|
Re: Finlandia!
Link |
by zparticus27
on 2006-10-19 00:35:32
|
| hehe cool language rigth pame and neko pinoys are also dominant here in the the "other section" we have two threads dedicated to pinoys!hehehe thats filipino!hehehe lately they've been in the down low though.... |
|
|
|
yarrr khyyl lisää löytyy porukkaa :O mhmh emt mitä sanoa X_x hei! olen epäsosiaalinen suomalainen, nimeni on teemu ja mulla on marsu :| |
|
Link |
by
on 2006-10-20 12:46:05 (edited 2006-10-21 03:21:44)
|
|
@Pame- someone actually moved in Finland from her own will? o.O I cant find anything THAT good from here i would like to move in here from somewhere else ^^' And it would be HARD to STUDY finish, if i couldnt speak it already! So i guess i wouldnt move in finland for that reason either. She was brave to come in here :> And then i would like to know what is so wonderful in here @_@ :D @Zparticus- yea, i have noticed x) But your language is cool too! Though, i dont understand even a word ^^' OMG! Saatiin savustettua lissää suomalaisia esiin! Meitä on KOLME! ^^' Hei sinä epäsosiaalinen suomalainen! Minä oon Anni ja vähän vähemmän epäsosiaalinen.. Ainakin näin internetin välityksellä :P Ihastuin gendouhun ja addiktoidun juttelemaan, ja hölmöilemään näitten ihmisten kanssa.. ja nykyään melkeimpä jokainen aktiivikäyttäjä tunnistaa mut xD Että silleen.. Se nyt oli suurimmaks osaks sen ansiota että näytin kuvani niille m/ Meinasin joskus saada marsun, mutta en siitten saanukkaan. Syy siihen jäi epäselväks, mutta en urputa kun on kissa (se olis syöny sen jokatapauksessa). Haluat jakaa näitä anime/anime musiikki mielipiteitä, joista mekin ollaan tässä keskusteltu jonkun aikaa Nagishan kanssa (ei olla vielä päästy nimi osastolle kun on niin paljon muutakin) ![]() |
|
Link |
by
![]() |
|
My friend's mom was working there, and got married to some guy, so my friend had to move over there...She said it was beautiful and that the people were really cool to her...but she struggle a lot with the language! ^-^ |
|
Link |
by
on 2006-10-21 03:30:01 |
|
@Pame Thats good to hear. In here where i live people are quite suspicious against all new people. I guess its because this is a small town and everybody knows everyone >S I guess she might got trouble with sleeping for first in summers, its bright for whole day (even in nights) at that time ^_^ Ye, i know many people who have lived here ten years or more, and their finnish still doesnt sound finish :S Its such easy to study other languages, cos theyre so easy compared to finish! But im not so good at languages xD ![]() |
|
Link |
by
|
|
Pame: Hope your fried doesn't have too much trouble with our language, I know that finish is hard to learn. ^^ Mutta hello taas! ^^ En oo tainnu kirjottaa kahteen päivään tänne, hm? Huh, tänään oli aivan kamala päivä, siis KAMALA kaikissa merkityksissään. Siis älä ikinä, IKINÄ, mene lauantai aamuna joskus kaheltatoista Prismaan kun siellä on jokin 15% ale, eikä siellä mahu kulkemaan ilman että törmää miljoonaan eri kärryyn tai hyllyyn. Ja sitten kun siellä on vielä jotain ihmeen lehmä- ja pandapukusia tyyppejä (scaryy!) jotka ilmestyy niiku out of nowhere ja yrittää halia tai jotain.. Hyvä että selvisin sieltä elävä. >_< OMG! Meitä on KOLME!! Kokonaiset KOLME!!.. Jesh, ei nyt ylireagoida, eihän? ^^ Nya~ Ja.. OMG! Ulkona sataa lunta! O.o EIIII!! Mä inhoon lunta! T.T Se on nii kylmääkiin.. *hrrr* Ja joo Muta oli se läski kissa jota kaikki sano lehmäks. ^^ ilkeet~! xD Mutta joo mä lopetan nyt... En kyllä saanu kirjotettua mitään järkevää.. Sorry. T.T Nya.. |
|
Link |
by
on 2006-10-21 09:40:34 |
|
Eipä tuo, sain kunnon naurut :,D Toi selostus lehmä/pandapukusista tyypeistä (jotka on muuten oikeesti tosi pelottavia! en tykkää niistä yhtään!) oli jo niin hilarious että melkein itketti xD (alkaa aina itkettämään jos naurattaa liikaa..) En onneks oo ikinä lähteny mihinkään kaupoille minkään ihme ryysiksen aikana! Mun äiti inhoaa kaikkia sellasia niin paljon (iskä vielä paljon enemmän) ettei puhettakaan että lähettäis semmosiin =P Mutta sen mitä nyt oon jossain tuurissa tai jyväskylässä käyny vähän vilkkaampaan aikaan niin sielläkin alkaa ahistamaa >_< ja siellä on varmaan vielä rauhallista Prismaan ja aleryntäykseen verrattuna! Kyllä vähän pitää ylireagoida, tää on niin iso juttu! mennä must ![]() |
|
Link |
by
|
|
Oi, ihanaa että sinua nauratti, mutta minä olin lähemmäs itkun partaalla.. It was so terrible *sniff sniff* T.T Ei meijänkään äiti tai isä tykkää käyä millonkaan ryysis aikaan, mutta oli pakko lähtee ettei jääkaappi menny ihan kokonaan tyhjäks.. ^^' Ja sitte siellä kaupassa oli ihan älysti jotain ihmeen rääkyviä kakaroita jotka otti niiku ihan pikkusen hermoon.. Ja sitte lisäät siihen vaan sen, että minä en ollut syönyt mitään silloin aamulla ja heräsin jotain puol tuntii ennen lähtöö. Että jesh.. Ja ne lehmä/pandapukuset tyypit on sitte ihan oikeesti PELOTTAVIA.. Mutta joo, pitäsköhän tänne saada kirjotettua jotain muutakiin asiaa, huh? (Vaikka saisinkin kirjoitettua tuosta painajaisesta kokonaisen romaanin joka olisi tietenkin nimeltään: " Lauantain kauppareissu med lehmä/pandapukuiset hyypiöt suoraan 6-vuotiaan pennun vaaleanpunaisesta painajaisesta." .. ouh, mistäköhän tuokiin tuli? O.o) Just, on minulla äiti.. Ajattelee että minä suunnittelen jonkun murhaamista täällä.. xD Sanoi juuri äsken: "minulle on ihan sama mitä sinä siellä kirjottelet kuhan et suunnittele kenenkään murhaamista." Ja tuon kommentin hän sanoi koska se koko ajan kuleskelee tossa ja minä pelkään että se lukee mitä mä tänne kirjottelen.. xD Hyvin menee.. Hmm, onhan tuo kolme jo ihan kiva, mutta voishan noita olla vähän enemmänkin. ^^ Nya~ |
|
Link |
by
on 2006-10-22 10:01:04 |
|
Mitä asiaa? Täähän on, siis kaikenlaiset kokemukset on aina plussaa.. Toi oli vieläpä jännittävän mielenkiintoinen o.O Kun aattelee että mitä kaikkee mullekkin sattu viikonloppuna -.- siis minähän haravoin noita ihania lehtiä! Siis oli niin hauskaa :,D mutta sain sentään palkkaa siitä että eipähän ollu niin hikistä.. Meillä on ilkeitä ihmisiä kans.. mut herätetään aina just kun ollaan lähössä. Tarviin vähintään tunnin että oon valmis xD Toi täytyy korjata.. 6-vuotias pentuhan olis ihan ihastuksissaan jos se näkis unta noista lehmä/pandapukusista hyypistä :DDD Ei sen voittanutta! Murhaamista *_* tuollaista en oo ennen kuullukkaan.. Meillä nuo epäilee ennemmin että oon pimahtanu lopullisesti tai muuta kun naursekelen joillekkin teksteille, ja sit kirjottelen samalaisia itekkin! :o siis iik... joo ja sit oon myös koukussa tähän tietokoneeseen, mut täytyy raastaa tästä irti niitten mielestä :s no ehkä vähän olen mutta en NIIN paljon!! Kyllä niitä onkin enemmän >_< jos haukutaan niitä lisää niin ehkä ne tulis urputtamaan=? ![]() |
|
|
|
no siis kyllä prismassa on tullu käytä sellasissaki ruuhka ajoissa T_T sielä ne vanhat mummut ja paapat vaan tulee kärryillä ohi eikä asialle mahda mitään. on kyllä pari kertaa tullu huomattua että nuo vanhemman sukupolven ihmiset on selvästikki "hulluimpia" mitä olen nähnyt :s pari kertaa ollu myymässä erilaisissa eläkeläisten tapahtumissa jäätelöä ja ne rynnii sitte aika kovasti ostamaan sitä jäätelöä *huhhuh* aika rajujaki osasi olla o.o;; ja murhaamis asioita yarr ei pahemmin musta kait sellasta ajatella : olen aika valkoinen lammas :3 (ja miksi näin? murrosikä ei mua purru ikinä en ole tainnut kotona ääntäni korottaa, enkä kyllä pahemmin muuallakaan kuin vain huumori mielessä, kiroiluakaan ei kuulu jotenki se ei vain paljoa nappaa[vain kaveri seurassa tulee,muualla ei]) noniin nyt olen sitte kait semi-epäsosiaalinen? o.o *edit* ja marsuista sen verran et noilla meidän marsuilla alkaa olla sen verran kokoa et ne kuule syö aamupalaks kissan tai kaksi ;3 |
|
Link |
by
|
|
Hm, voishan se olla ihan mahollista, että sellanen kuus vuotias tykkäis niistä mutta joo.. ihan sama. ^^ Ja sitten ne sellaset tyypit vainoo mua! UWAAH! Tänäänkiin siellä Kuopion torilla jokin ihmeen jääkarhu-puku-tyyppi hiippaili.. -_-'' Ei vitsi! Vähä ois ehkä huvittava nähä ku sellaset vanhukset rynnii ostamaan jäätelöä! xD Ja vielä jäätelöä. Eri asia jos ois jotain.. eeh, hernesoppaa? tai niin.. Rajuja mummoja, yeah~! Mäkiin sitten kaheksankymppisenä rynnin niihin jäätelöjonoihin iha ensimmäisenä. ^^ Ja sinä heprea.. Valkonen lammas? Jesh~ xD Minä oon kai sitten sinuun verrattuna.. eeh, musta lammas? :3 Ja miksi näin? Kiroilen liika (äiti ja isä aina valittaa siitä) ja kotona en selviä ilman äänenkorottamista (enkä joskus koulussakaan.. ^^') joten niin. Ja äitin noo murhaamis-epäilykset tuli varmaan siitä, että kai minä oon joskus jokin ihmeen psykobaatti tai jotain.. xD Ääh, ja marsut on rumia.. -_- |
|
Link |
by
on 2006-10-24 03:38:19 |
|
No eihän nyt jäätelön perässä rynniminen vielä mitään. Mutta miltäs tuntuis jos mummot rynnii kukkien perässä? :D Meillä on täällä aina kesällä markkinat (sillon paistaa muuten aurinko ihan poikkeuksetta) ja siellä oli ennen semmonen kulkue. Sambatytöt, rumpalit yms. Ja sitten siinä viimesenä tuli aina semmonen traktori jonka lava oli täynnä kukkia ja niitä heiteltiin ihmisille. Voi sitä kyynerpään käyttämisen ylimäärää.. Voi niitä aikoja.. <--- *in mummo tone!* Jääkarhuja.. mitä vielä.. Minä otan sitten vaaleanpunaisen lampaan roolin <3 En hirveämmin räyhää.. tai no, en ainakaan enää, mutta räyhäsin ennen niin että olin suorastaan kirkkaan punainen lammas! Oon sitten haalistunu tässä parina viime vuotena vaaleanpunaseks =P Kiltti olen, enkä hirveän itsetuhoinen taikka tuhoisa. Koulussa oon semmonen hissukka hikke >.< ainakin biologian ja historian tunneilla (joku tykkää, joku ei) mutta muuten oon sitten hyperaktiivinen höseltäjä! Owiee~! Mun kittyjä ne ei ainakaan syö *shush shush* Aeerrh! Jättiläis-mutanttimarsuja! Kaikki kissat sieltä avaatarista ja siggystä tänne nyt! *kiipeää puuhun ja ottaa aseistukseksi luudan* Täältä pesee! *hakkaa marsua luudalla* Ei tepsi! mitähän seuraavaksi.. Kissat, PUSKII! Ok ^^' Se oli aika randomia.. Menen piiloon nyt ![]() |
|
|
|
mummut ja paapat osaa tosiaanki olla yllättävän pelottavia ^^; :3 vai että sellasia lampaita no siis se valkonenlammas on lähinnä sukulaisten/kavereitten kuva mutta kun taas täysintuntemattomat ihimest näkee mut mitä luutavimmin heidän reaktionsa "hyite taas tuola menee tollanen narkkari alkoholisti hyite! vankilaan vaan tollaset!" mustat vaatteet + musta nahkatakki ja alaselkään asti pitkä piiskatukka, ei siinä yleensä muutakaan kommenttia helposti odota ^^; siis ei täs kauaa mee et koulutan mun marsut rakentaan maanalaisia super tunneleita minkä avulla ne hyökkii ;3 jaah koulu asioita hmmh yläaste aika oli mitä oli mut nyt amiksessa asiat muuttunu aikalailla y-a:lla(yläasete pitka sana ei jaksa aina kirjottaa) numerot oli hienosti 5 ja 6, mutta nytte amiksessa numerot ovat 3-5 (elikkä 1 huonoin numero ja 5 paras) jotenki nuo y-a:n opettajat ei vaan oikee napannu eikä nekään vissiin oikee jaksanu kattoa mua :3 pitikö meidän puhua jotaki animeenki liittyvää täälä? :d voisin kokeilla alottaa... minkälaisita genreistä tykkäätte eniten? oma fav: romance/drama ._. (pelottavaa kuulla jätkältä varmaanki ? :d) |
|
Link |
by
on 2006-10-24 04:23:19 |
|
Mummoja ja pappoja pelottavampia ei olekkaan.. Vähän pelottavaa kieltämättä o_o minä kun tykkään enemmän näistä action/fantasia sarjoista.. Oon yhen tuosta romace/drama genrestä kattonu vaan yhen animen (fruits basket) mutta rakastin sitä ihan älyttömästi <3 Ne vaan ei yleensä oikein kolaha >.< Ah, toi on tuttu suhtautuminen. Mulla on yks (tyttö)kaveri jolla on rastat ja rautakärki maiharit.. Sillä oli joskus vihree siili, ja tais sillä olla irokeesikin kerran o.O Sit se liftaa ja käy mielenosotuksissa yms. Oli muuten Skotlannissa just kaverinsa kanssa blokkaamassa. Pääsivät ihan uutisiin kun porukkaa pistettiin putkaan. Minun kaveri ei onneks selliin joutunu kuitenkaan. Niin asiaan siis. Mun vanhemmat on aina ihan hirveen epäluulosia mun kaverin näkösiä ja samalla tavalla käyttäytyviä ihmisiä kohtaan. Eli liftareita, aktivisteja yms. Ärsyttävää mun mielestä kun se mun kaveri on kuitenkin tosi mukava ihminen eikä se ulkonäkö ole kuin henkilökohtanen valinta. Mistä kukin tykkää! Minä istun lukion penkillä ja vetelen 8-10 väliltä numeroa.. Nyt tosin menny vähän huonommin ja se on 7-8 xD Mutta veli on pöllikoulussa ja sillä kans menee paljon paremmin kaikkien numeroitten suhteen kun y-asteella! Ei sitä jaksanu kiinnostaa koulunkäynti y-asteella --.-- Täällä puhutaan ihan mitä vaan! Nimen mukaan vaikka kansallis hymnistä, vodkasta tai jostain vähän fiksummasta jopa! :3 Eifiksut: Täytyy rakentaa siis jonkilaista suojavarustusta! *ampaisee piirrustus pöydän ääreen sotkemaan* Ja tuohon sitten vähän piikkilankaa.. ja tohon kävis varmaan vallihauta.. Sinne ankkoja.. keltasia ei valkosia.. ja joo, tuonne sitten vähän uudenaikasempaa.. joo hyvä.. liikkeentunnistimia.. *suunnittelee niin kalliin laitoksen ettei kykene kustantamaan sitä köyhyydessään* Pahus! Koulutan sitten kissani kunnon raatelu experteiks! ![]() |
|
Link |
by
|
|
Mine tykkään melkein kaikista genreistä, mutta shounen ai on paras! :3 hee~! Ja mitäss siinnää jos jätkä tykkää romance/draamasta. Kaikillahan on omat mielipiteet. ^^ Tai näin minä luulisin.. xD Hm, minä en oikein tunne ketään kovin erikoisesti/erilailla pukeutuvia tyyppejä. Tai tunnen minä yhen sillee jotenkuten, se on yks seiska joka on kyllä niin olevinaan jokin ihmeen "kovis", että hui. Tai ainakin yrittää olla; pukeutuu aina mustaan ja on iha älyttömästi meikkiä sun muuta. Sillä kyllä ne sen touhut vaikuttaa aina vähän sellaselta "huomion hakemiselta", mutta eihän se tietysti minua haittaa tai mitään, tekee mitä tahtoo. ^^ Oi oi, minähän taidan olla nuorin täällä~! Minä oon vasta ysillä ja te sitte vaikka missä. :3 No tehän oottekin sitte lähempänä mummo ja pappa ikää.. xD ei pahalla, nya~. Nekomimi minä sitte sponsoroin sen sun laitoksen! xD Pysyy kissat turvassa, nya. ^^ |
|
|
|
niinno sen verran jo kyl varmaan muistutanki mummuja ja paappoja kuin että ainakin huono muisti mulla on jo :P se on kyl aika ruma vääryys se et kuinka paljo ihmiset tosiaanki arvostelee ja luokittelee toisia ihmisiä niitten pelkän ulkonäyn perusteella, sen olen monta kertaa kyllä huomannut :| ja samalla olen monta kertaa siitä (mielessäni) kironnut :| khyl mäki aikalailla kaikkea genreä kattelen, mutta ultimate fav on romance/drama(esim. kanon<3) hyvin menee myöskin tottakai aivan armoton komedia missä ei ole sitten minkään laista häntää tai päätä(esim. jungle wa itsumo hale nochi guu:t) ja kyllä vanha kunnon mättö(esim. berserk) menee ja ja horror menee kans(elfen lied, higurashi) ja mitäs vielä hmmz shoujo ai(tyttörakkaus?) menee, mutta shounen ai.. hmm yritin kerran kattoa tota loveless mut en onnistunut :\ (ei hätää ei se ole ainut sarja mitä en pystytnyt kattomaan mm. suzukaa en pystynyt kattoomaan siitä huolimatta että se oli romance/drama) ja sitte ecchi viel menee mut sitte ku mennään h-kamaan niin en oikee kyl edes tikullakaan jaksais koskea :|(valitettavasti suurin osa kavereistani kattelee niitä liikaa ja joskus mullekki niitä tykyttää.. "Ei tässä mitään rakkauden lonkeroita näy pelkkää komediaa kannattaa kattoa!!!" ~~ (muut genret mitä en maininnut niin mitä luutavimmin kyllä kattelen mutta en niin paljoa kuin yllämainittuja paitti h-kamat) vodkasta ja viineistä sain tarpeeksi alkoholi lainsäädännössä ja sit oli viel yks kurrsi mis käsiteltiin pelkästään alko tuotteita viineistä vodkaan jne jne ~_~ haistan salaliiton >_< hmmrmrmh.. *ottaa puhelimen käteen ja rupee soitteleen kavereille* *puhee uber salakieltä kavereille* *hymyilee* *rupee opettelemaan marsuja uimaan* hmmz emt kyl ainaki henkisesti oon kyl jotaki muuta ikää mitä oikeasti olen o.o luulisin >_< |
|
Link |
by
on 2006-10-26 07:57:21 |
|
Ohhoh, mullakin on ihan karseen huono muisti o.O me is mummo siis ja juu är pappa Mullekkaan ei toi shounen-ai pure, vaikka luulis :D(ei kyllä shoujo ai:kaan) katoin yhen sarjan (gakuen heaven) ja oli vähällä etten pystyny kattomaan <_< piti välillä hypätä osioiden yli kun oli oikeesti niiiii-iiiiin.. niin.. sellasta :D en minä sitä nyt ällöttävänäkään näe, enkä epänormaalina, mutta saan jotain k-ko-kohtauksia.. tai jotain -_- Tahtoo tuo arvostelu ottaa pannuun ystävienkin osalta.. Toinen parhaista kavereistani kun tahtoo olla sitä tyyppiä "istutaan ostarilla ja nauretaan ohi kulkeville ihmisille" Niin justiinsa. Ei hirveesti naurata minua :S Berserk! itkin oikeesti varmaan puoltuntia kun se oli niiiiiiin väärin mitä siinä tapahtu >.< Mutta se kuuluu ehdottomasti kärkikastiin parhaista sarjoista joita oon ikinä kattonu JUST sen takia :) Lataappa joskus huvikses kappale "Gatsu" *shivers* järkyttävän ihana o.O Vodkia ja viinejä ei oo tullu maisteltua sen enempää kun mitä konfirmaatiossa on tarjottu.. Inhoan muuten kirkkoja.. tuli mieleen vaan :D Ja joudun sinne taas kuitenkin kohta kun (pikku)veli pääsee ripille -.-' Kiitos nagisha! *palaa piirustuspöydän ääreen entistä innokkaampana* Nyt kun on rahoitus kunnossa niin josko lisäisisin.. Kukukuku <---Orochimaru-pahis-nauru Shokki hoitoa! (vaaanha vitsi) Joo ei en ala ite! *soittaa rakennus firmalle* "Joo, rakentakaa semmonen puolen hehtaarin laitos tohon pellolle. Niin just siihen. Joo, ja kaivakaa kans sitten syvä. Jep, voltteja vois olla noin 1000000? Hyvee! Ja kaikki muu on hoidossa? Loistavaa! Lasku tähän osoitteeseen sitten *antaa nagishan osoitteen* Arigatoo!" *lyö luurin korvaan* Jei! :3 *goes into evil creep mode* ![]() |
|
Link |
by
|
|
Hm, shounen aihan just on paras! xD En oo kyllä hirveesti kattonu tota shoujo aita, mutta en mä siitä oikein tykänny. ^^'' Joo no toi Gakuen heaven ei oo kyllä kovin hyvä tai siis se on vähä tyhmä ja silleen. Huh, mikäs too Berserk on? O.o En oo ikinä kuullukkaan joten en oo kattonukaan. Mistähän se oikein kertoo..? Yäk! Vähä siellä konfirmaatiossa se viini oli pahaa! >_< Oli kyllä varmaan mulla kunnon ilme ku join sen, se oli siis aivan kamalan makusta.. Ja en minäkään niissä kirkoissa oikein viihdy, on nii tylsiä että meinaa nukahtaa aina.. ^^'' *Hakee eräänä kauniina aamuna postia* "Hmm, lasku?" *avaa* O.o "OMG!!" |
|
|
|
*tuntee itsensä vanhaksi* hoh, mulla oli konfirmaatio viinin sijasta erm.. mehukattia? :D(otin alkoholitonta)absolutisti? juuh.. ja konfirmaatioita mulla onki jo tainnu kiertyä örrh... 1.. 2.. erm joku päälle kymmenen :D (oma ripari + ~5-6 sukulaisten riparia + 4 ku ollu isosena) siis berserk mitähä se olis ritari henkistä super veri mättöä :D gorea? ei vältämättä mutta ainaki lähellä :) ja oon kuulluu gattsu themen löyty(y) koneelta ainaki jossaki vaihees ^^; ja se on himo :3 mhhihihihihi *iivil grin* jeesh my masterplan mhihihih there is still sky left >:3 mhihhiihih sitte lisää animeen liittyvää erm ultimate fav sarja?(jos yksi sellanen löytyy, saa toki listata kaikki jos niitä on monta :3 ) oma fav: kanon<3 |
|
Link |
by
on 2006-10-27 05:04:16 |
|
No berserkistä toi ritari henkinen erittäinen verinen mättö on aika kuvaava :D Se vaan on mielenkiintonen siinä kaikessa.. kurjuudessaan? Ja sitten kun kaikki lopulta kääntyy jokseenkin hyväks, niin kaikesta tulee vielä kamalampaa kun alussa. Tarinan opetus: Elä himoitse itselles onnea vaan ole tyytyväinen kurjiin oloihis, kun kuitenkin joudun vielä kurjempiin.. Ilkeän itkettävä >.< Hmhm.. Taidan silti pitäytyä tässä omassa suosikki fantasia ympäristössäni ^^' Sen viinin pitäis olla hyvää.. Ainakin äiti sano o.O ja se tuntee jonkun verran viinejä kuitenkin.. Meillä ei ollu absolutistin vaihtoehtoa <.< ja olin muuten pinessä tuiskeessa koko loppu päivän. Niin. YHDEN DESIN ansiosta! Äläkää tarjotko alkoholia, oko? Sinä isosenakin ihan o.O mun piti lähtee, mutta jaksoin kaks koulutusta käydä, ja sitten vähän alko tympäsemään.. Eli hukkaan meni nekin koulutukset :3 *möllöttää Nagishaa ja mutristaa suutaan* Säähän lupasit maksaa.. Nuu.. >S Suojavarustukseni on lyömätön! Håhåhåhå! Mutta what if.. Ääh, lentäviä marsuja ei ole eikä tule! *Silittää kissaa joka istuu sylissä silkki tyynyn päällä* *Purr* <--kehrää itsekin Nyt sitten odottelemaan.. ![]() |