|
Re: Finlandia!
Link |
by
on 2006-12-27 06:02:23 (edited 2006-12-27 06:03:41)
|
|
Höh, oliko siinä sitten tesktitykset? Tämä on loistava tilaisuus soveltaa 'No ei meiän teeveessä ainakaan™' - lausahdusta. =p Kait sitten minun televisiossani on jotain vialla kun ei niitä tekstityksiä näkynyt. Tai sitten vain hourailen liiallisesta mustekalan ahmimisesta. >.< Mutta juuh, en valita. Tuo sanomalehtikurssi taitaa olla se "Päivä lehtimiehenä"-juttu. Täälläkin se pidettiin, voittoa ei tullut. ;p Syy oli kuulemma siinä, että tuomaristo koostui pelkästään helsinkiläisistä. Suosittelen epävirallisesti Tokyokania, sieltä löytyy ainakin japanilaista ruokaa. Pääsen sinne tosin vasta perjantaina, joten tuotteista ei ole sen tarkempaa tietoa. |
|
Link |
by
on 2006-12-27 06:15:20 |
|
Mustekalaa en muuten oo koskaan syöny. Nuo merenelävät vähän epäilyttäviä o.O En syö tonnikalaa. Tai melkeimpä mitään kalaa muutenkaan xD Syötän kissalle :3 Mutta jos löydän Tokyokanin niin käyn! *nettiin karttoja tulostamaan* Mutta ei se ihan semmonen. Me vaan tehään koulun verkkolehteen juttuja =D Ja siitä saa sitten kurssin. Mikä on ihan siistiä. ![]() |
|
Link |
by
|
|
Mutta kalahan on hyvää~! Ja terveellistä.. ha~! xD Ja tonnikalahan on melkein parasta... ^^ Jaa~a.. kyllähän ne Miyazakin pojat taitaa näyttää aika samoilta joka leffassa.. mutta ei se haitaa~! ^^ ne sen animet on kuitenkiin aina nii ihanii että ei se niitä pilaa! ^___^ <3 No siinnä siggyssä vois lukee: Sore wa hi-mi-tsu. (son salaisuus.) Ja sit siinnä ois sellanen tohon tekstiin liittyvä kuva.. Sellanen "shh"-tyyppi.. eli sellanen.. sellanen..(plaah~!.. well, you know~?) tai sitte joku muullainen.. Hee~ hyvin selvää taas vaihteeks.. |
|
Link |
by
on 2006-12-31 04:17:08 |
|
*umf* *röyhistää rintaa* Kyläh! Minä mennä ja ettiä sinulle nätti tyttö kuva! Oikein nätti! Ja salainen, juudelis! Ensin minu täytyy vaan potkia veli perse, että hän anta minun käyttä konettan. Ja siiiiitten alkapi taas tapahtuman =D *kröhöm* Noin, nyt hankkiuduttiin eroon tuosta taudista. Kissa ainakin arvostaa ;3 Se vetää sitä tonnikala purkkia pitkin lattiaa kun sen pitää aina saada nuolla se :´D Eikä sen kuono mahu sinne. Mutta ei riitä kun antaa vaan kiltisti siitä purkista lautaselle. Se haluaa KOKO purkin x) Mutta Miyazakin leffat on niin ihania tosissaan ettei sillä mitään väliä ole tosissaan ;) Mutta tuli siihen kiinnitettyä huomiota justiinsa, kun rupesin miettimään Mononoke Himeä ja sitten näitä kahta uudempaa o.O Mutta mikäs siinä kun hyvältä näyttää xD ![]() |
|
Link |
by
on 2007-01-01 05:39:20 (edited 2007-01-04 12:19:59)
|
|
Onnellista Uutta Vuotta kaikille! =] Nyt kun on käyty Tokyokanissa, suosittelen sitä oikein virallisesti. Yllättävän laaja valikoima tuotteita, sieltä löytyy kaikkea Hello Kitty - mansikkatikuista japanilaisiin munakaspannuihin. Ja japaninkielistä mangaakin löytyi (en voinut vastustaa kiusausta, joten ostin yhden One Piece-mangan =p). Mutta eräät tuotteet todella yllättivät; Tokyokanissa myydään kimonoja ja yukatoja! ...Minkä lisäksi oli niitä hauskoja puusandaaleja, mikäniidenniminytolikaan. Oho, aikas riippuvainen on kissa tonnikalasta. =p Mutta juuh, samanlainen juttu toisen kissani kanssa, tulee kerjäämään jogurttia aina kun on purkki esillä. >.< Tässä kaikki tältä erää, huomenna taas opiskelua jatkamaan. Vielä hyvää vuotta 2007 kaikille! ;] Ediitio: Tokyokanin nettisivu on www.tokyokan.fi jos iskee hinku katsella tuotteita, hintoja ja tarjouksia. =p |
|
Link |
by
|
|
Huh? Kissa syö jugurttia? eeh.. kissa syö jogurttia? miten se nyt kirjotetaan, huh? jugurttia vai jogurttia? O.O mutta joka tapauksessa on kissalla kummat mieltymykset.. hee~ WAUUU! minäkiin haluun käyä toola tokyokanissa! ^^ kuulostaa nii jännältä.. ha. But.. what is yukato? joku vaate se varmaan on, right? O.o Mutta, mutta mitenkäs täällä näyttää vähän siltä, että keskustelu on vähän tyrehtynyt? hmm.. |
|
Link |
by
on 2007-01-06 07:40:26 |
|
Juuh, mieltymykset ovat oudot, mutta onhan se hieman outo kissa muutenkin. Syö jogurtin lisäksi perunalastuja ja purjoa, minkä lisäksi se tykkää murista ja leikkiä oravaa... >.> Mutta noihin 'kummallisuuksiin' tosin tottuu ajan mittaan. ;p Yukata on kesäkimono (jos sen jotenkin noin voi kääntää). Vähän erityyppinen kuin kimono, mutta vaate kumminkin. =] Minäkin vähän tuota keskustelun puutetta ihmettelin. Tämä on selvästikin salaliitto, jolla meitä pyritään vieroituttamaan Gendousta! Räyh. *Piiloutuu komeroon ja alkaa suunnittelemaan kirjaa Internet-salaliitoista* |
|
|
|
keskustelu tyrehtymässä?! toivottavasti ei nyt kokonaan... *yhtyy salaliittoteoriaan* voisihan sitä esitelläkin itsensä... Olen kotoisin Espoosta, ja kiinnostus animeen/mangaan alkoi suunnilleen 7 vuotta sitten. Tykkään oudoista ja surullisista(ainakin omasta mielestäni) anime-sarjoista, joista tähän asti katsomistani parhaiksi ovat nousseet Angel's Egg ja (vielä kesken oleva) Texhnolyze. Muita anime/mangagenrejä mistä pidän ovat shounen-ai&yaoi, huumori ja sci-fi. Omistan übersöpön undulaatin nimeltä Yuki. Siinä hieman tietoa itsestäni... |
|
Link |
by
|
|
Minäkiin! *liittyy salaliittoteoriaan kjans* :3 Hoi~! Moi hjelge! ^^ WAAAH! Joku muukin tykkää shounen ai:sta ja yaoi:sta!! ^_____^ Yay! Undulaatti nimeltä Yuki? ooh~~ ^^ (otitko muuten nimen gravitationista vai sattuko muuten vaa sama nimi? :D) Undulaatti~~ ha, jännää~ varo ettei kissat tai ylikasvaneet marsut syö sitä.. ^.^ |
|
Link |
by
on 2007-01-08 11:46:45 |
|
Meillä niitä rittäää!!! Marsuja varsinkin! Vaikka kissat onkin söpömpiä!! Mun kuuluis olla se aktiivi höpöttäjä T.T Mutta koulu ja kaikki muut tykkää nyt potkia vähän päähän eikä jää kans aikaa millekkään. Ne muut on mun veljet jotka omii koneen xD Yuki=lumi elikkäs oliskohan valkonen tuo untulaatti? :3 Kohta se kertoo ettei niitä muun värisiä ookkaan -.- Mutta ei mun kissa syö sitä! Angel's egg kuulostaa sen verran erikoiselta sarjalta (nimen perusteella =D) etten voi antaa kissani suututtaa sinua minuu nyt! Espoo.. espoo.. Tiiättekö että mulla oli maantieto 9 mutten silti tiiä missä espoo on --..-- Jossain etelässä. No ei siinä, eksyn (siis eksyn eksyn) kyllä ostoskeskuksiin harva se päivä (aina sillon kun eksyn semmoseen =DD eli pari kertaa vuodessa) Confused? Don't be! Ja meeikää on menossa Italiaan ^__^ Noin sanoimpas! Nyt voitte olla vapaasti kateellisia, muahaha!! ![]() |
|
Link |
by
on 2007-01-09 08:05:04 |
|
Terve vain, hjelge. =] Alkaa minunkin aktiivisuuteni laskea. Syynä ei tosin ole koulu, vaan The Legend of Zelda: Twilight Princess (kyllä, olen Zelda/Link-fanipoika =p). Pakko sanoa, että nätti on peli. Minkäslainen tuo Angel's Egg on? Tiedän kyllä Angel Heartin ja Angel's Featherin, mutta tuosta en kyllä ole kuullutkaan. =/ En kyllä totta puhuen tuosta Texhnolyzestakaan. Hoo, undulaatti! Übersöpöllä linnulla on vielä übersöpö nimikin, hm? ;p Nagisha, kaikkihan shounen aista ja yaoista tykkää. ;p Minäkin katselen, tosin shounen ain puolelle enemmän kallistun. =p Lempinimenkin olen siitä saanut. Mutta *köh* juuh. <.< Jaa Italiaan? Minuakin huvittaisi siellä joskus käydä, serkkuja asustelee Roomassa. He vierailevat täällä muttei toisinpäin. ;p |
|
Link |
by
on 2007-01-09 09:46:14 |
|
No eikai vähän epistä! Sanot että ei oo tarjoilua teillä päin jos ei ala reissua sulle herua. Tai sitten lupaat olla oikein ilkeä niin ettei kukaan enää uskalla tulla teille käymään o.O Minä en kato shounen-ai:ta.. Olen yksinäinen nyhvääjä U.U Mutta katon sitten paljon laadukkaampia sarjoja *umf* jkjk! Mutta en minä kato enää mitään nykyään :S Ei kerkee!! Typerää mutta niin se on. Zelda! Meillä nämä pojat ei oo siihen koskaan sortunu niin empä ole minäkään =D Ja siggy menee viikonlopulle. Kun tosissaan en mitään ole kerenny taas väsäämään. ![]() |
|
|
|
Angel's Egg on aika outo ja hidastempoinen animeleffa (vahingossa mainitsin sen sarjaks). Se kertoo tytöstä joka elää maailmassa yksin, kantaen outoa munaa mukanaan. Ja sitten maailmaan ilmestyy mies... Siinä vähän alkua. Törmäsin elokuvaan ite aivan sattumalta, mutta mielestäni aivan mahtava leffa ja tekijöinäkin löytyy lahjakkaat Mamoru Oshii ja Yoshitaka Amano :) Texhnolyzen taas löysin Abe Yoshitoshin kautta, joka on piirtänyt hahmot kyseiseen sarjaan. Sarjaa on vaikee kuvailla, kun en oo vielä nähny loppuun saakka, mutta mitä nyt on arvosteluja lueskellu, on kyseessä jonkinlainen vertauskuvallinen tarina ihmisyydestä. Kyllähän toi undulaatti valkonenki on, mutta alunperin nimi tuli sen takia, että se kuulostaa aika neutraalilta, kun ei linnun sukupuolta vielä tiedä(oma veikkaus on naaras, sillä muutaman kerran on sormet nokittu vereslihalle). Espoo = Helsingin länsinaapuri. Italia! Siellä päin on tullut käytyä, kaksikin kertaa. |
|
|
|
*kröhöm* ei oo visii hetkeen tullu käytyä täälä, ja taas uusi ihminen hetiku ollu hetkenki poissa :d pitää ruveta tosiaanki useammin olla poissa täältä niin meitä alkaa oleen soppeli lauma ^^; hmmm undulaatti.. meillä ollu joskus ku oon ollu pikku-napero niin 2 undulaattia: vaalean sininen/valkonen ja vihreä/keltainen jos oikein muistan, ne ei meillä kuitenkaan kauaa kerennyt olla kun porukoilla ilmeni allergisia reaktioita mutta jaa vois esitellä itteni, eli olen epäsosiaalinen suomalainen nimeltäni teemu tulen tuolta rantahurrilla AKA vaasa:sta ja mulla löytyy tosiaanki marsuja nykyään(jotak e-z piekseee nekomimin kissat! olen kyllä tähän asti hävinny sodat mutta tulen takasin) eli kannattaa ruveta valmentaan undulaattejas :] ja lempi genret drama/love romance ja lempi sarja kanon |
|
Link |
by
on 2007-01-14 06:43:28 (edited 2007-01-14 06:53:09)
|
|
Muahahaa!! Minäkun luulin että ne sodat on jääny vähän niinkun ratkasematta o.O Juu ja minä olen sitten Jämsästä, tämmönen ihmeellinen.. Noh, epäsosiaalinen juu, ja nimi on Anni ^___^ Minä kattelen tuota animea missä tapahtuu, paljon, ja on väkivaltaa! Huahhahaha! Noh, fantasia painotteista animea jossa on kivoja supervoimia mieluiten. Elikkä se lempi anime on FMA ja sitten tykkään hirveesti Black catista, GetBackerseista ja semmosista. Mutta sain (lopulta) sen nagishan uuden siggyn tehtyä! Ette usko miten vaikeeta on siis ettiä tyttöä joka sopis tuohon tekstiin o.O Millä hakusanalla tai yleensäkkään miten ettiä xD Noh, löytyi sieltä jotain ;33 ![]() < a href="http://photobucket.com/" target="_blank">< img src="http://i43.photobucket.com/albums/e394/panda789/nekos%20stange%20pics/nagishashh.jpg" border="0" alt="Photobucket - Video and Image Hosting"> ja välit poishh! jos haluat keskittää sen kuvan (niinkun mulla ja obedientillä on) niin sitten ennen tota koodai < center> ja jälkeen < /center> jälleen ilman välejä :P ![]() |
|
Link |
by
|
|
Kjiitti~! Nekomimii~~! ^______^ hmm, mutta eikös me kaikki olla täällä vähän epäsosiaalisia, huh? ^^ Epiä! Kaikilla muilla on jokin lemmikki paitsi miulla! *pout* Ja sitten eräs lähtee vielä Italiaan! TT.TT epiää.. |
|
Link |
by
on 2007-01-15 12:04:25 |
|
No ei miul oikeeta lemmikkiä ole jos totta puhutaan U.U Tuo kissa on vaan semmonen laina katti. He really belongs to my neightbours. Mutta se asuu meillä puolittain, niin sanon yleensä että se on oma xD Menee muuten liian vaikeeks selittää se koko setti :3 Minu mielest se on oma <33 Mutta on noita kaloja tosiaan -.- Mutta niitä ei lasketa! Ja sinä otat sitten jonkun oman ihanan kamun jahka muutat omaan kotiin~~! Minä ainakin käyn heti hakemassa jonkun hylätyn kissa rukan löytö eläin kodista tai muualta ja paijaan sen pilalle ^__^ Minä oon nyt vähän masentunu ollu. Väsyny, stressaantunu ja ongelmainen. Niin olen vähän vielä tavallistakin epäsosiaalisempi =P Mutta eiköhän se siitä.. Jahka saan elämän taas kulkemaan *teini angstausta* En viiltele ranteitani vaan syön suklaata! No worries! ![]() |
|
|
| ei meidän sota kokonaan ole vielä päättynyt tulen vielä ja teen comebackin kunhan saan suunnittelut valmiiks :] |
|
Link |
by
on 2007-01-17 11:26:56 (edited 2007-01-18 05:05:49)
|
|
Ei ole taas 'muutamaan' päivään tullut kirjoiteltua, joten nyt olisi kait hyvä hetki jatkaa. =p Eli juuh, perustin sitten sen Japaniseuran tänne Kouvolaan. Aika paljon oli innostuneita ensimmäisessä kokouksessa, 19 henkeä kaiken kaikkiaan. Seuraavassa tapaamisessa pitäisi olla enemmän. Mainostanpa seuraa nyt täälläkin. >.< (Osoite on www.blackkimono.com/kvljapaniseura/ kaikille kiinnostuneille. =p) Japanilainen vaihto-oppilaskin nimeltään Mimi olisi tulossa vierailemaan joku päivä. Muutenkin on ihan mukavaa ollut, tänään kävin tutustumassa oikeudenkäynteihin Laki- ja oikeustietokurssin mukana. Oli hauskempaa kuin kuvittelin. =] Aikas hieno tuo Nagishan uusi siggy. =] Luulin, että siihen tulisi Asa Shigure (Shuffle!) tai muu vastaava. =p Mistäs Nekomimi muuten tuon tyttösen löysit? Vaikuttaa hämärästi tutulta, mutten osaa sijoittaa häntä mihinkään. =/Minä en uskalla tuohon sotaan liittyä, pelottavat ne marsut (huonoja ja kivuliaita kokemuksia kyseisistä eläimistä). =p Mutta jatkakaa te muut, minä olen täällä taustalla, ööh, henkisenä tukena! |
|
|
|
kääks! miltei kaks viikkoo viimeks ku käväsin tääl... Japaniseura? Vau! hmmmm...bandwidth exceeded...no yritänpä myöhemmin käydä noilla sivuilla. Kuulostaa kiinnostavalta. Pitäisi tehdä omasta elämästä vähä enemmän kiinnostavampaa et vois kertoo jotain...=( no, kunhan pääsen opiskelemaan, ehkä sitten... Todella hieno tuo nagishan uus siggy! Samaa ihmettelen kuin obedient, oon nähny ton kuvan/tytön jossakin...hmmm... *hioo sodankäyntimenetelmiään ja kiittää henkisestä tuesta* |