmestyneet tuotantokaudet. Vielä ihan näin sivuhuomiona: Tämä olikin sadas kirjoitukseni tänne, jesh. Nyt juhlimaan, mehua ja pullaa kaikille. =p |
|
Link |
by
on 2007-03-25 07:31:58 (edited 2007-03-25 07:32:50)
|
|
Jeee! Pullaa!! *mussun mussun* Oon ihan pullapoika. Vai tyttö? Mutta juu, halusin vielä varmistaa ;3 Mutta hmm.. hmm.. Pitäis sinne varmaan sitten lähteä, myöntää virallisesti eettä olen animehörhö ^__^ Kiwaata. (ja ah, maksaa vitosen junamatkat aina suuntaansa =D) Minä ainakin haluisin tulla teiän kanssa sinne! Jos lupaatte ettette järkyty kun oon oikeesti sit semmonen valas =3 Ai siistiä. Pitää vilkasta sit vähän niitäkin. (tsubasaa) taas joskus. Tahtoo olla vaan niin että alotan aina uusia sarjoja ja ne on sit paljon kivempiva. Tulkee nyt sit kaikki (te loput 2 =D) mukaan hörhöilemään. juu? ^___^ Ja vielä että maksaahan tuo tapahtumakin jotain? ![]() |
|
Link |
by
on 2007-03-25 12:19:35 (edited 2007-03-25 12:20:24)
|
|
Hintaa koskien: "Animeconiin ei ole pääsymaksua! Eikä täten myöskään ennakkomaksua." Tässä taasen hiukan lattiamajoituksesta: "Lattiamajoitus järjestetään tällä tietoa öille pe-la ja la-su. Hinta on luultavasti 5-10 euroa/henki/yö. Tarkempaa tietoa lattiamajoituksesta tulee nettisivuille heti, kun majoituspaikka selviää." Ja ne nettisivut ovat siis www.animecon.fi Junamatkat vain viitoisen? No, joillain on onnea asua suht lähellä Jyväskylää. Minulla menisi tuohon junalippuun yli 17 euroa. <.< Pitää yrittää pummata kyyti jotta pääsisi halvemmalla. ;] |
|
Link |
by
on 2007-03-26 01:18:19 |
|
Jyväskylässä asuis tuuttuja. Voin yrittää kysyä josko niille pääsis punkkaamaan =D Tai eihän siellä niin kauan tarvii roikkua. Tai sit tarvii. Riippuu vähän saadanko paljonki porukkaa (siis vielä heprea :D) Mutta siistiä. En huomannu taas tuotakaan pääsymaksu hommelia. Mutta jup, jatkan. ![]() |
|
Link |
by
|
|
Nekomimi! Onneksi olkoon naimisiin menon johdosta! ^_^ Saatte siunaukseni. (lol XDD) Te vaan täällä tota tapaamista suunnittelette.. :P Whoa, multa varmaan maksais iha älyttömästi mennä junalla jyväskylään.. mutta onneks sain "suostuteltua" porukat lähtee viemään sinne.. Meillä ku on siellä 'pikkuserkkuja' nii porukat menee sitte sinne kyläilemään viikonlopun ajaks.. ja taitaapa siitä saada nukkumispaikan miullekkii. ^__^ Uu, mä sain kutsun pääsykokeisiin! Sinne Kainuun ammattiopistoon. ^^ Son vaa nii hitsin kaukana.. Kajaanissa asti. Ja sitte mulla on vielä kahtena peräkkäisenä päivänä siellä kokeet kahelle eri linjalle.. :PP jännää jo nyt.. hee~~ Mutta mitään muuta ny.. bai bai~~! |
|
|
|
hohoo :3 joo koulukiireet puskee :D pari kurssia mitä pitäs korvata äts ny parin viikon sisään ^^; mut joo ei haittaa et tääne vastaa tohon mitä kyselin linkissäni, kiitokset kaikille vastanneille! <3 <3 :3 hmm joo animeconiin oon kowasti tulossa, mutta tosin meitä näyttää jonkilainen 'oma' porukka sinne lähteä :S tai itseasias 2 eri porukkaa, toisesa tosin käyn vaan moikkaas yhtä kaweria ^^; mut eiköhän multa nyt aina sen verran aikaa löydy et tuun käymään moikkailees teitä jos ootte sinne tosiaan menossa :) (mun ei vissiin tarvitte huolestua siitä että saisitte shokkia mua nähdessä, olettaen että ootte nähny mun kuvan noissa kuva threadeis :P muuten saatatte saada shokin ku tuun vastaan <3) |
|
Link |
by
on 2007-03-30 12:03:31 |
|
Nihii :3 Kuvat nähty! Mutta hullun siistiä ^^ En yleensä koskaan tapaa niitä ihmisiä joihin tutustun :s Ne on sitten niitä nettituttuja Mutta sovitaan myöhemmin lisää? Vitsi. Oon ihan innoissani jo tässä vaiheessa. Mistä vetoa etten sitten loppujen lopuks ees pääse sinne? *pessimisti isku* ![]() |
|
Link |
by
on 2007-04-03 08:09:21 |
|
Jesh, taasen ei vähään aikaan ole oikein ehtinyt kirjoitella - koekausi alkoi joten piti viettää enemmän aikaa kirjojen parissa. Animeconiin saapuva joukko sitten vain kasvaa. =] Hyvähän se on, kun pääsee ihmisiä tapaamaan. Itsekin aion tulla pakalla jonkinlaisella 'porukalla'. Saa nähdä hillunko sitten Japaniseuran kanssa, mutta tuo nyt lienee aikas epätodennäköistä. Suunnitelmissa tosin on kauhistuttaa / ihastuttaa ihmisiä itse tekemälläni t-paidalla. ;] Eli jos osaatte lukea katakanoja, valmistautukaa mahdolliseen isoon (tai ainakin pieneen) järkytykseen tms. Mehehe. Ei tässä sen enempää, nyt palaan ruotsin pariin. ;p |
|
Link |
by
on 2007-04-05 10:42:09 |
|
Tulen siis kauhistumaan, ilmeisesti o.O Jos vaikka kertais nuo katakanat, niin sit ainaki xD Ei oo ollu ihan aikaa millekkään japaniin liittyvälle, niin nuokin unohtunu. Uusiks opetteluun menee. Noh, minä tuun hillumaan sit yheks päiväks ainakin teijän kanssa. Eikä sitten hylätä! Roikun mukana *bites* mwh :x Jep, ja lupaan ottaa paljon kamalia kuvia ja postittaa gendouhun! Jei ^^ ![]() |
|
Link |
by
|
|
Pjuuh~~ Miullekkiin varmaan pikkusisko tulee roikkuun mukaan (ehkä) mutta muuutenpa minä siellä varmaa itekseen hillusin. :3 Kun ei oikein tunne muita anime & manga faneja.. TT_TT Gao.. Jah, hirvee tutkielma pitää kirjottaa äikkään.. -_- so boring.. Ja sitten ku siinnä pitää vielä olla jotain 7-10 sivua.. Joy! Ja sitten kun vielä on niitä muitakii kiireitä. No mutta selvisin kumminkii tänne pitkästä aikaa. ^__^ Jotein eipä valiteta sitten nyt. No minä tuskin mitään shokkia siellä tulen saamaan, kun en osaa lukee mitään mikä ois kirjotettu katakanoilla... tai mullakaam japanilaisilla kirjaimilla. x) Hah. WAAH! KUVIA!! @_@ Jostain syystä kamerat tuntuu aina inhoovan minua.. tai sitten se oon vaan minä. >.< En osaa olla kuvissa.. tulee aina ihan hirveitä. |
|
Link |
by
on 2007-04-06 07:58:16 |
|
Huolet pois! Luultavasti unohdan sen kameran pois joka tapauksessa =P Mutta eiiiikö se nyt olis ihan kivaa ;3 Äikkää.. Meillä on hirveet äikän kurssit aina lukiossa xD Tyyliin pitää lukee aina joku kirja tai novelleja ja tehä niistä analyyseja ja tehtäviä ja muita. Niitten kanssa tulee ihan törkee stressi joka kerta t.t Mutta kyllä tommoset 10 sivun tutkielmat on aina mukavia *sarcastic* Minäkään en oikein tunne. En viittiny vielä ees ehottaa mun muutamalle kaverille täällä ^^' saapa nähä ![]() |
|
|
|
hohooh :3 olikos teistä kukaan muutes 31 viimekuuta tampereella sarjakuva kuplii tapahtumassa käymässä? itse kävin siel muutaman kaverin kanssa hillumassa ja tuhlaamassa rahaa ^^; 100€ tais mennä o.o;; sinne meni piitkän ajan säästöt T^T mullaki alkaa koulu olla pikkuhiljaa ohi :d enää pari x:ää(x=suoritus kesken) hankkia pois todistuksesta niinn pääsen koulusta läpi :3 nyt alkaakin sitte armoton 6vkn työssäoppimis jakso ja sitten on 2vk 'koulua' ja sitte kesäloma \o/ ja kaikkee hienoo ^^; mut joo näkemisiin kunnes uudestaan tänne keretään :p |
|
Link |
by
on 2007-04-07 14:40:48 |
|
Eeen minä semmosissa, kuullukkaan =D Muutenkin. Jos sulta meni noin himona rahaa niin olisin kuollu sinne nestehukkaan kuolattuani liikaa :S Nimittäin rahaaaa!!!!11! Töitä!!11!!!!!! Oon ihan epätoivonen :´D Ois paljon mihin sitä rahaa käyttäis. Harmittavan vähän mistä sitä sais.. Mutta mulla on vaan semmonen pieni ruotsin suoritus ongelma eessä. Pitäis yks lyhyen ruotsin suoritus muuttaa pitkäks. TUSKAA! Jooh, mutta missäs sine Heprea taas olit koulussa (voi jumakka! taas kuulostan kivasti mummolta =D ei voi mittee ;P) jossain ammattikoulussa. Mutta oliko se joku datanomi.. äh.. veikkaan aina datanomia tai merkonomia jos en muista T.T *pahoittelee* kesälomasta puheen ollen.. En malta oottaa sitä Italian reissua!! ^^^^^ meen nukkumaan se on yks kohta ![]() |
|
Link |
by
on 2007-04-16 12:29:16 (edited 2007-04-16 12:30:30)
|
|
Taas vaihteeksi voisi tännekin kirjoitella. Viime kerrasta on aivan liian pitkä aika. ;p Eli juuh, mitäs tähän nyt söhertäisin... Laitetaan nyt vaikka se perusaihe; Kaunis oli sää tänään. =p Koulusta kun käveli kotiinpäin, aurinko lämmitti mukavasti ja lämpimähkö tuulikin puhalsi. Ihan kuin olisi ollut lomalla ulkomailla. ;] Tässä olisi vastaus hepreankin postiin, joskin muutaman (kymmenen!) päivää myöhässä; Enpä käynyt. Oikeastaan ei ollut edes tietoa milloin ja missä se on, muuten olisin saattanutkin hiiviskellä paikalle. =] Kävikös kukaan teistä eilen tapahtuneessa Japanin kulttuuripäivässä? Se järjestettiin Helsingissä Annantalolla. Itse en siellä ollut, mutta yksi tuttu siellä kävi, ja bongasi muutaman cossaajankin - kuulemma. Paikalla oli cossaajien lisäksi Japaniseuroja eri puolilta Suomea. Olisihan se kiinnostavaa ollut, mutta olin haravoimassa lehtiä joten en päässyt. =p Mutta juuh, mitäpä tekeilen nyt. Puuhastelen Kiinaa käsittelevän dokumentin parissa ja käännän Code Geassia englannista suomeen. Kamalan vaikeaa, varsinkin kun jotkut episoodit ovat täynnä tekniikkaan liittyvää sanastoa. Pitempää tukkaakin yritän kasvattaa. *Shock* Tästä nyt sitten tulikin yllättävän pitkä viesti. Höh. |